Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto autoriaus 'miglė eleonora černikovaitė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

2023
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Palomo Dominguez, Isabel; Jiménez-Marín, Gloria. Digital culture and the NFT phenomenon: a comparative study between Lithuanian and Spanish creators // Libro de actas del XV Congreso Internacional Latina de Comunicación Social 2023, 22-24 de noviembre. Madrid : Historia de los Sistemas Informativos (HISIN), 2023. eISBN 9788409481866. p. 64. DOI: 10.4185/CILCS2023. T2
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Gamification methods for adult learning // ICERI2023: 16th international conference of education, research and innovation, 13-15 November, 2023, Seville, Spain: conference proceedings / L. Gómez-Chova, G. González-Martínez, J. Lees (Eds.). : IATED academy, 2023. ISBN 9788409559428. p. 8261. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; 16). DOI: 10.21125/iceri.2023.2114. T1
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Gamification methods for adult learning // ICERI2023: 16th international conference of education, research and innovation, 13-15 November, 2023, Seville, Spain: conference proceedings / L. Gómez-Chova, G. González-Martínez, J. Lees (Eds.). : IATED academy, 2023. ISBN 9788409559428. p. 8261-8269. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095 ; 16). DOI: 10.21125/iceri.2023.2114. P1c
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. Hybrid Communication as a Prospect for Organisation Development // Review of applied socio-economic research. Bucharest : Pro Global Science Association. ISSN 2247-6172. 2023, vol. 25, iss. 1, p. 5-19. DOI: 10.54609/reaser.v25i1.286. S2
5 Karazijienė, Žaneta; Černikovaitė, Miglė Eleonora. The assessment of logistics sector role on EU-27 economic growth during Covid-19 pandemic // 13th International scientific conference “Business and management 2023”, May 11-12, 2023, Vilnius, Lithuania. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2023, bm.2023.1090. ISBN 9786094763335. eISBN 9786094763342. ISSN 2029-4441. eISSN 2029-929X. p. 90-97. DOI: 10.3846/bm.2023.1090. P1d
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. The role of influencers and opinion formers marketing on creative brand communication // Creativity studies. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. eISSN 2345-0487. 2023, vol. 16, iss. 2, p. 371-383. DOI: 10.3846/cs.2023.15722. S2
7 Karazijienė, Žaneta; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Assessment of the Baltic counties e-trade in global environment // Current issues of the management of socio-economic systems in terms of globalization challenges : scientific monograph: Chapter 1. Impact of globalization challenges on the management of socio-economic systems. Košice : University of Security Management in Košice, 2023. ISBN 9788081850646. p. 10-26. DOI: 10.5281/zenodo.7797998. Y1
8 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Mitkutė, Meda. Tapatybės raiška skirtingų kultūrų simbolių tatuiruotėse = Expression of identity in tattoos of symbols of different cultures // Information & Media. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 2783-6207. 2023, t. 95, p. 53-69. DOI: 10.15388/Im.2023.95.65. S2

2022
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Public sector communication of introduction: the opportunity passport in Lithuania // Book of Abstracts. 7th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2022), 5th – 7th May 2022. Pitakotte : The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), 2022. ISBN 9786245746170. p. 20. Prieiga per internetą: <https://drive.google.com/file/d/15YeT37Z7f_NBr0YJLU5U4dpn7uCUUE65/view>. T2
2 Karazijienė, Žaneta; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Assessment of e-trade in global environment // 12th International scientific conference “Business and management 2022”, May 12–13, 2022, Vilnius, Lithuania. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University, 2022, art. no. bm.2022.914. ISBN 9786094762888. eISBN 9786094762895. ISSN 2029-4441. eISSN 2029-929X. p. 175-183. DOI: 10.3846/bm.2022.914. P1a
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Tylingo, Karina. Vilniaus kūrybiška vietokūra taikant skaitmenines priemones = Vilnius creative locality using digital tools // Verslo ir teisės aktualijos= Current Issues of business and law. Vilnius : Socialinių mokslų kolegija. eISSN 2029-574X. 2022, Nr. 1(2), p. 132-139. Prieiga per internetą: <https://mokslomedis.lt/file/manual/CIBL_2022_JUN.pdf> [žiūrėta 2023-12-28]. S3
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Manifestation of panic in Mass media: COVID-19 Case in Lithuania // Rivista Italiana Di Filosofia Del Linguaggio : Università della Calabria. ISSN 2036-6728. 2022, p. 9-18. DOI: 10.4396/202207MC. S1
5 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. Hybrid Communication as a Prospect for Organisation Development in Lithuania // SOCIN 2022 : XI International scientific conference on Social Innovations, October 20, 2022 : programme. Vilnius : Mykolas Romeris University. 2022, p. 1. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/wp-content/uploads/2022/10/Final-Programme.pdf> [žiūrėta 2022-12-07]. T3
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Manifestation of panic in mass media: Covid 19 case in Lithuania // 6th World Conference on Media and Mass Communication MEDCOM 2020+1, 17-19 June 2021, Cagliari, Italy, online conference : book of abstract. Pita Kotte : The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), 2022, P11-3. ISBN 9789553605511. p. 108. Prieiga per internetą: <https://drive.google.com/file/d/1pXGAl79O-W6Z5z3T2Rl-ECI83ucuw6qV/view>. T2

2021
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Lietuvos įmonės dažniau komunikuoja nei įgyvendina žaliąsias idėjas // Spectrum. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1822-0347. 2021, Nr. 34, p. 60-65. Prieiga per internetą: <https://naujienos.vu.lt/wp-content/uploads/2021/09/SPECTRUM-34-numeris.pdf>. S6
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. Social-economic effects of the COVID-19 pandemic in Lithuania // The 20th International scientific conference "Globalization and its socio-economic consequences 2020", Zilina, Slovak Republic, October 21-22, 2020: Section: Global impact of COVID 19 on economy and society. Ulis : EDP Sciences. 2021, art. no. 01006, p. 1-10. (SHS Web of Conferences, eISSN 2261-2424 ; vol. 92). DOI: 10.1051/shsconf/20219201006. P1c
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Studentų įsitraukimo veiksniai į nuotolines studijas Covid-19 pandemijos metu // Covid-19 poveikis studentų akademiniam ir socialiniam gyvenimui. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2021. eISBN 9786094880254. p. 39-43. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/wp-content/uploads/2021/12/Pranesimu-rinkinys.pdf?fbclid=IwAR1o1ynKWYoQi-eL0leifE3sXm3VH7zE_NkdRsAZjVscQzUe6hYz2HSCOgc> [žiūrėta 2022-03-14]. P1d
4 Bivainienė, Lina; Černikovaitė, Miglė Eleonora; Dambrava, Valdas. Šiaulių miesto įvaizdžio naratyvai // Regionas: istorija, kultūra, kalba = The region: history, culture, language : Santraukos / Summaries : 10-oji tarptautinė tarpdisciplininė mokslinė konferencija 10th international interdisciplinary scientific conference, 2021 m. gegužės 20–21 d. / 20th–21st May, 2021. Šiauliai : Šiaulių akademija, Regionų plėtros institutas. 2021, p. 4-5. T3
5 Černikovaitė, Miglė Eleonora. New marketing solutions for theater digitalisation in Lithuania // 14th International scientific conference on culture and creativity, 10th December, 2021, virtual conference : abstracts. Kaunas : Vilniaus universitetas. 2021, p. 6. T3
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta; Bivainienė, Lina; Dambrava, Valdas. Assessing customer preferences for shopping centers: effects of functional and communication factors // Sustainability: Section: Economic and business aspects of sustainability. Basel : MDPI. ISSN 2071-1050. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, iss. 6, art. no. 3254, p. 1-17. DOI: 10.3390/su13063254. S1

2020
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. City brand image formation by urban heritage initiatives = Stvaranje imidža grada kroz inicijative urbanog naslijeđa // Management: Journal of contemporary management issues: Special issue. Split : University Split. ISSN 1331-0194. eISSN 1846-3363. 2020, vol. 25, p. 29-42. DOI: 10.30924/mjcmi.25.s.4. S1

2019
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Karazijienė, Žaneta. Gamification for business development // Advances in economics, business and management research: 1st International Scientific and Practical Conference on Digital Economy (ISCDE 2019), November 7-8, 2019, Chelyabinsk, Russia. Chelyabinsk : Atlantis Press, 2019. ISBN 9789462528482. ISSN 2352-5428. 2019, vol. 105, p. 353-358. (Advances in economics, business and management research (AEBMR), ISSN 2352-5428 ; vol. 105). DOI: 10.2991/iscde-19.2019.68. P1d
2 Karazijienė, Žaneta; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Evaluation of logistic cooperation services in Lithuanian retail chains in the conext of New Industralization // Proceedings of the 2nd International Scientific conference on New Industrialization: Global, national, regional dimension (SICNI 2018), December 4-5, 2018, Ural State University of Economics, Ekaterinburg, Russia. Paris : Atlantis Press, 2019. ISBN 9789462526549. p. 491-495. (Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR), ISSN 2352-5398 ; vol. 240). Prieiga per internetą: <https://www.atlantis-press.com/proceedings/sicni-18/articles?q=Karazijien%C4%97>. P1a

2018
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekių ženklų krizės ir jų komunikacijos strategijos = The brand crisis and communication strategies // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-0561. 2018, T. 81, p. 133-145. DOI: 10.15388/Im.2018.0.11945. S2

2016
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Promoting responsable advertising: assessing the impact of misleading advertising on conusmers in Lithuania and France // The international business conference 2016 : searching for innovative and creative business solutions : Vilniaus kolegija, 2016. ISBN 9786094360428. p. 193-203. P1d

2015
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value creation: the case of Vilnius city // 3rd Place management and branding conference : Sustainability, liveability and connectivity : 6th-8th May 2015, Poznań. Poznań : Poznań University of Economics. 2015, p. 25. T3
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value creation: the case of Vilnius city // 3rd Place management and branding conference : Sustainability, liveability and connectivity : 6th-8th May 2015, Poznań : conference proceedings / ed. Magdalena Florek, Anna Augustyn ... [et al.]. Manchester : The Institute of Place Management, 2015. ISBN 9780955173264. P. 136-158. P1d
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Mameniškis, Mantas Jonas. Medical tourists' expectations when choosing Lithuania for health care services // Social transformations in contemporary society 2015 (STICS) : international scientific conference for young researchers : June 5-6, 2015 : abstract book [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2015. ISBN 9789955197270. P. 61-62. T2
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Yemreli, Elias. Trade oppurtunities between the EU and Iran after the nuclear framework agreement in Lausanne // Practice and research in private and public sector - 2015 : 5th international scientific conference : conference proceedings, May 14-15, 2015 [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris university. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-7378. 2015, p. 89-99. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/upload/350/PRPPS-20153.pdf>. P1c
5 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value as an influence factor of company's economic value added // SOCIN 2015 : international interdisciplinary conference on social innovations "Social Innovations : theoretical and practical insights 2015" : September 24-25, 2015 : abstract book [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolas Romeris University. 2015, p. 11-12. Prieiga per internetą: <http://socin2015.mruni.eu/wp-content/uploads/2016/02/socin_2015_revised.pdf> [žiūrėta 2016-02-22]. T3
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value as an influence factor of company's economic value added // Social technologies'15 : Development of social technologies in the complex world : E-health : conference abstracts, September 24-25, 2015 [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2015. ISBN 9789955197577. p. 22. Prieiga per internetą: <http://soctech15.mruni.eu/wp-content/uploads/2014/07/B_2015.-final2.pdf>. T2
7 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value impact on company's economic value added evaluation model // Contemporary research on organization management and administration [Elektroninis išteklius]. Vilnius : Academic Association of Management and Administration (AVADA). ISSN 2335-7959. 2015, no. 3(1), p. 77-84. Prieiga per internetą: <http://journal.avada.lt/images/dokumentai/2015/croma_2015_3.1.pdf>. S3
8 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekės ženklo poveikis įmonės kuriamai vertei // Mokslinė konferencija "Idėjų kalvė" 2015 m. rugsėjo 26-27 d. : pranešimų santraukos. Vilnius : Lietuvos jaunųjų mokslininkų sąjunga. 2015, p. 9. T3
9 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Mameniškis, Mantas Jonas. Medical tourists' expectations when choosing Lithuania for health care services // Social transformations in contemporary society (STICS) : proceedings of an international scientific conference for young researchers [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Doctoral candidates‘ assosiation. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2345-0126. 2015, t. 3, p. 24-39. Prieiga per internetą: <http://stics.mruni.eu/wp-content/uploads/2015/07/STICS_2015_3_24-39.pdf>. P1c

2014
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Ką daryti, jog visą gyvenimą dirbtum savo svajonių darbą // delfi.lt [Elektroninis išteklius]. Vilnius. 2014, m. vasario 3 d, p. [1]. Prieiga per internetą: <http://www.delfi.lt/gyvenimas/karjera/ka-daryti-jog-visa-gyvenima-dirbtum-savo-svajoniu-darba.d?id=63918276#ixzz2sXnwEmoI>. S7
2 Kazlauskienė, Eglė; Černikovaitė, Miglė Eleonora; Končiūtė, Aurelija. Consumption differences of the organic products in various market segments: Lithuanian case study // The 8th international days of statistics and economics : conference proceedings : September 11–13, 2014 Prague, Czech Republic / edited by: Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. Slaný : Libuše Macáková, Melandrium, 2014. ISBN 9788087990025. p. 656-667. Prieiga per internetą: <http://msed.vse.cz/msed_2014/article/373-Kazlauskiene-Egle-paper.pdf>. P1a
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora. City brand image formation: the case of Vilnius // AVADA 2014 : Drivers for progress in the global society : abstracts of an international scientific forum : 18-19 June, 2014, Vilnius-Net / Academic Association of Management and Administration. Vilnius : Academic Association of Management and Administration, 2014. ISBN 9786099546827. P. 104-105. Prieiga per internetą: <http://forum.avada.lt/images/dokumentai/avada_eif_2014_abstracts_07-07.pdf>. T2
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Selected methods of brand valuation as a corporate performance metrics // Perspectiva academică. Vol. V / Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova Universitatea „Perspectiva-INT”. Chişinău : Perspectiva, 2014. ISBN 9789975304559. p. 192-197. P1d

2013
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value creation: different approaches from consumers, companies and brand communities // Practice and research in private and public sector - 2013 : 3rd international scientific conference : conference proceedings, April 11-12, 2013 / Mykolas Romeris university. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-7378. 2013, p. 26-33. P1c
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand value co-creation factors: stakeholder approach // Review of applied socio- economic research. Bucharest : Pro Global Science Association. ISSN 2247-6172. 2013, Vol. 6, iss. 2, p. 32-40. Prieiga per internetą: <http://reaser.eu/RePec/rse/wpaper/R6_4_Cernikovaite_p32-40.pdf>. S3
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumo suvokimas: piliečių ir vartotojų vertybiniai skirtumai = Social justice perception: citizens and consumers approach // Vartotojų ir piliečių socialino teisingumo suvokimo formavimo gairės : straipsnių rinkinys / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : MRU, 2013. ISBN 9789955196006. P. 66-79. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/16370>. S4
4 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumo scenarijų kūrimas: kartos ir vertybių prioritetai // SOCIN 2013 : international interdisciplinary conference on social innovations “Social innovations : theoretical and practical insights” : conference abstracts [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2013. ISBN 9789955195887. P. 41-42. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/16534> [žiūrėta 2020-06-29]. T2
5 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumo suvokimas: piliečių ir vartotojų vertybiniai skirtumai // SOCIN 2013 : international interdisciplinary conference on social innovations “Social innovations : theoretical and practical insights” : conference abstracts [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2013. ISBN 9789955195887. P. 34-35. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/16523> [žiūrėta 2020-06-29]. T2
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Brand valuation models // MMK 2013. International Masaryk conference for Ph.D. students and young researchers : proceedings of the international scientific conference, December 9-13, 2013. Vol. IV. Hradec Králové : Magnanimitas, 2013. ISBN 9788087952009. p. 598-605. Prieiga per internetą: <http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2013.pdf>. P2
7 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumo scenarijų kūrimas: kartos ir vertybių prioritetai = Social justice scenarios: generation and their value priorities // Vartotojų ir piliečių socialino teisingumo suvokimo formavimo gairės : straipsnių rinkinys / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : MRU, 2013. ISBN 9789955196006. P. 102-116. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/16373> [žiūrėta 2020-04-22]. S4
8 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumo suvokimas: piliečių ir vartotojų vertybiniai skirtumai = Social justice perception: citizens and consumers approach // Socialinių mokslų studijos : mokslo darbai = Social sciences studies : research papers. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2013, Nr. 5(3), p. 751-767. DOI: 10.13165/SMS-13-5-3-05. S3
9 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socio-economic justice perception in Lithuania : individualism and collectivism models // Review of applied socio- economic research. Bucharest : Pro Global Science Association. ISSN 2247-6172. 2013, Vol. 5, iss. 1, p. 152-161. S3
10 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Valys, Taurimas. Value creation thourgh public and private partenrship // ICTIV 2013 : proceedings in conference of Informatics and management sciences. The 2nd international conference, 25.-29. March 2013. Žilina : EDIS - Publishing Institution of the University of Žilina, 2013. ISBN 9788055406480. ISSN 1339-231X. p. 147-152. P1d

2012
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Social justice for sustainable management // Proceedings of the 8th European conference on management leadership and governance : Neapolis University Pafos, Cyprus : 8-9 November 2012 / edited by John Politis, Neapolis University Pafos, Cyprus. [Reading] : Academic Publishing International Limited, 2012. ISBN 9781908272751. ISSN 2048-9021. p. 49. Prieiga per internetą: <http://academic-conferences.org/pdfs/ECMLG_2012-Abstract-booklet.pdf>. T1
2 Černikovaitė, Miglė; Jucaitytė, Indrė. Prekės ženklų valdymas virtualioje erdvėje Lietuvoje // Economics and management = Ekonomika ir vadyba / Kaunas University of Technology. Kaunas : KTU. ISSN 1822-6515. 2012, no. 17(2), p. 642-648. S3
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Rudzkienė, Vitalija. Evaluation of socio economic justice perception for citizens and consumers in Lithuania // Business and society in a global economy : 6th annual international conference on business and society in a global economy : 17-20 December 2012, Athens, Greece : abstract book / edited by Gregory T. Papanikos. Athens : the Athens Institute for Education and Research, 2012. ISBN 9789609549325. P. 24-25. T2
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Jucaitytė, Indrė. Trust of Lithuanian companies in the post-recession period // ICBME : seventh international conference on business management and economics selected proceedings : Yaşar University, 06-08 October 2011, Çesme-İzmir, Turkey. Vol. 1. İzmir : Yaşar Üniversitesi, 2012. ISBN 9789756339329. eISBN 9789756339312. P. 150-158. P1d
5 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinis teisingumas vertybiniu požiūriu = Social justice by value approach // Societal innovations for global growth : research papers = Socialinės inovacijos globaliai plėtrai. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2335-2450. 2012, No. 1(1), p. 1055-1069. Prieiga per internetą: <http://socin.mruni.eu/wp-content/uploads/2012/12/E_2012-12-26.pdf> [žiūrėta 2012-12-28]. S4
6 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio teisingumas vertybiniu požiūriu // SOCIN 2012: 1st international interdisciplinary conference on social innovations : abstracts’ book of Mykolas Romeris University research days 2012 “Social innovations: theoretical and practical insights” [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2012. ISBN 9789955194590. p. 289. Prieiga per internetą: <http://socin2012.home.mruni.eu/wp-content/uploads/2012/05/E_2012-10-24.pdf>. T2
7 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Lietuvos jaunimas : darbas ir pinigai tampa svarbesni už šeimą ir pilietiškumą // www.delfi.lt. [Elektroninis išteklius]. [Vilnius : delfi.lt]. 2012, spalio 23, p. 1-2. Prieiga per internetą: <http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=59765101>. S7
8 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Social justice for sustainable management // Proceedings of the 8th European conference on management leadership and governance : Neapolis University Pafos, Cyprus : 8-9 November 2012 / edited by John Politis, Neapolis University Pafos, Cyprus. [Reading] : Academic Publishing International Limited, 2012. ISBN 9781908272751. ISSN 2048-9021. P. 372-379. P1a
9 Rudzkienė, Vitalija; Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinis teisingumas vertybiniu požiūriu // SOCIN 2012: 1st international interdisciplinary conference on social innovations : abstracts’ book of Mykolas Romeris University research days 2012 “Social innovations: theoretical and practical insights”. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2012. ISBN 9789955194590. p. 289. T2
10 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Patyriminis užsienio kalbos mokymasis socialinėje medijoje : livemocha.com atvejo analizė // Social media: challenges and opportunities for education in modern society : international interdisciplinary scientific conference : abstract book, May 3, 2012 [Elektroninis išteklius] / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2012. ISBN 9789955194583. p. 11. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/mru_lt_dokumentai/humanitariniu_mokslu_institutas/17278_Soc_media_WEB%20(1).pdf> [žiūrėta 2012-09-27]. T2
11 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekių ženklų kuriama vertė vartotojiškoje visuomenėje filosofiniu požiūriu = Brand value in consumer society // Socialinių transformacijų raiška : konferencijos straipsnių leidinys : Jaunųjų tyrėjų konferencija / Mykolo Romerio universitetas. Doktorantų draugija, Akademinė vadybos ir administravimo asociacija (AVADA) [Elektroninis išteklius]. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2012. ISBN 9789955194354. P. 29-37. Prieiga per internetą: <http://www.mruni.eu/mru_lt_dokumentai/centrai/mokslo_centras/doktorantura/doktorantu_draugija/Socialiniu_transformaciju_raiska_straipsniu_leidinys.pdf>. P1d
12 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekių ženklų kuriama vertė vartotojiškoje visuomenėje filosofiniu požiūriu // Socialinių transformacijų raiška : konferencijos santraukų knyga : jaunųjų tyrėjų konferencija, 2012 m. birželio 6 d., Vilnius / Mykolo Romerio universitetas. Doktorantų draugija, Akademinė vadybos ir administravimo asociacija (AVADA) [Elektroninis išteklius]. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2012. ISBN 9789955194347. P. 16-17. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/lt/mokslas/doktorantura/svarbi_info/SANTRAUKU_LEIDINYS_2012-06-06.pdf>. T2
13 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekės ženklo sėkmės paslaptis // Psichologijos įrankiai - verslui : III mokslinė-praktinė konferencija : 2012 m. birželio 7 d., Vilnius / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2012. ISBN 9789955194330. P. 36-37. T2
14 Černikovaitė, Miglė Eleonora. The managing the brand trusts in Lithuanian companies // Practice and research in private and public sector - 2012 : conference proceedings : international scientific conference, April 26 - 27, 2012. [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris university.- 1 elektron. opt. diskas. ISSN 2029-7378. 2012, p. 46-53. Prieiga per internetą: <http://www.mruni.eu/mru_lt_dokumentai/fakultetai/ekonomikos_ir_finansu_vadymo_fakultetas/konferencijos/prpp/Pirma_Sekcija.pdf>. P1c

2011
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė; Jucaitytė, Indrė. Marketingo išlaidų mažinimo efektas post-recesiniu laikotarpiu = Marketing cost-saving effect in post-recession period // Economics and management = Ekonomika ir vadyba / Kaunas University of Technology. Kaunas : Technologija. ISSN 1822-6515. 2011, no. 16, p. 1238-1247. S3
2 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Moterų pirkėjų tipai ir jų sprendimo priėmimo procesas = Women as a customer and decision making process // Ekonomikos ir vadybos aktualijos : 11-oji tarptautinė studentų mokslo darbų konferencija, 2011 m. balandžio 14 d. / Šiaulių universitetas. Socialinių mokslų fakultetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. 2011, P. 1-7. P2
3 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Laužikas, Mindaugas. Issues of social innovations among social organizations in Lithuania = Socialinių inovacijų problemos Lietuvos socialinėse organizacijose // Socialiniai tyrimai = Social Research / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-3110. 2011, [Nr.] 2(23), p. 15-23. Prieiga per internetą: <http://www.su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/soc_tyrimai/2011_23/cernikovaite_lauzikas.pdf>. S3
4 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Kriščiukaitytė, Karolina. The model of social marketing in Lithuania // AD ALTA: journal of interdisciplinary research. [Hradec Králové] : Magnanimitas. ISSN 1804-7890. 2011, Vol. 1, iss. 2, p. 20-23. S4
5 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Socialinio verslo perspektyvos Lietuvoje = Social business perspectives in Lithuania // Taikomieji tyrimai - visuomenės kaitai : mokslinių straipsnių rinkinys / Socialinių mokslų kolegija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1822-3575. 2011, Nr. 6, p. 31-40. S4
6 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Kriščiukaitytė, Karolina. The role of social marketing in Lithuania // MMK 2011. International Masaryk conference for Ph.D. students and young researchers : proceedings of the international scientific conference, December 12-16, 2011 [Elektroninis išteklius]. - 1 elektron. opt. diskas. Hradec Králové : Magnanimitas, 2011. ISBN 9788090487772. P. 402-409. P1d
7 Černikovaitė, Miglė Eleonora. International dimension of brand equity evaluation models: issues in Lithuania // Вчени записки Університету «КРОК» / Вищий навчальний заклад Університет економіки та права «КРОК». Київ : Університет економіки та права «КРОК». 2011, т. 2, Bып. 26, p. 136-144. P2
8 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Jucaitytė, Indrė. Trust and reputation of Lithuanian companies in the post-recession period // 7th International conference on business, management, and economics : conference programe, Altın Yunus Convention Center Çeşme, İzmir, Turkey, 06-08 October 2011. [Izmir : Yasar university. 2011, p. 1. T3
9 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekės ženklo vertės matavimo modeliai = Brand equity evaluation model // Socialinių mokslų studijos : mokslo darbai = Social sciences studies : research papers / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2011, Nr. 3(3), p. 967-981. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/11024> [žiūrėta 2020-11-13]. S3
10 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Laužikas, Mindaugas. The model of social innovations in the emerging market of Lithuania = Socialinių inovacijų modelis kylančioje Lietuvos ekonomikoje // Intelektinė ekonomika : mokslo darbų žurnalas = Intellectual economics : scientific reserch journal / Mykolo Romerio universitetas, Lietuvos mokslų akademija, Vroclavo universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras. ISSN 1822-8011. 2011, t. 5, Nr. 3(11), p. 388-400. Prieiga per internetą: <http://www.mruni.eu/lt/mokslo_darbai/ie/archyvas/dwn.php?id=299240>. S3
11 Černikovaitė, Miglė Eleonora; Laužikas, Mindaugas. Impact of social innovations in Lithuania // Practice and research in private and public sector-11 : Ist International scientific conference : to consolidate researches of academicians and practitioners. May 5, 2011 / Mykolas Romeris University. Faculty of economics and finance management. - 1 elektron. opt. diskas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-7378. 2011, p. 7-13. Prieiga per internetą: <http://www.mruni.eu/mru_lt_dokumentai/fakultetai/ekonomikos_ir_finansu_vadymo_fakultetas/konferencijos/prpp/Public_Economy_and_International_Relations_2011.pdf> [žiūrėta 2011-11-17]. P1c

2010
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Černikovaitė, Miglė Eleonora. Prekės ženklo vertės matavimo modeliai Lietuvos aukštųjų mokyklų reitingavimo pavyzdys // Business, management and education' 2010 : conference programme, Vilnius, November 18, 2010 / Vilnius Gediminas technical university, Mykolas Romeris university, Riga technical university. Vilnius : Vilnius Gediminas technical university. 2010, P. 1-12. P2