VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Asta Vaitkevičienė' publikacijų sąrašas

2023
1 Jurevičienė, Margarita; Vaitkevičienė, Asta; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Kaffemanienė, Irena; Bilbokaitė, Renata. Development of social skills for children with severe and profound special educational needs // Proceedings of EDULEARN23 : 15th International Conference on Education and New Learning Technologies, 3rd-5th July 2023, Palma, Spain. València : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409521517. p. 7424-7432. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2023.1933. [DB: IATED digital library]
2 Vaitkevičienė, Asta (tyrėjas). Debatų metodo poveikis studentų nuostatai: ar galima išvengti poliarizacijos efekto? = Impact of the debate method on students’ attitudes: can the polarization effect be avoided? Vilnius, 2023. 1 failas. DOI: 10.18279/MIDAS.IMPACT_DEBAT.207062.
3 Vaitkevičienė, Asta; Širiakovienė, Asta; Masiliauskienė, Erika; Stonkuvienė, Goda. Expression of citizenship competence by 3rd to 6th grade students (context of Lithuania) // INTED2023 Proceedings. 17th International Technology, Education and Development Conference, 6-8 March, 2023, Valencia, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409490264. ISSN 2340-1079. p. 5818-5824. DOI: 10.21125/inted.2023.1528. [DB: IATED digital library]
4 Malinauskienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Bražienė, Nijolė; Širiakovienė, Asta; Masiliauskienė, Erika. Social-educational factors of children’s citizenship education in basic school: the context of Lithuania // Social welfare: interdisciplinary approach. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. eISSN 2424-3876. 2023, vol. 13, p. 148-166. DOI: 10.15388/SW.2023.13.19. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science)]

2021
1 Vaitkevičienė, Asta. Kuriu pasaką : metodinis leidinys. Šiauliai : Lietuvos meno terapijos asociacija, 2021. 36 p. ISBN 9786099540214.

2020
1 Čiapaitė, Laurita; Vaitkevičienė, Asta. Kaip negalią turintys asmenys vertina socialinių paslaugų kokybę = How do people with disabilities evaluate the quality of social services? // Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. Vilnius : Vilnaius universiteto leidykla. ISSN 1648-2425. eISSN 2345-0266. 2020, t. 21, p. 37-65. DOI: 10.15388/STEPP.2020.22. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus, DOAJ]

2019
1 Vaitkevičienė, Asta; Širiakovienė, Asta. Mokytojų požiūris į elektronikos prietaisų naudojimą technologijų pamokose, ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius = Teachers’ attitudes towards usage of electronic devices in technology lessons while educating pupils with special educational needs // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto biliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2019, Nr. 1(39), p. 133-154. DOI: 10.21277/se.v1i39.433. [DB: Educational Research Complete, Education Source, TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Scopus]
2 Алифановене, Д.; Герулайтис, Д.; Кепалайте, А.; Шапелите, О.; Вайткевичене, А. Особенности совладания со стрессом у взрослых северной Литвы = Peculiarities of coping with stress among adults in north Lithuania // Психология стресса и совладающего поведения: вызовы, ресурсы, благополучие : материалы V международной научной конференции, Кострома, 26–28 сентября 2019 г. Т. I. Кострома : КГУ, 2019. ISBN 9785828510368. p. 15-19. Prieiga per internetą: <http://coping-kostroma.com/images/files/tom1_2019.pdf>.
3 Alifanovienė, Daiva; Gerulaitis, Darius; Šapelytė, Odeta; Vaitkevičienė, Asta. Analysis of contexts of coping with occupational stress: subjective experiences of educational support and social welfare professionals // Social welfare: interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiauliai university. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2019, vol. 9(2), p. 46-55. DOI: 10.21277/sw.v2i9.492. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]

2018
1 Kepalaitė, Albina; Vaitkevičienė, Asta; Gerulaitis, Darius. Peculiarities of psychological empowerment among social workers and social pedagogues in the context of clients’ social integrity problems // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference, May 25th-26th. Rēzekne : Rēzeknes tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, vol.7: Psychology, p. 95-103. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3139>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Kepalaitė, Albina; Vaitkevičienė, Asta; Drungėlaitė, Eglė. Peculiarities of social workers’ and social pedagogues’ psychological empowerment in the aspects of self-determination theory and demographic variables // Social welfare: interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiauliai University. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2018, vol. 8, no. 1, p. 71-84. DOI: 10.21277/sw.v1i8.320. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]

2017
1 Giedrimas, Vaidas; Vaitkevičius, Lukas; Vaitkevičienė, Asta. Drawing process recording tool for Eye-hand Coordination modelling // 2017 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO), May 22–26, 2017, Opatija, Croatia : proceedings [elektroninis išteklius, CD-ROM]. Rijeka : Croatian Society MIPRO, 2017. ISBN 9789532330922. eISBN 9789532330908. ISSN 1847-3938. p. 588-592. DOI: 10.23919/MIPRO.2017.7973493. [DB: DBLP, Scopus, IEEE Xplore, INSPEC]
2 Alifanovienė, Daiva; Gerulaitis, Darius; Kepalaitė, Albina; Šapelytė, Odeta; Vaitkevičienė, Asta. Ugdymo specialistų profesinio streso įveikos strategijų lyginamoji analizė = A comparative analysis of occupational stress coping strategies in education specialists’ // Specialusis ugdymas. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 1392-5369. 2017, t. 2, Nr.37, p. 11-24. DOI: 10.21277/se.v2i37.347. [DB: MLA, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Education Source, Educational Research Complete, Scopus]

2016
1 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Kauneckienė, Dovilė; Orska, Rita. Development of communication possibilities between participants of the temporary child guardianship situation: the relation of variables // Sabiedrība, integrācija, izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2016.gada 27.-28.maijs = Society, integration, education : proceedings of the international scientific conference, May 27th-28th, 2016. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2016, Vol. 3, p. 244-259. DOI: 10.17770/sie2016vol3.1456. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Šapelytė, Odeta; Šarauskienė, Danutė. Paauglių patiriamas stresas demografinių kintamųjų analizės kontekste = Stress experienced by adolescents in the context of the analysis of demographic variables // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2016, Nr.1(34), p. 93-105. DOI: 10.21277/se.v1i34.250. [DB: Scopus, Index Copernicus, MLA, Education Source, Educational Research Complete, TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]
3 Vaitkevičienė, Asta. Apie pokalbį konsultuojant klientą = About conversation during client councelling // Kūrybiški metodai reabilitacijoje: biblioterapija ir terapinis rašymas 2016 : recenzuota pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2016. ISBN 9789955189269. p. 114-121.
4 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Kepalaitė, Albina; Šapelytė, Odeta. Анализ возможностей преодоления стресса у подростков в Литве = Analysis of the possibilities of adolescents’ coping with stress in Lithuania // Психология стресса и совладающего поведения : материалы IV международной научно-практической конференции, Кострома, 22–24 сентября 2016 г. Т. II. Кострома : КГУ им. Н. А. Некрасова, 2016. ISBN 9785759115595. p. 212-215. Prieiga per internetą: <http://www.coping-kostroma.com/images/files/tom2_2016.pdf> [žiūrėta 2016-12-14].
5 Vaitkevičienė, Asta. Идентификация мотивов поведения юноши с умеренным нарушением интеллекта с применением арт-терапии и индивидуальной психологии A. Адлера = Identification the behavior motives of youth with intellectual disabilities through the art therapy and Adler’s individual psychology // Вопросы психического здоровья детей и подростков : научно-практический рецензируемый журнал психиатрии, психологии, психотерапии и смежных дисциплин. Москва : Ассоциация детских психиатров и психологов. ISSN 2305-9133. 2016, (16) No. 3, p. 52-62. Prieiga per internetą: <http://www.psychildhealth.ru/2016-03.pdf> [žiūrėta 2017-01-05].
6 Vaitkevičienė, Asta; Jokubauskienė, Ona. Dailinio ugdymo programos realizavimo ypatumai specialiųjų poreikių turintiems ugdytiniams: pedagogų požiūris = The specialist qualities of implementing an art education curriculum for learners with special needs from the teachers' standpoint // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2016, Nr.2(35), p. 39-54. DOI: 10.21277/se.v1i35.256. [DB: Scopus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Educational Research Complete, Education Source, MLA, Index Copernicus]

2015
1 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Kauneckienė, Dovilė. Laikinosios vaikų globos situacijos dalyvių bendravimo ypatumų analizė = Analysis of communication peculiarities of participants of the temporary child guardianship situation // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas, Negalės tyrimų centras. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. 2015, Nr. 1, p. 229-244. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2015_1/13_alifanoviene_liet.pdf> [žiūrėta 2015-11-06]. [DB: Scopus, MLA, TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Educational Research Complete]
2 Alifanovienė, Daiva; Baranauskienė, Reda; Vaitkevičienė, Asta. Рефлексивные модели обучения педагогов в высших учебных завдениях Литвы // Специалист ХХI века: психолого-педагогическая культура и профессиональная компетентность : материалы IV международной научно-практической конференции (Барановичи, 22 октября 2015 года). Барановичи : БарГУ, 2015. ISBN 9789854986876. p. 65-67.
3 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Оценка сотрудничества участников образовательного процесса в учебных и воспитательных заведениях = Evaluation of the cooperation of educational process in educational and professional institutions // Теория и практика психолого-социальной работы в современном общеcтве : материалы международной заочной научно-практической конференци, 25 февраля 2015 г. / Под ред. Т.Т. Щелиной, Ю.Е. Болотина. Арзамас : Арзамасский филиал ННГУ, 2015. ISBN 9785446501014. p. 194-201. Prieiga per internetą: <http://www.arz.unn.ru/images/pdf/psihped/201504_psihsoc.pdf> [žiūrėta 2016-01-07].
4 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Vladykienė, Laura; Šarauskienė, Danutė. Ugdymo specialistų profesinėje veikloje patiriamų stresinių situacijų ypatybės = Specificity of education specialists' stressful situations in professional activities // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. 2015, Nr. 2, p. 175-188. [DB: Scopus, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, MLA]
5 Geležinienė, Renata; Melienė, Rita; Vaitkevičienė, Asta. Children and adolescents in virtual space: girls' and boys' behaviour and attitude to parental control // Society, integration, education : proceedings of the international scientific conference, May 22nd-23rd, 2015. Vol. IV / edited by Velta Lubkina, Svetlana Usca. Rēzekne : Rēzeknes Augstskola, 2015. ISBN 9789984441696. p. 372-382. (Sabiedriba Integracija Izglitiba-Society Integration Education, ISSN 2256-0629 ; vol. 4). DOI: 10.17770/sie2015vol4.400. [DB: Conference Proceedings Citation Index (nenaudotinas)]

2014
1 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Kaušienė, Vilma. Rizikos šeimos vaikų socialinės situacijos šeimose ir ugdymo institucijose analizė = Analysis of social situation of children from risk families in families and educational institutions // Socialinis ugdymas : postmodernios visuomenės iššūkiai vaikų ir jaunimo socializacijai : recenzuojamas tęstinis mokslo straipsnių rinkinys [elektroninis išteklius, CD-ROM]. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 2351-6208. eISSN 2351-6194. 2014, [Nr.] 7, p. 114-120.
2 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Musvicienė, Žydra. Analysis of social educators’ and parents’ cooperation possibilities: promoting and hindering factors // Social welfare: interdisciplinary approach. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 2029-7424. 2014, Vol. 4(1), p. 8-17. Prieiga per internetą: <http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/110> [žiūrėta 2016-08-11]. [DB: Index Copernicus, SocINDEX with Full Text]

2013
1 Vaitkevičienė, Asta. Meno terapijos tyrimai Lietuvoje = The research of arts therapy in Lithuania // Meno terapija: realijos ir perspektyvos : tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga = Arts Therapy: Realities and Prospects : Proceedings of the International Scientific Conference [Elektroninis išteklius]. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2013. ISBN 9786094301865. p. 84-95.
2 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Стресс и совладание с ним в контексте профессиональной деятельности социальных педагогов и социальных работников = Stress and coping with it in social workers' and pedagogical practice context // Психология стресса и совладающего поведения : материалы III международной научно-практической конференции, Kострома, 26–28 сентября, 2013 г. Т. 2. Кострома : КГУ им. Н. А. Некрасова, 2013. ISBN 9785759113904. p. 72-77. Prieiga per internetą: <http://www.coping-kostroma.com/images/files/tom2_2013.pdf>.
3 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Suaugusiųjų mokyklų ugdytinių socialinės adaptacijos problemas lemiantys veiksniai = Analysis of social adaptation problems in adult schools // STEPP : socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1648-2425. 2013, Nr.7, p. 84-96. DOI: 10.15388/STEPP.2013.0.1392.
4 Kepalaitė, Albina; Vaitkevičienė, Asta. Oсобенности стратегий совладания социальных педагогов = Specific coping strategies among students of social educology // Психология стресса и совладающего поведения : Материалы III международной научно-практической конференции, 26-28 сентября 2013 года, Костромa. T. 2. Костромa : КГУ имени Н. А. Некрасова, 2013. ISBN 9785759113904. p. 103-107. Prieiga per internetą: <http://www.coping-kostroma.com/images/files/tom2_2013.pdf>.
5 Geležinienė, Renata; Melienė, Rita; Vaitkevičienė, Asta; Poškienė, Irena. Mokinių informacinių komunikacinių technologijų naudojimo įpročiai mokytojų požiūriu = Pupils' habits in the use of information and communication technologies from the teachers' standpoint // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2013, Nr. 2, p. 194-204. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_2_29/27_geleziniene_meliene_vaitkeviciene_poskiene_lt_doc.pdf>. [DB: Scopus, Education Research Index, TOC Premier, Educational Research Complete, Current Abstracts, MLA, Index Copernicus]

2012
1 Daiva, Alifanovienė; Vaitkevičienė, Asta; Lučinskaitė, Laura. Identification of peculiarities of reactive anxiety experienced by professionals of socioeducational activities, employing quantitative and qualitative methods // Social welfare: interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiauliai University. ISSN 2029-7424. 2012, Nr. 2(1), p. 19-25. Prieiga per internetą: <http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/162/119> [žiūrėta 2021-10-07]. [DB: Academic Search Complete]
2 Vaitkevičienė, Asta. Обзор исследований по воздействию арт-терапии на детей со специальными потребностями в Литве // Терапия искусством: учебное пособие по арт-терапии. София : Университетское издательство Св. Климент Охридски, 2012. ISBN 9789540733890. p. 317-346.
3 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. The analysis of peculiarities of personal anxiety experienced by professionals of socioeducational activities of Lithuania // Sabiedrība, integrācija, izglītība : Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2012.gada 25.-26.maijs. II daļa: Sociālā un speciālā pedagoġija; Veselība un sports; Apskati = Society, Integration, Education : Proceedings of the International Scientifical Conference May 25th-26th, 2012. Vol. II: Social and Special Pedagogy Health and Sports Overviews. Rēzekne : Rēzeknes Augstskola. ISSN 1691-5887. 2012, p. 11-19. DOI: 10.17770/sie2012vol2.34. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
4 Vaitkevičienė, Asta. Piešinio aptarimo ir interpretavimo galimybės elektroniniu paštu = Possibilities of drawing interpretation and discussion over e-mail // Kūrybiniai metodai reabilitacijoje 2012 : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2012. ISBN 9789955186854. p. 205-212.
5 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Martusevičienė, Laura. Socialinių darbuotojų ir socialinių pedagogų išgyvenamo nerimo ypatumų analizė: specialistų nuomonės aspektas = Analysis of the characteristics of anxiety experienced by social workers and social pedagogues: the aspect of specialist opinion // Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1392-3137. 2012, Nr. 4(61), p. 135-149. [DB: Index Copernicus]

2011
1 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Socioedukacinės studijos ugdymo paradigmų kaitoje: inovatyvių dėstymo metodų link = Amidst the change of social education paradigms: towards innovative lecturing methods // Studijų kokybės stiprinimas aukštajame moksle: I-oji mokslinė-praktinė konferencija: straipsnių rinkinys [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. ISBN 9786094300875. p. 4-9.
2 Vaitkevičienė, Asta. Компаративный анализ индивидуальной психологии А. Адлера и теории компенсации дефекта Л. Выготского - модель психосоциального развития лиц с ограниченными возможностями здоровья = A. Adler individual psychology theory's and A. Vygotskij defect compensation theory's combination - disabled individual's psychosocial development model // Актуальные проблемы психологической реабилитаци лиц с ограниченными возможностями здоровья: научное издание. Москва : Московский городской психолого-педагогический университет. 2011, p. 26-34.
3 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Организация кооперированного социо-эдукационного обучения в университетах в направлени моделирования рефлексивного и критического обучения // Профессиональная рефлексия педагога как фактор инновационного развития образования : сборник научно-методических трудов: материалы V международной научно-практической конференции, 3 ноября 2011 г. Ульяновск : УИПКПРО, 2011. ISBN 9785743207107. p. 51-58.
4 Balčiauskienė, Jolita; Vaitkevičienė, Asta. Meno terapijos galimybės tenkinti ugdytinių specialiuosius poreikius = Possibilities of art therapy to meet pupils' special needs // Kūrybiniai metodai reabilitacijoje' 11 : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. ISBN 9789955186007. p. 11-20.
5 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Lučinskaitė, Laura. Socioedukacinės veiklos profesionalų išgyvenamo nerimo analizė : socialinių pedagogų ir socialinių darbuotojų nuomonės aspektas = Analysis of anxiety experienced by professionals of socioeducational activity: the aspect of specialists’ opinion // Socialinis ugdymas : socialinės ir švietimo politikos dermės nepakankamumo veiksnių įtaka kaimo vaikų socialiniam mobilumui : recenzuojamas tęstinis mokslo straipsnių rinkinys. T. 6. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. ISBN 9786094301056. p. 82-92.
6 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Socialinių pedagogų, socialinių darbuotojų išgyvenamo nerimo ypatumai profesinėje veikloje = Peculiarities of worry experienced by social pedagogues and social workers in professional activity // Profesinės studijos: teorija ir praktika = Professional studies: theory and practice. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras. ISSN 1822-3648. 2011, Nr. 8, p.52-56. [DB: Index Copernicus]
7 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Studentų kompetencijų ugdymas specialiosios pedagogikos studijose taikant mokytojo profesijos kompetencijos aprašą bei studentų nuomonės tyrimą = Development of students’ competences in special education studies, applying the description of the teacher’s professional competence and research on students’ opinion // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2011, Nr. 17, p. 87-104. [DB: Index Copernicus]
8 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Lučinskaitė, Laura. Socialinių pedagogų ir socialinių darbuotojų profesinėje veikloje išgyvenamas nerimas = The anxiety experienced by social pedagogues and social workers in professional life // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 2, p.57-62. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_2_25/14_alifanoviene_vaitkeviciene_lucinskaite_lt_doc.pdf>. [DB: MLA: International Bibliography, TOC Premier, Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index, Index Copernicus]

2010
1 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Реабилитация жертв торговли людьми: в аспекте внутриличностных и внешних факторов = Rehabilitation of victims of human trafficking: from the aspect of external and internal factors // Психология стресса и совладающего поведения в современном Российском обществе. T. 1: материалы II международной научно-практической конференции, Кострома, 23-25 сентября 2010 г. Кострома : КГУ им. Н. A. Некрасова, 2010. ISBN 9785759111433. p. 12-15.
2 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Особенности испытываемой тревожности в профессиональной деятельности социальных педагогов и социальных работников = Peculiarities of the anxiety experienced by social pedagogues and social workers in their professional activity // Психология стресса и совладающего поведения в современном Российском обществе. T. 2: материалы II международной научно-практической конференции, Кострома, 23-25 сентября 2010 г. Кострома : КГУ им. Н. A. Некрасова, 2010. ISBN 9785759111433. p. 70-74.
3 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Социо-эдукационные студии при изменении образовательных парадигм: по направлению к диалогу и рефлексии // Профессиональная рефлексия педагога как условие развития рефлексивно-оценочных способностей учащихся: материалы IV международной заочной научно-практической конференции, (11 ноября 2010 года). Ульяновск : УИПКПРО, 2010. ISBN 9785743206834. p. 14-21.
4 Vaitkevičienė, Asta; Alifanovienė, Daiva. Специальное развитие как социальное конструирование: аспект установки // Профессиональная рефлексия педагога как условие развития рефлексивно-оценочных способностей учащихся: материалы IV международной заочной научно-практической конференции, (11 ноября 2010 года). Ульяновск : УИПКПРО, 2010. ISBN 9785743206834. p. 73-81.
5 Žilinskas, Jonas (vertėjas); Vaitkevičienė, Asta (redaktorius); Papaurėlytė-Klovienė, Silvija (redaktorius). Daniel Widlöcher. Vaikų piešinių interpretacija / iš prancūzų k. vertė Jonas Žilinskas, redaktorės: Asta Vaitkevičienė, Silvija Papaurėlytė-Klovienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2010. 186 p. ISBN 9786094300462.
6 Vaitkevičienė, Asta. Lietuvos meno terapeutų etikos kodekso ypatybės // Kūrybiniai metodai reabilitacijoje: tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. ISBN 9789955185307. p. 111-115.

2009
1 Vaitkevičienė, Asta; Kučinskienė, Rasa. O новых возможностях арт-терапии // Bестник практической психологии образования. 2009, nr.3(20), p. 67-73.
2 Ambrukaitis, Jonas (sudarytojas); Giedrienė, Regina (sudarytojas); Gudžienė, Teresė (sudarytojas); Kalesnikienė, Danguolė (sudarytojas); Mačiukaitė, Angelija (sudarytojas); Melienė, Rita (sudarytojas); Prosniakova, Henrika (sudarytojas); Skripkienė, Ramunė (sudarytojas); Štitilienė, Ona (sudarytojas); Tomėnienė, Laima (sudarytojas); Vaitkevičienė, Asta (sudarytojas); Varapickienė, Virginija (sudarytojas). Pradinio ugdymo bendrųjų programų pritaikymo rekomendacijos specialiųjų poreikių mokinių kalbiniam, matematiniam ir socialiniam bei gamtamoksliniam ugdymui / Leidinį rengė: Jonas Ambrukaitis, Regina Giedrienė, Teresė Gudžienė, Danguolė Kalesnikienė, Angelija Mačiukaitė, Rita Mielienė, Henrika Prosniakova, Ramutė Skripkienė, Ona Štitilienė, Laima Tomėnienė, Asta Vaitkevičienė, Virginija Varapickienė. Vilnius : UAB Sapnų sala, 2009. 141 p. ISBN 9789955611479.
3 Vaitkevičienė, Asta. Феноменологический метод как средство анализа опыта // Развитие рефлексии субъектов образования: материалы международной научно-практической конференции "Психолого-педагогические ресурсы развития современного урока в достижении нового качества образования" 13-15 октября 2009 г., г. Ульяновск. Ульяновск : УИПКПРО, 2009. ISBN 9785904231101. р.137-143.
4 Vaitkevičienė, Asta; Mankauskienė, Jūratė. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo pokyčiai taikant dailės terapijos metodus = Changes in creativity in junior school students after applying art therapy methods // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2009, nr.2(21), p. 125-130. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]

2008
1 Vaitkevičienė, Asta. Dailės terapijos metodų taikymas neįgaliųjų įdarbinimo situacijoje: neįgaliųjų profesinis rengimas ir inovacijų paieška. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2008. 138 p. ISBN 9789986388340.
2 Vaitkevičienė, Asta; Kučinskienė, Rasa. Results of the application of art-therapy to young people with moderate intellectual disabilities // Contemporary arts therapies-theory and practice: theses. 6th international arts therapies conference, July 18-20, 2008 Rēzekne, Latvia. Rēzekne. 2008, p. 76.
3 Vaitkevičienė, Asta; Čepienė, Aristida. Spaudos poveikis formuojant kaimo bendruomenės socialinį įvaizdį = Influence of the press on the development of a social image of a rural community // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 4, p. 245-251. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
4 Vaitkevičienė, Asta; Jozėnaitė, Vita. Rizikos grupės vaikų socialinės raidos ypatybės ugdymosi kontekste = Characteristics of social development of risk group children within the educational context // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 2, p. 234-239. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
5 Vaitkevičienė, Asta. Specialiosios pedagogikos (logopedijos) studijų programos modulių formuojami gebėjimai = Formative skills in the modules of the study program special education ( speech therapy) // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2008, Nr. 1, p. 82-90. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2007
1 Alifanovienė, Daiva; Juodraitis, Adolfas; Vaitkevičienė, Asta; Šapelytė, Odeta; Tankelevičienė, Lina. Nuotolinio mokymo universitetinė socialinio darbo programa aukštąjį išsilavinimą turintiems neįgaliesiems |e projekto "Neįgaliųjų profesinės reabilitacijos paslaugų teikimas taikant novatoriškas veiklas" mokymo programa. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 30, [1] p.
2 Vaitkevičienė, Asta. Феноменологический метод в исследовании поведения умственно отсталого школьника // Проблемы и перспективы развития профессиональной рефлексии педагогов и психологов образовательных учреждений: Сборник научных трудов. Ульяновск : УИПКПРО, 2007. ISBN 9785743206230. p. 190-197.
3 Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Vaitkevičienė, Asta. Studijų programų modulių organizavimo, rekonstravimo metodologijos pagrindimas // Lyčių studijos ir tyrimai. ISSN 1822-6310. 2007, Nr. 4, p. 8-38.
4 Elijošienė, Irena; Vaitkevičienė, Asta; Kavaliauskienė, Stanislava; Jaseliūnienė, Asta; Elijošius, Egidijus. Profesiniam pasirengimui skatinti skirta programa neįgaliesiems, kurie dėl nepakankamų darbinių įgūdžių ir bendrųjų gebėjimų yra nepasirengę mokytis profesinėje mokykloje : projekto "Neįgaliųjų profesinės reabilitacijos paslaugų teikimas taikant novatoriškas veiklas" mokymo programa. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 39, [1] p. ISBN 9789986387596.
5 Kepalaitė, Albina; Vaitkevičienė, Asta; Jaškūnaitė, K.; Vilimaitė, P. Profesinio tobulėjimo galimybės : projekto "Neįgaliųjų profesinės reabilitacijos paslaugų teikimas taikant novatoriškas veiklas" mokymo programa. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 19, [1] p.
6 Alifanovienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta. Socialinių pedagogų, socialinių darbuotojų išgyvenamo nerimo ypatumai profesinėje veikloje // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2007, nr.2(17), p. 51-60. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2006
1 Vaitkevičienė, Asta. Įžanga // Dailės terapija: seminarų užrašai. Vilnius : Kronta, 2006. ISBN 9955595892. p. 5-9.

2005
1 Jokubauskienė, Vanda; Kaukėnaitė, Liudvika; Vaitkevičienė, Asta. Vidutiniškai sutrikusio intelekto asmens, sergančio epilepsija, spalvų raiškos diagnostinės galimybės = Diagnostic possibilities of colour expression for an individual with moderate intellectual impairment having epilepsy // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2005, Nr. 1, p. 74-84.
2 Vaitkevičienė, Asta. Sutrikusio intelekto jaunuolių dailinio ugdymo metodika: netiesioginis pedagoginis poveikis // Neįgaliųjų meninis ugdymas: metodikos ir terapijos aspektai / mokslinis redaktorius ir sudarytojas A.Piličiauskas. Vilnius : Kronta, 2005. ISBN 9955595558. p. 43-67.

2004
1 Baranauskienė, Ingrida; Lapėnienė, Asta; Vaitkevičienė, Asta. Schweizer Heilpädagogik aus litauischer Perspektive // Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik. Luzern. ISSN 1420-1607. 2004, nr. 1, p. 20-24.
2 Mažeikis, Gintautas; Vaitkevičienė, Asta. Interaktyvaus ugdymo daile teorinis modelis = The model of interactive education by art // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2004, nr. 72, p. 63-71. [DB: MLA, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Ruškus, Jonas; Gerulaitis, Darius; Vaitkevičienė, Asta. Šeimos, auginančios autizmo sindromą turintį vaiką, išgyvenimų struktūra.Atvejo analizė = The investigation of the family having a handicapped child (a case study) // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 2(11), p. 35-51.
4 Vaitkevičienė, Asta. Vygotskij defekto kompensacijos teorija: ištakos ir sąsajos su Adler individualiąja psichologija = Vygotskij's theory of compensation of defect: sources and links to Adler's individual psychology // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 2(11), p. 52-63.

2003
1 Vaitkevičienė, Asta. Įgalinimo strategijos taikymas ugdant vidutiniškai sutrikusio intelekto ugdytinius CREDO dailės studijoje // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2003, Nr. 1(8), p. 84-95.

2002
1 Mažeikis, Gintautas; Vaitkevičienė, Asta. Marksistinės-lenininės estetikos įtaka Rusijos defektologijos mokyklos nuostatai į sutrikusio intelekto vaiko piešinį // Tiltai. Klaipėda : Klaipėdos universitetas. ISSN 1392-3137. 2002, Nr. 2, p. 39-55.