Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Lilija Duoblienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Duoblienė, Lilija. Education for people-yet-to-come: Imaginary projects in the Anthropocene // Educational philosophy and theory. Abingdon : Taylor & Francis Ltd. ISSN 0013-1857. 2024, first published online, p. [1-14]. DOI: 10.1080/00131857.2024.2319046.
2Duoblienė, Lilija; Kontrimienė, Simona; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ = Future scenarios of the Lithuanian school: “What’s the point?“ // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2023, t. 50, p. 8-22. DOI: 10.15388/ActPaed.2023.50.1.
3Duoblienė, Lilija; Kairė, Sandra; Vaitekaitis, Jogaila. Education for the future: applying concepts from the new materialist discourse to UNESCO and OECD publications // Journal of environmental education. Abingdon : Routledge. ISSN 0095-8964. eISSN 1940-1892. 2023, vol. 54, iss. 3, p. 213-224. DOI: 10.1080/00958964.2023.2188576.
4Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila; Kontrimienė, Simona; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene : Scenarijų studija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 260 p. ISBN 9786090709948. eISBN 9786090709955.
5Duoblienė, Lilija; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Antropocenas švietime ir švietimas antropocene: viešasis ir akademinis diskursai apie ateitį = Anthropocene in education and education in anthropocene: public and academic discourses about the future // Filosofija, sociologija. Vilnius : Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2022, t. 33, Nr. 1, p. 4-13. DOI: 10.6001/fil-soc.v33i1.4664.
6Duoblienė, Lilija. Jūratė Baranova ir filosofijos kelias į Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklą = Jūratė Baranova and the way of philosophy to the Lithuanian school // Problemos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1126. eISSN 2424-6158. 2022, priedas, p. 11-21. DOI: 10.15388/Problemos.Priedas.22.1.
7Kontrimienė, Simona; Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. The future is certain… or is it? Developing scenarios for the probable and desirable future of school // International journal of management and applied science : Institute of Research and Journals. ISSN 2394-7926. 2022, vol. 8, no. 9, p. 56-64.
8Duoblienė, Lilija. Apie Jūratę Baranovą: kelionė nuo filosofijos link ugdymo teorijos ir praktikos // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, t. 47, p. 211-213.
9Duoblienė, Lilija. The class as a creation machine teaching for, with and within transversality // Journal of philosophy of education. Hoboken : John Wiley & Sons Ltd. ISSN 0309-8249. eISSN 1467-9752. 2021, vol. 55, iss. 2, p. 323-333. DOI: 10.1111/1467-9752.12479.
10Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila. Posthumanist approach to human/child-centred education // Journal of futures studies. Taipei : Tamkang University. ISSN 1027-6084. 2021, vol. 26, iss. 2, p. 37-50. DOI: 10.6531/JFS.202112_26(2).0003.
11Duoblienė, Lilija; Zaleskienė, Irena; Kairė, Sandra. Social responsibility through the lens of agenda for cultural literacy learning: analyses of national education policy documentation // Dialogue for intercultural understanding: placing cultural literacy at the heart of learning / editors: Fiona Maine, Maria Vrikki. Cham : Springer, 2021. ISBN 9783030717773. eISBN 9783030717780. p. 27-45. DOI: 10.1007/978-3-030-71778-0.
12Duoblienė, Lilija. Machining the bird. // Machinic assemblages of desire: Deleuze and artistic research 3 / edited by Paulo de Assis and Paolo Giudici. Leuven : Leuven University Press. 2021, p. 155-162. (Orpheus institute series). DOI: 10.11116/9789461663603.
13Baranova, Jūratė; Duoblienė, Lilija. Multimodal education: philosophy and practice. Washington : Council for Research in Values and Philosophy, 2021. 334 p. (Cultural heritage and contemporary change. Series IVA, Eastern and Central European philosophical studies ; vol. 58). ISBN 9781565183490.
14Baranova, Jūratė; Duoblienė, Lilija. Meeting with the "Unfamiliar Other" in multimodal education // Ethics and education. Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group. ISSN 1744-9642. eISSN 1744-9650. 2020, vol. 15, no. 1, p. 33-47. DOI: 10.1080/17449642.2019.1700446.
15Duoblienė, Lilija; Kairė, Sandra; Zaleskienė, Irena. Is social responsibility present in the agenda of the national educational policy documentations? View from a DIALLS projection = Socialinė atsakomybė nacionaliniuose švietimo politikos dokumentuose: DIALLS projekto perspektyva // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, t. 45, p. 10-29. DOI: 10.15388/ActPaed.45.1.
16Baranova, Jūratė; Duoblienė, Lilija. Filosofija vaikams ir multimodalus ugdymas : metodinė priemonė. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2020. 223 p. ISBN 9786090704233.
17Duoblienė, Lilija. Sumeluota meistro išmonė, arba kas įkvėpė Tarkovskio Boriską? = Faked mastery, or who inspired Tarkovsky’s Boriska? // Religija ir kultūra : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-4539. eISSN 1822-4571. 2019, t. 18-19 (2016), p. 116-125. DOI: 10.15388/Relig.2016.9.
18Duoblienė, Lilija. Sound and image in artistic flooding: Vladimir Tarasov, Bill Viola // Aberrant nuptials: Deleuze and artistic research 2 / edited by Paulo de Assis, Paolo Giudici. Leuven : Leuven University Press, 2019. ISBN 9789462702028. p. 389-396.
19Baranova, Jūratė; Duoblienė, Lilija. Multimodal strategies in teaching ethics with films = Multimodalios strategijos mokant etikos kinu // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 43, p. 71-84. DOI: 10.15388/ActPaed.43.5.
20Duoblienė, Lilija. Religinis ugdymas socialiniam ir asmenybės auginimui: apgintos dvi edukologijos disertacijos // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 43, p. 172-174. Prieiga per internetą: <https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/16167/15346> [žiūrėta 2020-05-21].
21Duoblienė, Lilija. Crossing or erasing territorial borders: towards openness within the school space // Transforming education: design & governance in global contexts / editors : Leon Benade, Mark Jackson. Cham : Springer International Publishing AG, 2018. ISBN 9789811056772. eISBN 9789811056789. p. 169-181. DOI: 10.1007/978-981-10-5678-9_11.
22Baranova, Jūratė; Duoblienė, Lilija; Anckaert, Luc; Baumann, Wilfried. The constructive strategies in teaching humanities with films // Constructionism 2018 : Constructionism, computational thinking and educational innovation: conference proceedings / Edited by Valentina Dagienė and Eglė Jasutė. Vilnius : Vilnius University, 2018. eISBN 9786099576015. p. 875-890. Prieiga per internetą: <http://www.constructionism2018.fsf.vu.lt/file/repository/Proceeding_2018_Constructionism.pdf> [žiūrėta 2018-11-09].
23Duoblienė, Lilija. Pohumanistinis ugdymas. Dekoduoti : monografija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2018. 372 p. ISBN 9786090700204.
24Duoblienė, Lilija. Balsas, garsas ir triukšmas: (eko)estetinio ugdymo teorijos ir eksperimentai = Voice, sound and noise: theory and practice of (eco)aesthetical education // Problemos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1126. eISSN 2424-6158. 2018, Priedas, p. 39-51. DOI: 10.15388/Problemos.2018.0.12348.
25Duoblienė, Lilija. Šizoidinė mokytojų situacija: pavojus tapatybei ir kūrybiškumo prielaida = The schizoid teacher situation: a danger for identity and a precondition for creativity // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universitetas. ISSN 1392-5016. 2017, T. 38, p. 11-24. DOI: 10.15388/ActPaed.2017.38.10788.
26Duoblienė, Lilija. Beyond artist and artisan: performing unformed sound in the art machine // The dark precursor: Deleuze and artistic research. Vol. II: The dark precursor in image, space, and politics / edited by: Paulo de Assis, Paolo Giudici. Leuven : Leuven University Press, 2017. ISBN 9789462701182. p. 354-365. (Orpheus Institute Series).
27Duoblienė, Lilija. In memoriam Prof. Leonas Jovaiša (1921–2017) // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2017, t. 38, p. 192-194. DOI: 10.15388/ActPaed.2017.38.10801.
28Kairė, Sandra; Duoblienė, Lilija. Artefaktai bendrojo ugdymo mokyklose: laisva ar sunorminta kūryba? = Artefacts in general education schools: open or standardised creative work? // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2016, T. 36, p. 42-58. DOI: 10.15388/ActPaed.2016.36.10071.
29Duoblienė, Lilija. Mokyklos žemėlapis: fasadinis įėjimas ir vidaus trajektorijų strategavimas = Mapping the school: the main entrance and the strategy of inside trajectories // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2015, t. 34, p. 20-33. DOI: 10.15388/ActPaed.2015.34.8340.
30Duoblienė, Lilija. Asmens ugdymo klasta postmoderno amžiuje gyvas ar miręs kūrybiškumas? // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2014, t. 32, p. 9-20. DOI: 10.15388/ActPaed.2014.32.7384.
31Duoblienė, Lilija. National and supranational education policy from a Lithuanian perspective // International journal of critical pedagogy. Greensboro : University of North Carolina at Greensboro. ISSN 2157-1074. 2014, p. 211-227. Prieiga per internetą: <https://libjournal.uncg.edu/index.php/ijcp/article/view/225> [žiūrėta 2014-10-20].
32Duoblienė, Lilija. Septintoji Deleuze’o studijų konferencija Stambule „Modeliai, mašinos, atmintys“, 2014, liepa // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2014, t. 33, p. 162-163. DOI: 10.15388/ActPaed.2014.33.4385.
33Duoblienė, Lilija. Erdvės ir laiko sampratos ugdymo filosofijoje: nuo mokslinės pedagogikos prie kasdienės praktikos // Problemos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1126. eISSN 2424-6158. 2013, t. 83, p. 121-132. DOI: 10.15388/Problemos.2013.0.828.
34Duoblienė, Lilija. Mokymas(is) tarpkultūrinėje visuomenėje: Baltijos šalių mokslininkų susitikimas Södertörno universitete // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2013, t. 30, p. 146-147. DOI: 10.15388/ActPaed.2013.30.1544.
35Duoblienė, Lilija. Ugdymo filosofas: tarp tradicijos ir inovacijų // Leonas Jovaiša: nuo pedagogikos edukologijos link : mokslo studija / sudarytoja Vanda Aramavičiūtė. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2013. ISBN 9786094591822. p. 16-32.
36Duoblienė, Lilija. Phenomenological versus instructional approach to curriculum formation for sustainable development: a Lithuanian case study // Journal of education for sustainable development. New Delhi : Sage Publications India Pvt. Ltd. ISSN 0973-4082. 2013, vol 7, no 1, p. 39-49. DOI: 10.1177/0973408213495605.
37Jakavonytė, Laimutė (sudarytojas); Duoblienė, Lilija (sudarytojas); Orintienė, Ginta (sudarytojas); Zeliankienė, Vilija (sudarytojas). Kūrybingumo ugdymo pavyzdžiai mokant etikos : kompetencijų ugdymo metodinė medžiaga / Parengė: Laimutė Jakavonytė, Lilija Duoblienė, Ginta Orintienė, Vilija Zeliankienė. Vilnius : Ugdymo plėtotės centras, 2012. 40 p. Prieiga per internetą: <http://www.upc.smm.lt/ugdymas/pagrindinis/rekomendacijos/failai/etika/kompetencijos/Iniciatyvumo_ir_kurybingumo_kompetencijos_ugdymas.pdf> [žiūrėta 2017-06-09].
38Bielskienė, Jolanta; Duoblienė, Lilija; Tamulionytė, Eglė. Tarpkultūrinis ugdymas Lietuvos mokykloje: į pagalbą mokytojui : metodinė priemonė. Vilnius : Tolerantiško jaunimo asociacija, 2012. 103 p. ISBN 9789955786696.
39Duoblienė, Lilija. Mokyklos kultūra kaip ugdomasis kontekstas ir kaip prievarta // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2012, t. 29, p. 9-21. DOI: 10.15388/ActPaed.2012.29.1173.
40Duoblienė, Lilija. Luckmannas gyvai: Jerevano konferenciją "Žmonių komunikacijos pokyčiai ir rizikos" aptariant // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2012, t. 29, p. 160-161. DOI: 10.15388/ActPaed.2012.29.1185.
41Rugevičiūtė, Rita Giedrė (sudarytojas); Duoblienė, Lilija (sudarytojas); Jakavonytė, Laimutė (sudarytojas); Staniulionienė, Violeta (sudarytojas); Stonkuvienė, Irena (sudarytojas); Šulcienė, Lina (sudarytojas). Etikos ir katalikų tikybos metodinės rekomendacijos vidurinio ugdymo (11-12 kl.) modulių programoms įgyvendinti / Parengė : Rita Giedrė Rugevičiūtė, Lilija Duoblienė, Laimutė Jakavonytė, Violeta Staniulionienė, Irena Stonkuvienė, Lina Šulcienė. Vilnius : Ugdymo plėtotės centras, 2011. 268 p. Prieiga per internetą: <http://www.upc.smm.lt/ugdymas/vidurinis/rekomendacijos/failai/Rekomendacijos_Dorinio_2012-01-25.pdf> [žiūrėta 2017-06-09].
42Duoblienė, Lilija. Ideologizuotos švietimo kaitos teritorijos : monografija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2011. 263 p. ISBN 9789955336549.
43Duoblienė, Lilija. The role of media in cultural transmission: adult scepticism and student criticism // ICERI 2011 : 4th International Conference of Education Research and Innovation, Madrid, 14-16 November 2011 : proceedings. Madrid : IATED publications, 2011. ISBN 9788461533244. ISSN 2340-1095. [7 p.].
44Duoblienė, Lilija. Švietimo politika ir globalizacija: nacionaliniai ir supranacionaliniai ypatumai = Education Policy and Globalization: National and Supranational Pecularities // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2010, t. 25, p. 69-84. DOI: 10.15388/ActPaed.2010.25.3007.
45Duoblienė, Lilija. Medijų raštingumo ugdymas: globaliosios tendencijos ir lietuviškojo kelio paieškos = Media literacy education: global tendencies and search of Lithuanian path // Santalka. Filologija. Edukologija / Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Vilnius : Technika. ISSN 1822-430X. eISSN 1822-4318. 2010, t. 18, nr. 2, p. 16-28. DOI: 10.3846/coactivity.2010.10.
46Duoblienė, Lilija. Foucault idėjų sklaida švietime: disciplinuojančios mokyklos demaskavimas = The development of Foucault’s ideas in education: unmasking of disciplining school // Problemos / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1126. eISSN 2424-6158. 2009, t. 75, p. 44-57. DOI: 10.15388/Problemos.2009.0.1977.
47Duoblienė, Lilija. Postmodernios minties reikšmė švietimo kaitai = The significance of postmodern thought for educational change // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2009, t. 22, p. 9-24. DOI: 10.15388/ActPaed.2009.22.3073.
48Bulajeva, Tatjana; Duoblienė, Lilija; Targamadzė, Vilija. Transformation of university: towards pragmatism and competence based education = Universitetų kaita: pragmatizmo ir kompetencijų ugdymo link // Pedagogika / Vilniaus pedagoginis universitetas. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2009, t. 93, p. 9-15.
49Duoblienė, Lilija; Stonkuvienė, Irena; Būdienė, Virginija. Filosofijos fakulteto katedros. Edukologijos katedra // Vilniaus universitetas. Filosofijos fakultetas. 1579-1989-2009. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789955334989. p. 42-53.
50Aramavičiūtė, Vanda; Būdienė, Virginija; Bulajeva, Tatjana; Duoblienė, Lilija; Čiužaitė, Giedrė; Leišytė, Liudvika; Kaminskas, Kęstutis; Purvaneckienė, Giedrė; Stonkuvienė, Irena; Targamadzė, Vilija; Zabulionis, Algirdas; Želvys, Rimantas. Lietuvos švietimo politikos transformacijos : monografija / sudarė Tatjana Bulajeva, Lilija Duoblienė. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2009. 319 p. ISBN 9789955335184.
51Duoblienė, Lilija. Ar pavyks išvengti hibridinio tapatumo formavimo(si) informacinėje visuomenėje? = Could hybrid identity formation be possibly avaoided in knowledge society? // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2009, t. 23, p. 79-91. DOI: 10.15388/ActPaed.2009.23.3046.
52Duoblienė, Lilija; Bulajeva, Tatjana. Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai – kokybiško ugdymo garantas? = Do national core curricula and education standards guarantee education? // Acta paedagogica Vilnensia. ISSN 1392-5016. 2008, t. 21, p. 59-74. DOI: 10.15388/ActPaed.2008.21.7495.
53Duoblienė, Lilija. Kritinė tarptikybinė pedagogika: pro ir contra = Critical interfaith pedagogy: pro and contra // Religija ir kultūra. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-4539. eISSN 1822-4571. 2008, t. 5, Nr. 1, p. 52-58. DOI: 10.15388/Relig.2008.1.2788.
54Duoblienė, Lilija. Vaiko piešimas J. Dewey ir M. Merleau-Ponty filosofijoje: raiškos pamokos suaugusiajam = Child's drawing in J. Dewey's and M. Merleau-Ponty's philosophy: lessons of expression for adults // Problemos. ISSN 1392-1126. 2007, t. 71, p. 68-77. DOI: 10.15388/Problemos.2007..2538.
55Duoblienė, Lilija. Filosofijos mokymo programų kaita: nuo tarpukario iki šių dienų = The change of the Philosophy Curriculum: from the Interwar period till the present // Logos. ISSN 0868-7692. 2007, nr. 50, p. 158-166. Prieiga per internetą: <http://www.litlogos.eu/L50/logos50_duobliene.pdf> [žiūrėta 2008-06-16].
56Duoblienė, Lilija. Dorinio ugdymo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose metodologiniai orientyrai = Methodology of moral education in Lithuanian general schools // Acta paedagogica Vilnensia. ISSN 1392-5016. 2007, t. 18, p. 25-33. DOI: 10.15388/ActPaed.2007.18.9654.
57Šiaučiūnas, Raimundas; Žiliukas, Pranas; Milišiūnaitė, Inga; Janilionis, Vytautas; Galkinas, Stepanas; Marmaitė, Gitana; Zakarevičius, Povilas; Zuzevičiūtė, Vaiva; Pociūtė, Birutė Marytė; Dikčius, Gintaras; Markevičienė, Raimonda; Duoblienė, Lilija; Daniūnas, Alfonsas; Paulauskaitė, Sabina; Martavičius, Romanas; Baušys, Romualdas; Tamulaitienė, Birutė; Stabinskaitė, Virginija; de Lavine, Richard; Ametxazurra, Duque; Carlos, Juan. Universitetų pajėgumas vykdyti magistrantūros studijas : [studija]. Vilnius : [Studijų kokybės vertinimo centras], 2006. 275 p.
58Bulajeva, Tatjana; Duoblienė, Lilija; Targamadzė, Vilija. Management of e-learning in educational organizations: how to change the university // Informacinės technologijos mokykloje: 2-oji tarptautinė konferencija "Informatika mokykloje: raida ir perspektyvos", Vilnius, 2006, lapkričio 7-11: rinktiniai straipsniai = Information technologies at school. Vilnius, 2006. ISBN 9955680474. p. 137-148.
59Duoblienė, Lilija. Šiuolaikinė ugdymo filosofija : refleksijos ir dialogo link : mokymo priemonė aukštosioms mokykloms. Vilnius : Tyto alba, 2006. 215 p. ISBN 9986165202.
60Duoblienė, Lilija. Tarpkultūrinis ugdymas: tautinio tapatumo ir/ar dialogo su kitu paieškos // Lietuva globalėjančiame pasaulyje. Vilnius : LOGOS, 2006. ISBN 9986721504. p. 224-248.
61Bulajeva, Tatjana; Ceciulis, Arvydas; Duoblienė, Lilija; Targamadzė, Vilija. Network creation as the precondition of optimization of civic education // Socialinis ugdymas: Global and European tendencies in social and educational policy. Vilnius. ISSN 1392-9569. 2005, vol. 10, p. 116-129.
62Duoblienė, Lilija. Philosophy in Lithuanian education: past and present // Contemporary philosophical discourse in Lithuania. Washington, 2005. ISBN 1565182154. p. 375-398.
63Duoblienė, Lilija. Nykstanti ugdymo filosofija Lietuvoje: paradoksas ar norma? = Disappearance of philosophy of education: paradox or norm? // Acta paedagogica Vilnensia. ISSN 1392-5016. 2005, t. 14, p. 67-75. DOI: 10.15388/ActPaed.2005.14.9754.
64Bulajeva, Tatjana; Duoblienė, Lilija. Wholeness versus fragmentation in contemporary education: lithuanian perspective // Journal of teacher education and training. ISSN 1407-8724. 2005, vol. 5, p. 40-49.
65Duoblienė, Lilija. Racionalumas ir apžava sekant mokytojo pavyzdžiu: ugdymo filosofijos perspektyva = Rationality and admiring in learning from teacher's example: philosophycal and educational perspective // Acta paedagogica Vilnensia. ISSN 1392-5016. 2005, t. 15, p. 79-85. DOI: 10.15388/ActPaed.2005.15.9728.
66Duoblienė, Lilija. Moral education in Lithuania: an educology of teaching understanding and caring versus teaching reasoning // International journal of educology. Sydney : Educology Research Associates. ISSN 0818-0563. 2005, Lithuanian special issue, p. 1-87.
67Bulajeva, Tatjana; Duoblienė, Lilija; Targamadzė, Vilija. Master study programs of teacher education in Lithuania regarding sustainable development // Journal of teacher education and training. Daugavpils : Saule. ISSN 1407-8724. 2004, vol. 4, p. 25-35.
68Duoblienė, Lilija. Trys filosofijos mokymo kryptys Lietuvos vidurinėje mokykloje = Three models for philosophy teaching in Lithuania // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2004, t. 12, p. 156-163. DOI: 10.15388/ActPaed.2004.12.9624.
69Duoblienė, Lilija. Švietimas šiandien: teorijos ir praktikos // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2004, t. 13, p. 175-176. DOI: 10.15388/ActPaed.2004.13.9650.
70Duoblienė, Lilija. Etikos didaktika: fenomenologinis aspektas = Didactics of ethics in school: phenomenological approach // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2003, t. 71, p. 32-36.
71Duoblienė, Lilija. Šiuolaikiniai mąstymo ir jo ugdymo tyrimų projektai = Contemporary projects of thinking investigation and teaching how to think // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2001, t. 8, p. 123-137. DOI: 10.15388/ActPaed.2001.08.9521.
72Duoblienė, Lilija. Filosofijos mokymas šiuolaikinėje Lietuvos vidurinėje mokykloje = Philosophy teaching in secondary schools of Lithuania // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2000, t. 7, p. 145-153. DOI: 10.15388/ActPaed.2000.07.9492.