Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Dalia Nasvytienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Nasvytienė, Dalia; Lazdauskas, Tomas. Patterns of early developmental milestones in children with atypical development // ECDP2023. European Conference on Developmental Psychology (ECDP), 28 August – 1 September, 2023, Turku, Finland. 2023, p. 260-261. Prieiga per internetą: <https://sites.utu.fi/ecdp2023/wp-content/uploads/sites/1180/2023/09/ECDP2023_abstracts.pdf>.
2Nasvytienė, Dalia (sudarytojas); Gintilienė, Gražina (sudarytojas); Butkienė, Dovilė (sudarytojas); Lazdauskas, Tomas (sudarytojas); Sadovska, Sabina (vertėjas). VRS. Vaiko raidos skalės : vadovas / Anna Matczak, Aleksandra Jaworowska, Anna Ciechanowicz, Diana Fecenec, Joanna Stańczak, Ewa Zalewska ; panaujintą ir papildytą Vadovo leidimą parengė: Dalia Nasvytienė, Gražina Gintilienė, Dovilė Butkienė, Tomas Lazdauskas, vertė Sabina Sadovska. Panaujintas ir papildytas leidimas. Vilnius : UAB Ciklonas, 2023. 130 p. ISBN 9786098275759.
3Nasvytienė, Dalia (sudarytojas); Gintilienė, Gražina (sudarytojas); Butkienė, Dovilė (sudarytojas); Lazdauskas, Tomas (sudarytojas); Sadovska, Sabina (vertėjas). VRS. Vaiko raidos skalės. Atlikties skalė. Stebėjimo skalė : instrukcija / Anna Matczak, Aleksandra Jaworowska, Anna Ciechanowicz, Diana Fecenec, Joanna Stańczak, Ewa Zalewska ; panaujintą ir papildytą Vadovo leidimą parengė: Dalia Nasvytienė, Gražina Gintilienė, Dovilė Butkienė, Tomas Lazdauskas, vertė Sabina Sadovska. Panaujintas ir papildytas leidimas. Vilnius : UAB Ciklonas, 2023. 111 p. ISBN 9786098275759.
4Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma. Resources of emotional resilience and its mediating role in teachers’ well-being and intention to leave // Frontiers in psychology. Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 1664-1078. 2023, vol. 14, art. no. 1305979, p. [1-13]. DOI: 10.3389/fpsyg.2023.1305979.
5Butkienė, Dovilė (vertėjas); Girdzijauskienė, Sigita (vertėjas); Narkevičienė, Bronė; Nasvytienė, Dalia. Visuotiniai profesinio pasirengimo ugdyti gabius vaikus principai = Global principles for professional learning in gifted education. Bowling Green, KY : World council for gifted and talented children, 2022. 31 p. Prieiga per internetą: <https://world-gifted.org/professional-learning-global-principles.pdf> [žiūrėta 2022-11-08].
6Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma. Linking supportive school leadership and teacher resilience: The mediating role of job resources // Frontiers in education. Lausanne : Frontiers Media SA. eISSN 2504-284X. 2022, vol. 7, art. no. 999086, p. [1-17]. DOI: 10.3389/feduc.2022.999086.
7Nasvytienė, Dalia; Lazdauskas, Tomas. Temperament and academic achievement in children: a meta-analysis // European journal of investigation in health, psychology and education. Basel : MDPI. eISSN 2254-9625. 2021, vol. 11, no. 3, p. 736-757. DOI: 10.3390/ejihpe11030053.
8Adler, Asta; Stančaitienė, Gintė; Grauslienė, Izabelė; Nasvytienė, Dalia; Skabeikytė, Gabrielė; Barkauskienė, Rasa. “Everything seems unreal”: how adolescents cope with COVID-19 quarantine experience = „Viskas atrodo nerealu“: paauglių karantino dėl COVID-19 patyrimo įveikos // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2021, t. 64, p. 53-60. DOI: 10.15388/Psichol.2021.40.
9Lazdauskas, Tomas; Nasvytienė, Dalia. Psychometric properties of Lithuanian versions of empathy questionnaires for children // European journal of developmental psychology. Abingdon : Routledge; Taylor & Francis. ISSN 1740-5629. eISSN 1740-5610. 2021, vol. 18, no. 1, p. 144-159. DOI: 10.1080/17405629.2020.1772048.
10Zinkevičius, Deimantas; Nasvytienė, Dalia. Abiturientų suvoktos įtampos prieš egzaminus sąsajos su jų temperamentu ir įsitraukimu į mokyklos veiklas = The relationship between graduates’ perceived tension before the exams and their temperament and engagement in school activities // Pedagogika. Kaunas : Vytauto Didžiojo Universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2020, t. 140, Nr. 4, p. 55-76. DOI: 10.15823/p.2020.140.4.
11Bagdžiūnienė, Dalia; Liniauskaitė, Audronė; Nasvytienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Sakadolskienė, Emilija. Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimo teorinės prielaidos ir metodo psichometriniai rodikliai = The assessment of pedagogical studies applicants' motivation to become a teacher: theoretical assumptions and psychometric properties // Dialogai : Lietuvos psichologų kongresas, 2019 m. gegužės 24-25 d., Vilniaus universitetas : recenzuota kongreso medžiaga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2019. ISBN 9786090701805. p. 76. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/_LPK019_Santrauku_leidinys.pdf> [žiūrėta 2020-01-03].
12Butkienė, Dovilė; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Nasvytienė, Dalia. Psychometric properties of Cattell‘s Fluid Intelligence Test (CFT 20-R) in a Lithuanian sample of 8–15 year olds // 15th European Conference on Psychological Assessment: book of abstracts, Brussels, Belgium, July 7-10, 2019. Brussels. 2019, p. 55. Prieiga per internetą: <https://ecpa15.files.wordpress.com/2019/06/20190629ecpa15bookofabstractsfinal2.pdf> [žiūrėta 2020-12-01].
13Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Insights from multimethod identification study of gifted and high ability students in Lithuania // 15th European Conference on Psychological Assessment: book of abstracts, Brussels, Belgium, July 7-10, 2019. Brussels. 2019, p. 62. Prieiga per internetą: <https://ecpa15.files.wordpress.com/2019/06/20190629ecpa15bookofabstractsfinal2.pdf> [žiūrėta 2020-12-01].
14Nasvytienė, Dalia; Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Dragūnevičius, Kęstutis. Creativity and behavioral characteristics of gifted underachievers in primary school // 15th European Conference on Psychological Assessment: book of abstracts, Brussels, Belgium, July 7-10, 2019. Brussels. 2019, p. 63-64. Prieiga per internetą: <https://ecpa15.files.wordpress.com/2019/06/20190629ecpa15bookofabstractsfinal2.pdf> [žiūrėta 2020-12-01].
15Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Girdzijauskienė, Sigita; Nasvytienė, Dalia; Laurinaitytė, Ilona (vertėjas). Cattell fluidinio intelekto testas CFT 20-R : vadovas 8-15 metų gabių mokinių atrankai / Gražina Gintilienė, Dovilė Butkienė, Sigita Girdzijauskienė, Dalia Nasvytienė ; iš vokiečių kalbos vertė Ilona Laurinaitytė. Kaunas : Vitae Litera, 2019. 44 p. ISBN 9786094543753.
16Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių įvertinimas : Metodiniai nurodymai mokyklų psichologams. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2018. 41 p. ISBN 9786094543760. Prieiga per internetą: <https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2020/07/Atpazinimas-Psichologams.pdf>.
17Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atranka ir atpažinimas : metodiniai nurodymai mokytojams. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2018. 33 p. ISBN 9786094543777. Prieiga per internetą: <https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2020/07/03_Atpazinimas_Mokytojams_net.pdf>.
18Nasvytienė, Dalia. Gabių paauglių mokymo(si) metakognicija // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 17-18. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].
19Butkienė, Dovilė; Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Neverbalinių gebėjimų vaidmuo atpažįstant gabius paauglius // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 18-19. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].
20Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Intelektualiai gabių paauglių psichikos sveikata // Psichologija vakar, šiandien, rytoj : Lietuvos psichologų kongresas, 2018.05.17-19, Klaipėda : kongreso pranešimų santraukos. Klaipėda : [Klaipėdos universitetas], 2018. ISBN 9789955189886. p. 19-20. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/LPK2018%20santrauk%C5%B3%20leidinys_13.pdf> [žiūrėta 2018-09-07].
21Girdzijauskienė, Sigita; Gintilienė, Gražina; Butkienė, Dovilė; Nasvytienė, Dalia; Dragūnevičius, Kęstutis. Mental health of gifted 8-11-year-olds in Lithuania // IACAPAP 2018 : 23rd world congress of the international association for child and adolescent psychiatry and allied professions Understanding diversity and uniqueness, 23-27 July, Prague: abstract book. Prague. 2018, p. 4-5.
22Girdzijauskienė, Sigita; Nasvytienė, Dalia; Butkienė, Dovilė; Gintilienė, Gražina; Dragūnevičius, Kęstutis. Piešimo testo kūrybiškam mąstymui (TCT-DP) psichometrinės charakteristikos 8-10 metų lietuvių vaikų imčiai = The psychometric properties of the test for creative thinking (TCT-DP) in a sample of 8–10-year-old lithuanian children // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2018, t. 58, p. 38-56. DOI: 10.15388/Psichol.2018.2.