Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto autoriaus 'lina bivainienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

2022
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Liutkutė, Beatričė; Račinskaitė, Evelina; Bivainienė, Lina (mokslinis konsultantas). Ekologijos ir tvarumo aspektų analizė Lietuvos politikų komunikacijoje // Jaunimas besikeičiančioje visuomenėje: 11-osios tarptautinės studentų konferencijos straipsnių, praktinių darbų ir santraukų leidinys, 2022m. lapkričio 10 d. Vilnius : Vilniaus kolegija. ISSN 2669-221X. 2022, p. 198. Prieiga per internetą: <https://vvf.viko.lt/media/uploads/sites/11/2022/12/Stud_konf_leidinys_2022.pdf> [žiūrėta 2023-10-27]. T2

2021
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina; Černikovaitė, Miglė Eleonora; Dambrava, Valdas. Šiaulių miesto įvaizdžio naratyvai // Regionas: istorija, kultūra, kalba = The region: history, culture, language : Santraukos / Summaries : 10-oji tarptautinė tarpdisciplininė mokslinė konferencija 10th international interdisciplinary scientific conference, 2021 m. gegužės 20–21 d. / 20th–21st May, 2021. Šiauliai : Šiaulių akademija, Regionų plėtros institutas. 2021, p. 4-5. T3
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta; Bivainienė, Lina; Dambrava, Valdas. Assessing customer preferences for shopping centers: effects of functional and communication factors // Sustainability: Section: Economic and business aspects of sustainability. Basel : MDPI. ISSN 2071-1050. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, iss. 6, art. no. 3254, p. 1-17. DOI: 10.3390/su13063254. S1

2019
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina; Tamošiūnas, Teodoras. Teoriniai ir empiriniai suinteresuotųjų šalių dalyvavimo raiškos miesto prekės ženklo vystymo veiklose aspektai = Theoretical and empirical aspects of the manifestation of stakeholder participation in city brand development activities // Socialiniai tyrimai = Social Research. Šiauliai : Šiaulių universitetas. eISSN 2351-6712. 2019, vol. 42(1), p. 5-18. DOI: 10.21277/st.v42i1.260. S3

2017
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina; Tamošiūnas, Teodoras. City brand management strategy // Enterprise and competitive environment : 20th annual international conference, March 9–10, 2017, Mendel University in Brno, Czech Republic : conference proceedings / Svatopluk Kapounek, Veronika Krůtilová (eds.). Brno : Mendel University in Brno, 2017. ISBN 9788075094995. p. 151-157. P1a
2 Bubnys, Remigijus; Bakanovienė, Tatjana; Bivainienė, Lina. Motives of prospective students’ resolve to study at the higher education institution // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2017.gada 26.-27.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 26th-27th, 2017. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2017, vol. 1, p. 83-90. DOI: 10.17770/sie2017vol1.2350. P1a

2016
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina; Tamošiūnas, Teodoras. City marketing and city brand: theoretical contexts of the conception // Управление и образование = Management and education. Burgas : Universitet "Prof. d-r Asen Zlatarov, "Fakultet "Obshtestveni nauki". ISSN 1312-6121. 2016, Vol. 12(2), p. 63-71. S3

2015
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina. Socialiai atsakingas marketingas: teorinis diskursas // Socialinė atsakomybė versle ir viešajame sektoriuje : mokslo studija /Šiaulių universitetas; sudarytoja ir mokslinė redaktorė Skaidrė Žičkienė. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2015. ISBN 9786098179002. p. 148-161. S4

2013
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Juozaitienė, Liongina (sudarytojas); Beniušienė, Ineta (sudarytojas); Bivainienė, Lina (sudarytojas); Petukienė, Evandželina (sudarytojas); Poškuvienė, Beatričė (sudarytojas); Kairienė, Neringa (sudarytojas); Sapiegienė, Lina (sudarytojas); Šeputienė, Janina (sudarytojas); Tubutienė, Vilma (sudarytojas). Socialinių mokslų fakultetui – 15 metų: įvykiai ir pokyčiai / Šiaulių universitetas. Socialinių mokslų fakultetas; [rengė Liongina Juozaitienė, Ineta Beniušienė, Lina Bivainienė, Evandželina Petukienė, Beatričė Poškuvienė, Neringa Kairienė, Lina Sapiegienė, Janina Šeputienė, Vilma Tubutienė]. Vilnius : BMK leidykla, 2013. 80 p. ISBN 9786098080513. K5

2012
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina. Brand awareness: theoretical and practical aspects // Management and education : academic journal. Burgas : Prof. Dr Assen Zlatarov University. ISSN 1312-6121. 2012, vol. 8, no. 1, p. 153-158. S4

2011
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina (sudarytojas). Interpretation of brand concept and functions: theoretical approach = Prekės ženklo sąvokos ir funkcijų interpretavimas:teorinė prieiga // Socialiniai tyrimai = Social research. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-3110. 2011, Nr. 1, p.5-13. S3
2 Poškutė, Vaida; Bivainienė, Lina. AB „Šiaulių bankas“ paslaugų kokybės vertinimas = Assessment of quality of services of joint stock company “Šiaulių bankas” // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-9098. 2011, Nr. 3, p. 55-64. S3
3 Baliulė, Irena (sudarytojas); Bivainienė, Lina (sudarytojas); Grinienė, Ieva (sudarytojas); Karvelienė, Regina (sudarytojas); Liukinevičienė, Laima (sudarytojas). Šiaulių universitetas / Parengė Irena Baliulė, Lina Bivainienė, Ieva Grinienė, Regina Karvelienė, Laima Liukinevičienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 44 p. ISBN 9786094300691. K5

2010
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina. Brand life cycle: theoretical discources // Economics and management = Ekonomika ir vadyba. Kaunas : Technologija. ISSN 1822-6515. 2010, no. 15, p. 408-414. S3

2009
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Tamošiūnas, Teodoras (sudarytojas); Juozaitienė, Liongina (sudarytojas); Bivainienė, Lina (sudarytojas); Navickienė, Renata (sudarytojas). Šiauliai University Social Sciences Faculty / compilers: Teodoras Tamošiūnas, Liongina Juozaitienė, Lina Bivainienė, Renata Navickienė. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 35 p. ISBN 9789986389682. K5

2008
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Tamošiūnas, Teodoras (sudarytojas); Juozaitienė, Liongina (sudarytojas); Bivainienė, Lina (sudarytojas); Navickienė, Renata (sudarytojas). Socialinių mokslų fakultetui 10 metų: iššūkiai ir proveržiai / sudarytojai: Teodoras Tamošiūnas, Liongina Juozaitienė, Lina Bivainienė, Renata Navickienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2008. 83 p. K5
2 Bivainienė, Lina; Šliburytė, Laimona. The brand image as an element of brand equity = Prekės ženklo įvaizdis kaip prekės ženklo vertės elementas // Socialiniai tyrimai. ISSN 1392-3110. 2008, Nr. 2, p. 22-31. S3
3 Bivainienė, Lina; Kalvaitienė, Loreta; Žalys, Linas. Gender stereotypes in Lithuanian advertising: analysis of customers' opinions // Lyčių studijos ir tyrimai. ISSN 1822-6310. 2008, Nr. 5, p. 23-29. S3
4 Lukšytė, Jolita; Bivainienė, Lina. Womens discourses in the process of communications: theoretical and practical aspects // Lyčių studijos ir tyrimai. ISSN 1822-6310. 2008, Nr. 5, p. 56-60. S3
5 Bivainienė, Lina; Petukienė, Evandželina. Компании рыночных исследованний в Литве: некоторые практичекие аспекты их деятельности = Market research companies in Lithuania: practical aspects of their activities // Sabiedrība un kultūra : rakstu krājums. Liepaja : LiePA. ISSN 1407-6918. 2008, vol. 10, p.309-317. S4
6 Bivainienė, Lina; Dauginaitė, Živilė. Internetinio marketingo elementų analizė Lietuvos turizmo informacijos centrų pavyzdžiu = The analysis of elements of internet marketing under the example of Lithuanian tourism information centres // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2008, Nr. 4, p. 41-47. S3
7 Gyraitė, Giedrė; Bivainienė, Lina. Marketingo komunikacijos priemonių naudojimas Šiaulių universitete vykdomų ES struktūrinių fondų projektų pavyzdžiu = Elements of marketing communication in the projects being run at Šiauliai University under the example of the projects of EU structural funds // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2008, Nr. 4, p. 144-153. S3
8 Bivainienė, Lina; Motiečiūtė, Vaiva. Prekės ženklo žinomumas: teoriniai ir praktiniai aspektai = Awareness of the brand: theoretical and practical aspects // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2008, Nr. 3, p. 48-56. S3
9 Stankevičienė, Jūratė; Skeivienė, Ingrida; Bivainienė, Lina. Reklaminio vaizdo ekrano poveikio vartotojams vertinimas = Assessment of influence of advertising screen on users // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2008, Nr. 3, p. 300-310. S3

2007
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina; Petukienė, Evandželina; Tijūnaitienė, Rigita. Бренд города Шяуляй: обзор существенных характеристик города // Региональная экономическая политика. Материалы международной научно-практической конференции 4-5 мая 2006 года, Гродно, Республика Беларусь. Ч.1. Гродно : ГрГУ, 2007. ISBN 9789854178820. p. 53-60. P1d
2 Bivainienė, Lina. Brand image conceptualization: the role of marketing communication = Prekės ženklo įvaizdžio konceptualizavimas: marketingo komunikacijos vaidmuo // Ekonomika ir vadyba - 2007 = Economics and management - 2007 : [12-osios] tarptautinės mokslinės konferencijos pranešimų medžiaga [Elektroninis išteklius] / Kauno technologijos universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Kaliningrado valstybinis technikos universitetas. Ekonomikos fakultetas, Rygos technikos universitetas. Inžinerinės ekonomikos fakultetas. Kaunas : Technologija. ISSN 1822-6515. 2007, p. 304-310. P1c
3 Bivainienė, Lina. The role of marketing communication in brand image formation and leading // Management and education. ISSN 1312-6121. 2007, Vol. 3 (1), p. 158-163. S4
4 Bivainienė, Lina; Stankevičienė, Jūratė. The advertisement strategy formation and realization in the joint stock company // Management and education. ISSN 1312-6121. 2007, Vol. 3 (1), p. 181-186. S4
5 Balčiūnas, Sigitas; Bivainienė, Lina. The structure of readers' opinion on a regional paper // Verbum: pogranicza kultur : Rocznik naukowy. Tom II. Białystok, 2007. ISBN 9788391873410. p. 46-56. S4
6 Bivainienė, Lina; Šiaudkulytė, Gintarė. Ryšių su visuomene veiklos analizė Šiaulių miesto savivaldybėje = Analysis of public relations activity in Šiauliai City municipality // Vadyba. ISSN 1648-7974. 2007, Nr.2(11), p. 37-41. S4
7 Bivainienė, Lina; Grigoraitienė, Dangyra; Tamosinaitė, Ieva. Organizacijos įvaizdis: teoriniai ir praktiniai aspektai = The organization's image: theoretical and practical aspects // Vadyba. ISSN 1648-7974. 2007, Nr.1(10), p. 11-15. S4
8 Bivainienė, Lina; Kalvaitienė, Loreta. Lyties stereotipai lietuviškoje reklamoje: vartotojų nuomonių analizė = Gender stereotypes in Lithuanian advertising: analysis of customers' opinions // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.1(12), p. 174-181. S3
9 Bivainienė, Lina; Šiaudkulytė, Gintarė. Teoriniai ir praktiniai ryšių su visuomene veiklos aspektai = Theoretical and practical aspects of public relations // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2007, Nr.2(9), p. 18-24. S3
10 Lukšytė, Jolita; Bivainienė, Lina. Women's discourses in the process of communications: theoretical and practical aspects // Lyčių studijos Baltijos šalių regione=Gender studies in Baltic Region [ Elektroninis išteklius].Conference proceedings, November 29-30, 2007, Vilnius University, Kaunas Faculty for Humanities, Siauliai University, Kaunas University of Technology. Kaunas, 2007. ISBN 9789986492986. p. 1-7. P1d
11 Bivainienė, Lina; Kalvaitienė, Loreta; Žalys, Linas. Gender stereotypes identification in Lithuanian advertising: analysis of customers' opinions // Lyčių studijos Baltijos šalių regione=Gender studies in Baltic Region [ Elektroninis išteklius].Conference proceedings, November 29-30, 2007, Vilnius University, Kaunas Faculty for Humanities, Siauliai University, Kaunas University of Technology. Kaunas, 2007. ISBN 9789986492986. p. 1-11. P1d

2006
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Javtakaitė, Ernesta; Bivainienė, Lina. Ryšių su visuomene reikšmė įgyvendinant organizacijos tikslus // Ekonomikos ir vadybos aktualijos 2006 : šeštoji studentų mokslinė konferencija. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2006. ISBN 9986386721. p. 94-98. P2
2 Bivainienė, Lina; Šarnaitė, Julita. Vidinės komunikacijos institucijoje organizavimas: teoriniai ir praktiniai aspektai // Vadyba : mokslo tiriamieji darbai. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-7974. 2006, Nr. 2(9), p. 20-24. S4
3 Bivainienė, Lina. Комплекс маркетинговых коммуникаций: аспект печатной рекламы // Актуальные проблемы менеджмента: сборник тезисов и кейсов. Санкт-Петербург. 2006, p. 95-97. P2
4 Bivainienė, Lina; Petukienė, Evandželina; Tijūnaitienė, Rigita. Бренд города Шяуляй: обзор существенных характеристик города // Региональная экономическая политика: материалы международной научно-практической конференции 4-5 мая 2006 года, Гродно. Ч. 2. Гродно, 2006. ISBN 9854177610. p. 33-37. P1d
5 Bivainienė, Lina; Javtakaitė, Erneta. AB „Šiaulių energija" išorinė komunikacija: klientų nuomonių analizė = External communication in JSC "Šiaulių energija" customer opinion analysis // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 4(11), p. 119-125. S3
6 Bivainienė, Lina. Marketing communication process: the aspect of advertising in periodical press = Marketingo komunikacijos procesas: spaudos reklamos aspektas // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 4(11), p. 126-132. S3
7 Bivainienė, Lina; Šarnaitė, Julita. Theoretical and practical aspects of the internal communication in the organization = Teoriniai ir praktiniai vidinės komunikacijos organizacijoje aspektai // Mokslas ir edukaciniai procesai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-4644. 2006, Nr. 1(2), p. 8-18. S4
8 Bivainienė, Lina; Lukšytė, Jolita. Public relation of regional university (In case of Siauliai University) // Trendy hospodárskeho a sociálneho rozvoja v krajinách EÚ: 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, 5.-6. december 2006, Trenčin. Trenčin, 2006. ISBN 8080751862. p. 15. T2
9 Bivainienė, Lina; Lukšytė, Jolita. Public relation of regional university (In case of Siauliai University) // TRENDY hospodárskeho a sociálneho rozvoja v krajinách EÚ“: 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie. Trenčin, 2006. ISBN 8080751870. p. 1-10. P1d
10 Bivainienė, Lina. Prekės ženklas: teorinės sampratos kai kurie aspektai = Brand: some theoretical aspects // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-9098. 2006, Nr. 1(6), p. 42-46. S3

2005
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina (sudarytojas). Studentų darbai - 2005: IX studentų ir magistrantų mokslinių darbų konferencijos programa ir tezės / sudarytoja Lina Bivainienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2005. 73 p. ISBN 9986385911. K5
2 Dagytė, Ina; Bivainienė, Lina. Regioninio (miesto) laikraščio vadyba tarp misijos teorinio suvokimo ir praktinės savivokos // Ekonomika ir vadyba-2005 = Economics and management-2005 : tarptautinės konferencijos pranešimų medžiaga / Kauno technologijos universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Kaliningrado valstybinis technikos universitetas. Ekonomikos fakultetas. Kaunas, 2005. ISBN 9955098937. p. 392-395. P1d
3 Dagytė, Ina; Bivainienė, Lina. Šiaulių regiono žiniasklaidos institucijų konkurencingumo didinimo vadybinės prielaidos = Managerial perequisites for the increase of Šiauliai regional mass media institutions competitiveness // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos: Ernesto Galvanausko tarptautinė mokslinė konferencija. ISSN 1648-9098. 2005, Nr. 5, p. 60-66. S4
4 Balčiūnas, Sigitas; Bivainienė, Lina. Skaitytojų nuomonių apie regioninį laikraštį struktūra = The structure of readers' opinion on a region paper // Socialiniai tyrimai. ISSN 1392-3110. 2005, Nr. 1, p. 5-11. S3
5 Barauskienė, Gintarė; Bivainienė, Lina. Ryšių su visuomene vieta strateginiame organizacijos planavimo etape (remiantis Vilniaus miesto savivaldybės pavyzdžiu) = Public relations in strategic organization planning (in Vilnius city municipality) // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos: Ernesto Galvanausko tarptautinė mokslinė konferencija. ISSN 1648-9098. 2005, Nr. 5, p. 33-37. S4

2004
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina. Komunikacijos priemonių vadyba: pagrindinės tendencijos // Jaunimo vaidmuo žinių visuomenės kūrimo procese. Vadyba. Ekonomika. Visuomenė : Tarptautinė studentų mokslinė konferencija, Klaipėda 2004 m. balandžio 23. Klaipėda. 2004, p. 21-23. P2
2 Černeckienė, Inga; Bivainienė, Lina. Politinio marketingo ypatumai // Verslas, ekonomika ir vadyba - 2004 : ketvirtoji studentų mokslinė konferencija, Šiauliai, 2004 m. balandžio 28. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2004. ISBN 9986385229. p. 245-252. P2
3 Dagytė, Ina; Bivainienė, Lina. Žiniasklaida kaip nevienareikšmė konkurencinės erdvės dalyvė: Šiaulių regiono atvejo studijos išeities pozicijos = Mass media as an ambiguous participator in the competitive space: Šiauliai region case studies, positions and results // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos : Ernesto Galvanausko tarptautinė mokslinė konferencija. Šiauliai : ŠU leidykla. ISSN 1648-9098. 2004, [nr. 4], p. 64-69. P1d
4 Bivainienė, Lina (sudarytojas). Studentų darbai - 2004: VIII studentų ir magistrantų mokslinės konferencijos programa ir tezės / sudarė Lina Bivainienė. Šiauliai : ŠU leidykla, 2004. 0. K5

2002
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Bivainienė, Lina (sudarytojas). Studentų darbai - 2002: 6-osios studentų ir magistrantų mokslinių darbų konferencijos programa ir tezės, Šiauliai, 2002 m. balandžio 19 d / sudarytoja Lina Bivainienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2002. 69 p. ISBN 9986383129. K5