Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto autoriaus (Ramūnas Časas) publikacijų sąrašas (pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Bakhsh, Naghmeh Nik; Hollebeek, Linda Desiree; Riivits-Arkonsuo, Iivi; Clark, Moira K.; Časas, Ramūnas. Proactive service recovery performance in emerging (vs. developed) market-based firms: the role of clients’ cultural orientation // Organizations and markets in emerging economies. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 2029-4581. eISSN 2345-0037. 2023, vol. 14, no. 2, p. 260-285. DOI: 10.15388/omee.2023.14.92.
2Dikčius, Vytautas; Šeimienė, Eleonora; Časas, Ramūnas. Brand personality scale: is it applicable for a small emerging country? // Organizations and markets in emerging economies. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 2029-4581. eISSN 2345-0037. 2019, vol. 9, no. 2, p. 324-341. DOI: 10.15388/omee.2018.10.00017.
3Dikčius, Vytautas; Kiršė, Sigita; Časas, Ramūnas; Končanina, Ana. Drivers of attitudinal and behavioural loyalty in B-2-B markets // Inžinerinė ekonomika = Engineering economics. Kaunas : Kauno technologijos universitetas. ISSN 1392-2785. eISSN 2029-5839. 2019, vol. 30, iss. 1, p. 94-102. DOI: 10.5755/j01.ee.30.1.20182.
4Časas, Ramūnas; Palaima, Tomas; Mironidze, Lasha. The links between social motivational engagements, brand community commitment and repurchase intention across online brand communities // Organizations and markets in emerging economies. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 2029-4581. 2016, Vol. 7, No. 2(14), p. 7-24. DOI: 10.15388/omee.2016.7.2.14205.
5Časas, Ramūnas; Makauskienė, Birutė. Attitudes of Lithuanian consumers towards the country of origin of wine // Ekonomika / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1258. 2013, t. 92, Nr. 1, p. 133-155. DOI: 10.15388/Ekon.2013.0.1130.
6Časas, Ramūnas; Dambrauskaitė, Vilma. Inovacijoms palankios išorinės verslo aplinkos veiksniai Lietuvoje, skatinantys „born global“ įmonių atsiradimą = Factors of the Innovation-Friendly External Business Environment in Lithuania, Promoting the Emergence of the “Born Global” Companies // Verslas : teorija ir praktika / Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Vilnius : Technika. ISSN 1648-0627. 2011, t. 12, nr. 4, p. 303-314. DOI: 10.3846/btp.2011.31.
7Časas, Ramūnas; Dambrauskaitė, Vilma. Impact of external business environment factors on internationalization of Lithuanian-born global companies // Ekonomika / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1258. 2011, t. 90, nr. 3, p. 120-135. DOI: 10.15388/Ekon.2011.0.931.
8Časas, Ramūnas; Kavaliauskė, Monika; Dambrauskaitė, Vilma. The impact of external business environment factors to internacionalization of "Born Global" companies by promoting entrepreneurship = Išorinių verslo aplinkos veiksnių įtaka "Born Global" įmonių internacionalizacijai skatinant verslumą // Transformations in business and economics / Vilnius University. Kaunas Faculty of Humanities, Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, University of Latvia. Faculty of Management and Economics. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1648-4460. 2011, vol. 10, no. 2A, p. 389-400.
9Ramūnas, Časas. Tarptautinis marketingas: tarptautinio marketingo prielaidos. Užsienio rinkų analizė : paskaitų konspektas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2008. 56 p. ISBN 9789955332428.
10Ramūnas, Časas. Tarptautinis marketingas: užsienio rinkos pasirinkimas. Įėjimo į užsienio rinką strategijos : paskaitų konspektas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2008. 56 p. ISBN 9789955332411.
11Urbonavičius, Sigitas; Dikčius, Vytautas; Ramūnas, Časas. Automobile country of origin related associations in Lithuanian market // Transportas. ISSN 1648-4142. 2007, vol. 22, no. 3, p. Ia-If. Prieiga per internetą: <https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/16484142.2007.9638132>.
12Ramūnas, Časas; Urbonavičius, Sigitas. Vartotojų lojalumas prekės ženklo kilmės šaliai = Loyalty towards brand country of origin // Ekonomika ir vadyba 2007 : tarptautinės mokslinės konferencijos pranešimų medžiaga, 2007 m. balandžio 19-20 d., Kaunas. ISSN 1822-6515. 2007, p. 311-317.
13Ramūnas, Časas. Marketingas tarptautiniame versle // Marketingas. Vilnius : Verslo žinios, 2006. ISBN 9955460318. p. 1-21.
14Židonis, Žilvinas; Ramūnas, Časas. The meaning of opportunity in the internationalization process // Catalysts and impediments of economic development in Central and Eastern Europe : international conference in celebration of the 425th anniversary of Vilnius University, October 14-15, 2004, Vilnius, Lithuania : conference abstracts. Vilnius, 2004. ISBN 9986196647. p. 169-171.
15Ramūnas, Časas. Konkurencinio pranašumo šaltiniai šiuolaikinėse verslo teorijose // Ekonomika. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1258. eISSN 2424-6166. 2000, t. 52, p. 22-35. DOI: 10.15388/Ekon.2000.16910.
16Ramūnas, Časas. Įmonės strategijos proceso tyrimo metodikos problematika: situacijos analizės kaip tyrimo metodo įvertinimas // Ekonomika ir vadyba. ISSN 1392-8732. 2000, Nr. 3, p. 46-50.
17Ramūnas, Časas. The analytical approach to the competitive strategy and the process of its formation // Ekonomika. ISSN 1392-1258. 1999, nr. 48, p. 32-49. DOI: 10.15388/Ekon.1999.16615.
18Gelbūda, Modestas; Tamaševičius, Virginijus; Ramūnas, Časas. From resource to knowledge based view of a firm: a review and assessment = Nuo ištekliais grindžiamo link žiniomis grindžiamo požiūrio i įmonę: krltlnė apžvalga // Ekonomika ir vadyba. ISSN 1392-8732. 2000, nr. 1(2), p. 42-47.
19Gelbūda, Modestas; Starkus, Arūnas; Židonis, Žilvinas; Ramūnas, Časas. The emergence and growth of a new entrepreneurial ownership-based network in a transition economy // Studies in industrial engineering and management. ISSN 1455-0415. 2001, vol. 3, no. 16, p. 351-374.