Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Vita Venslovaitė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Bilbokaitė, Renata; Grigaliūnaitė, Gedutė; Kardašienė, Aušra; Sidabrienė, Jurga; Venslovaitė, Vita. Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai gelbėja pasaulį menu : mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 202 p. eISBN 9786090708705. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/ugdymas-is-tvarumui-sakaliukai-gelbeja-pasauli-menu-mokytojo-knyga?limit=50>.
2Bilbokaitė, Renata; Grigaliūnaitė, Gedutė; Kardašienė, Aušra; Sidabrienė, Jurga; Venslovaitė, Vita. Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai gelbėja pasaulį menu : mokinio knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 86 p. eISBN 9786090708712. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/ugdymas-is-tvarumui-sakaliukai-gelbeja-pasauli-menu-mokinio-knyga?limit=50>.
3Ališauskienė, Saulė; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Rutkienė, Aušra; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; O'Mahony, C.; Lee, L.; Guðjónsdóttir, H.; Kristinsdóttir, J.V.; Wozniczka, A.K. Innovative teacher education through personalised learning: designing teaching and learning scenarios // INTED 2015 : 9th international technology, education and development conference, March 2nd-4th, 2015, Madrid, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788460657637. p. 5809-5818. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1173.
4Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Guðjónsdóttir, Hafdís; Kristinsdóttir, Jónína V.; O’Mahony, Catherine; Lee, Laura; Wozniczka, Anna K. Implementing the personalised learning framework in university studies: what is it that works? = Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia? // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, t. 47, p. 122-142. DOI: 10.15388/ActPaed.2021.47.9.
5Venslovaitė, Vita. Apie Jūratės Baranovos ir Lilijos Duoblienės metodinę priemonę „Filosofija vaikams“ // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, t. 44, p. 171-172. Prieiga per internetą: <https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/19397> [žiūrėta 2020-09-02].
6Ališauskienė, Stefanija; Guðjónsdóttir, Hafdis; Kristinsdóttir, Jónína Vala; Connolly, Tracey; O'Mahony, Catherine; Lee, Laura; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Kazlauskienė, Aušra; Wozniczka, Anna Katarzyna. Personalized learning within teacher education: a framework and guidelines / The INTERPEARL project partners: Stefanija Alisauskiene ... [et al.]. Geneva : IBE‐UNESCO, 2020. 50 p. (Current and Critical Issues in Curriculum, Learning and Assessment ; no. 37). Prieiga per internetą: <https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043?fbclid=IwAR0H9a6pvp340bGLBVeB_h8kDUnX65ij7lZ0K8MeU7IQnk5RsD3v2P6jP_I> [žiūrėta 2020-10-27].
7Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kazlauskienė, Aušra; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Širiakovienė, Asta. Innovative teacher education through personalised learning // ICERI 2020: 13th international conference of education,research and innovation, 9th-11th November 2020, Seville (Spain) : proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409242320. p. 2944-2952. DOI: 10.21125/iceri.2020.0676.
8Venslovaitė, Vita; Danylienė, Laura. Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva = Social and emotional education: a teacher's perspective // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2018, t. 40, p. 111-126. DOI: 10.15388/ActPaed.2018.0.11891.
9Venslovaitė, Vita. Mokytojo naratyvas muzikinio ugdymo kontekste // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2014, t. 32, p. 35-43. DOI: 10.15388/ActPaed.2014.32.7386.
10Venslovaitė, Vita. Senoji ir naujoji karta XXI amžiuje: kintantis ugdymo peizažas // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2014, t. 33, p. 164-165. DOI: 10.15388/ActPaed.2014.33.4384.
11Venslovaitė, Vita. Metafora kaip muzikinio ugdymo prasminė raiška : fenomenologinės įžvalgos // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2013, t. 30, p. 47-55. DOI: 10.15388/ActPaed.2013.30.1553.
12Venslovaitė, Vita. Fenomenologinio muzikinio ugdymo diskursas: tarp etikos ir estetikos = The discourse of phenomenological musical education: between ethics and aesthetics // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2011, t. 26, p. 35-48. DOI: 10.15388/ActPaed.2011.26.2983.