1 |
Bivainienė, Lina; Petukienė, Evandželina; Tijūnaitienė, Rigita. Бренд города Шяуляй: обзор существенных характеристик города // Региональная экономическая политика. Материалы международной научно-практической конференции 4-5 мая 2006 года, Гродно, Республика Беларусь. Ч.1. Гродно : ГрГУ, 2007. ISBN 9789854178820. p. 53-60. |
P1d |
2 |
Bivainienė, Lina. Brand image conceptualization: the role of marketing communication = Prekės ženklo įvaizdžio konceptualizavimas: marketingo komunikacijos vaidmuo // Ekonomika ir vadyba - 2007 = Economics and management - 2007 : [12-osios] tarptautinės mokslinės konferencijos pranešimų medžiaga [Elektroninis išteklius] / Kauno technologijos universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Kaliningrado valstybinis technikos universitetas. Ekonomikos fakultetas, Rygos technikos universitetas. Inžinerinės ekonomikos fakultetas. Kaunas : Technologija. ISSN 1822-6515. 2007, p. 304-310. |
P1c |
3 |
Bivainienė, Lina. The role of marketing communication in brand image formation and leading // Management and education. ISSN 1312-6121. 2007, Vol. 3 (1), p. 158-163. |
S4 |
4 |
Bivainienė, Lina; Stankevičienė, Jūratė. The advertisement strategy formation and realization in the joint stock company // Management and education. ISSN 1312-6121. 2007, Vol. 3 (1), p. 181-186. |
S4 |
5 |
Balčiūnas, Sigitas; Bivainienė, Lina. The structure of readers' opinion on a regional paper // Verbum: pogranicza kultur : Rocznik naukowy. Tom II. Białystok, 2007. ISBN 9788391873410. p. 46-56. |
S4 |
6 |
Bivainienė, Lina; Šiaudkulytė, Gintarė. Ryšių su visuomene veiklos analizė Šiaulių miesto savivaldybėje = Analysis of public relations activity in Šiauliai City municipality // Vadyba. ISSN 1648-7974. 2007, Nr.2(11), p. 37-41. |
S4 |
7 |
Bivainienė, Lina; Grigoraitienė, Dangyra; Tamosinaitė, Ieva. Organizacijos įvaizdis: teoriniai ir praktiniai aspektai = The organization's image: theoretical and practical aspects // Vadyba. ISSN 1648-7974. 2007, Nr.1(10), p. 11-15. |
S4 |
8 |
Bivainienė, Lina; Kalvaitienė, Loreta. Lyties stereotipai lietuviškoje reklamoje: vartotojų nuomonių analizė = Gender stereotypes in Lithuanian advertising: analysis of customers' opinions // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.1(12), p. 174-181. |
S3 |
9 |
Bivainienė, Lina; Šiaudkulytė, Gintarė. Teoriniai ir praktiniai ryšių su visuomene veiklos aspektai = Theoretical and practical aspects of public relations // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. ISSN 1648-9098. 2007, Nr.2(9), p. 18-24. |
S3 |
10 |
Lukšytė, Jolita; Bivainienė, Lina. Women's discourses in the process of communications: theoretical and practical aspects // Lyčių studijos Baltijos šalių regione=Gender studies in Baltic Region [ Elektroninis išteklius].Conference proceedings, November 29-30, 2007, Vilnius University, Kaunas Faculty for Humanities, Siauliai University, Kaunas University of Technology. Kaunas, 2007. ISBN 9789986492986. p. 1-7. |
P1d |
11 |
Bivainienė, Lina; Kalvaitienė, Loreta; Žalys, Linas. Gender stereotypes identification in Lithuanian advertising: analysis of customers' opinions // Lyčių studijos Baltijos šalių regione=Gender studies in Baltic Region [ Elektroninis išteklius].Conference proceedings, November 29-30, 2007, Vilnius University, Kaunas Faculty for Humanities, Siauliai University, Kaunas University of Technology. Kaunas, 2007. ISBN 9789986492986. p. 1-11. |
P1d |