VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Daiva Malinauskienė' publikacijų sąrašas

2024
1 Lamanauskas, Vincentas; Malinauskienė, Daiva. Ugdymas tvariam vystymuisi pradinėje mokykloje: būsimųjų pradinių klasių mokytojų pozicija = Education for sustainable development in primary school: the position of pre-service primary school teachers // Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje – 2024 : XXX nacionalinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys, Plungė, 2024 m. balandžio mėn. 26-27 d. = Natural Science Education in a comprehensive school. Šiauliai : MMC "Scientia Educologica". eISSN 2335-8408. 2024, vol. 30, iss. 1, p. 30-40. DOI: 10.48127/gu/24.30.30. [DB: OAJI, ResearchBib]

2023
1 Lenkauskaitė, Jurgita; Malinauskienė, Daiva. Multilingualism in Lithuanian pre-school education institutions: situation, issues, prospects // Hungarian educational research journal (HERJ). Budapest : Akadémiai Kiadó. eISSN 2064-2199. 2023, vol. 13, iss. 3, p. 366-384. DOI: 10.1556/063.2022.00138. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Padgurskytė, Vaida; Malinauskienė, Daiva. Means of expression of metaphorical thinking in Primary school Lithuanian language textbooks // The Paris Conference on Education 2023: official conference proceedings, June 16-19, 2023, La Maison de la Chimie, Paris, France. Nagoya : The International Academic Forum (IAFOR). ISSN 2758-0962. 2023, p. 801-809. DOI: 10.22492/issn.2758-0962.2023.68.
3 Bražienė, Nijolė; Malinauskienė, Daiva. Lithuanian preschool teachers’ pedagogical habitus of reading to children = Nawyki pedagogiczne litewskich nauczycieli wychowania przedszkolnego w zakresie czytania dzieciom // Labor et educatio. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. ISSN 2353-4745. eISSN 2544-0179. 2023, no. 11, p. 173-193. DOI: 10.4467/25439561LE.23.012.19217. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
4 Malinauskienė, Daiva; Vaitkevičienė, Asta; Bražienė, Nijolė; Širiakovienė, Asta; Masiliauskienė, Erika. Social-educational factors of children’s citizenship education in basic school: the context of Lithuania // Social welfare: interdisciplinary approach. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. eISSN 2424-3876. 2023, vol. 13, p. 148-166. DOI: 10.15388/SW.2023.13.19. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science)]

2022
1 Malinauskienė, Daiva; Kovienė, Skaistė. The expression of teacher leadership in the preschool institution: the context of Lithuania // INTED 2022 proceedings: 16th annual international technology, education and development conference, 7-8 March, 2022. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 9788409377589. p. 2962-2967. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). Prieiga per internetą: <https://iated.org/inted/publications>. [DB: IATED digital library]
2 Malinauskienė, Daiva; Kovienė, Skaistė. The teacher’s role in organizing pedagogical education of parents in the preschool education institution // INTED 2022 proceedings: 16th annual international technology, education and development conference, 7-8 March, 2022. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 9788409377589. p. 3069-3078. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). Prieiga per internetą: <https://iated.org/inted/publications>. [DB: IATED digital library]

2021
1 Ivaškienė, Jūratė; Malinauskienė, Daiva. Pradinių klasių mokinių ugdymas: kokybės aspektas = Education of primary school students: The quality aspect // Švietimas: politika, vadyba, kokybė. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2021, t. 13, Nr. 1, p. 10-21. DOI: 10.48127/spvk-epmq/21.13.10. [DB: Index Copernicus]
2 Lenkauskaitė, Jurgita; Bubnys, Remigijus; Masiliauskienė, Erika; Malinauskienė, Daiva. Participation in the assessment processes in problem-based learning: experiences of the students of social sciences in Lithuania // Education sciences: Assessment and evaluation in higher education. Basel : MDPI. ISSN 2227-7102. 2021, vol. 11, iss. 11, art. no. 678, p. [1-20]. DOI: 10.3390/educsci11110678. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), Scopus, ERIC, PsycInfo]
3 Lamanauskas, Vincentas; Malinauskienė, Daiva; Augienė, Dalia. Health education in pre-school institution: integration, effectiveness, improvement // EURASIA journal of mathematics, science and technology education. London : Modestum Ltd. ISSN 1305-8215. eISSN 1305-8223. 2021, vol. 17, iss. 12, art. no. em2046, p. [1-15]. DOI: 10.29333/ejmste/11360. [DB: ERIH Plus, Scopus, PsycInfo]
4 Malinauskienė, Daiva. Mokytojas lyderis ikimokyklinėje įstaigoje = Teacher leader in preschool institution // Švietimas: politika, vadyba, kokybė. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2021, t. 13, Nr. 2, p. 58-61. DOI: 10.48127/spvk-epmq/21.13.58. [DB: Index Copernicus, OAJI]
5 Malinauskienė, Daiva. The expression of children’s early leadership in games // INTED 2021 proceedings: 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 671-676. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.0167. [DB: IATED digital library]
6 Malinauskienė, Daiva. Challenges faced by teachers in educating modern preschool children // INTED 2021 proceedings: 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 677-682. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.0168. [DB: IATED digital library]

2020
1 Malinauskienė, Daiva. Pāvels Jurs and Alīda Samuseviča monography "Civic engagement: youth potential" review // Pilsoniskā līdzdalība: jauniešu potenciāls : monogrāfija / Pāvels Jurs; Alīda Samuseviča. Liepāja : Liepājas Universitāte, Izglītības zinātņu institūts, 2020. ISBN 9789934569845. eISBN 9789934569852. p. 198. Prieiga per internetą: <https://dom.lndb.lv/data/obj/858521.html>.
2 Malinauskienė, Daiva. Educational experiences of preschool teachers: aspect of the application of innovations // INTED 2020: 14th international technology, education and development conference, 2-4 March, 2020, Valencia, Spain : conference proceedings /edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409179398. p. 3855-3860. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079, eISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2020.1078. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
3 Malinauskienė, Daiva. Personality characteristics of children of the new generation and the specifics of their education in a preschool institution // INTED 2020: 14th international technology, education and development conference, 2-4 March, 2020, Valencia, Spain : conference proceedings /edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409179398. p. 3870-3874. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079, eISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2020.1081. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
4 Malinauskienė, Daiva. Ikimokyklinio ugdymo pokyčiai: Europos ir Lietuvos kontekstas = Changes in pre-school education: the European and Lithuanian context // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality = Образование: политика, менеджмент, качество. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2020, t. 12, Nr. 1, p. 4-7. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2020/513-1595570987.pdf>. [DB: Index Copernicus, OAJI, ERIH Plus, Genamics Journal Seek]
5 Padgurskytė, Vaida; Malinauskienė, Daiva. Švietimo įstaigų vadovų vadybinės veiklos vertinimas = The evaluation of managerial activity of education institution managers // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality = Образование: политика, менеджмент, качество. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2020, t. 12, Nr. 1, p. 20-33. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2020/513-1595571196.pdf>. [DB: Index Copernicus, OAJI, ERIH Plus, Genamics Journal Seek]
6 Malinauskienė, Daiva; Igorytė, Aistė. Professional experiences of on-call specialists in the field of violations of children’s rights // Social welfare : interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2020, vol. 10, no. 1, p. 46-55. DOI: 10.21277/sw.v1i10.529. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]

2019
1 Malinauskienė, Daiva. Children's early education in a preschool institution: opportunities and problems // INTED 2019 : 13th international technology, education and development conference, 11th-13th March, 2019, Valencia, Spain : conference proceedings. [Valencia] : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409086191. p. 1826-1832. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2019.0521. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Malinauskienė, Daiva. The expression of preschool-age children's metaphorical thinking in play // INTED 2019 : 13th international technology, education and development conference, 11th-13th March, 2019, Valencia, Spain : conference proceedings. [Valencia] : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409086191. p. 1847-1852. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2019.0525. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
3 Malinauskienė, Daiva. Tarptautinės prevencijos programos „Zipio draugai” ir „Obuolio draugai” – ankstyvoji pagalba vaikui // SHELDON: mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, išmanusis mokymosi motyvacijos intervencijos modelis : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų tezės / Šiaulių universitetas; sudarytojai Liuda Radzevičienė, Lina Miliūnienė. Vilnius : Litera, 2019. ISBN 9786094820298. p. 38-39.
4 Juodaitytė, Audronė; Malinauskienė, Daiva; Babić, Nada. Breakthrough in the social research on childhood: search for the methodology of interdisciplinarity // Social welfare: interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiauliai university. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2019, vol. 9(1), p. 39-46. DOI: 10.21277/sw.v1i9.434. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]
5 Malinauskienė, Daiva; Juodaitytė, Audronė. Tyrėjas vaikystės tyrimuose: pažiūros, įsitikinimai, jų raiška ir kaita = Researcher in childhood research: attitudes, beliefs, their manifestation and change // Pedagogika. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2019, t. 136, Nr. 4, p. 5-16. DOI: 10.15823/p.2019.136.1. [DB: Scopus, TOC Premier, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), CEEOL – Central and Eastern European Online Library, MLA]
6 Malinauskienė, Daiva. The significance of international prevention programs «Friends of Zippy « and «Friends of Apple» for the development of children emotional and social skills // Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики = Inclusive educational environment: problems, prospects, best practices : materials of 19 annual international conference, Kyiv, November 20–21, 2019. Part 1. Kyiv : University «Ukraine». 2019, p. 5-7.

2018
1 Gumuliauskienė, Aušrinė; Malinauskienė, Daiva. Potential, expression and development of future preschool and pre-primary education teachers’ creativity in study process // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 25th-26th, 2018. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, Vol. 2: School pedagogy. Preschool pedagogy, p. 530-544. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3169/3042>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Malinauskienė, Daiva; Gumuliauskienė, Aušrinė. Opportunities of modern education of preschool-age children // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 25th-26th, 2018. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, vol. 2: School pedagogy. Preschool pedagogy, p. 602-612. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3168/3047>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
3 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Musneckienė, Edita; Bražienė, Nijolė; Lenkauskaitė, Jurgita. Šiuolaikinė vaikystė ir vaikų ugdymas: socialiniai-kultūriniai kontekstai : mokslo studija. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2018. 247 p. ISBN 9786098179187.
4 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva. Mokytojų ir mokinių pedagoginė sąveika: mitologizuotas VS realus pasaulis = Pedagogical interaction between teachers and students: mythologized VS real world // Pedagogika. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2018, t. 130, Nr. 2, p. 105–115. DOI: 10.15823/p.2018.25. [DB: Index Copernicus, MLA, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Educational Research Complete, Scopus]

2017
1 Malinauskienė, Daiva. Modern concept of children’s preschool education: changes and challenges // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2017.gada 26.-27.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 26th-27th, 2017. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2017, vol. 2, p. 281-289. DOI: 10.17770/sie2017vol2.2442. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva. Profesinių deformacijų sociokultūrinių veiksnių raiškos kontekstai = Contexts of the manifestation of sociocultural factors of professional deformations // Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1392-3137. eISSN 2351-6569. 2017, Nr. 2, p. 29-40. Prieiga per internetą: <http://journals.ku.lt/index.php/tiltai/article/view/1601>. [DB: Index Copernicus, TOC Premier]

2016
1 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. The issue of the culture of dialogue in a contemporary university // Education policy and culture: consistent and radical transformations : book of abstracts, 21-22 October 2016, Vilnius. Vilnius : Vilnius university. 2016, p. 38. Prieiga per internetą: <https://fsfeducation.files.wordpress.com/2016/11/book-of-abstracts11021.pdf> [žiūrėta 2016-11-16].
2 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. Dialogo kultūra šiuolaikiniame universitete: supratimo-aiškinimo aspektas = The culture of dialogue in a contemporary university: understanding-interpretation aspect // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality = Образование: политика, менеджмент, качество. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. 2016, Vol. 8, no. 3, p. 117-128. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2017/513-1484166045.pdf> [žiūrėta 2017-02-08]. [DB: ResearchBib, OAJI, Genamics Journal Seek, Index Copernicus, ERIH Plus]
3 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva. Šiuolaikinės vaikystės fenomenų socialinių-edukacinių tyrimų metodologiniai kontekstai = Methodological contexts of social-educational research on modern childhood phenomena // Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1392-3137. eISSN 2351-6569. 2016, Nr. 3(37), p. 37-48. Prieiga per internetą: <http://journals.ku.lt/index.php/tiltai/article/download/1423/pdf> [žiūrėta 2017-04-07]. [DB: TOC Premier, Index Copernicus]

2015
1 Malinauskienė, Daiva; Klungevičiūtė, Gintarė. Expression of children's rights at school: pupils' opinion // Social welfare : interdisciplinary approach / Šiauliai University; Open International University of Human Development “Ukraine”. Šiauliai : Šiauliai university. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2015, vol. 2, no. 5, p. 33-39. Prieiga per internetą: <http://www.su.lt/images/leidiniai/Welfare/Welfare_5_2/03_Malinauskiene.pdf> [žiūrėta 2016-02-17]. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]
2 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Šiaučiulienė, Rūta. Žaidimas kaip vaiko kūrybos ir gyvenimo filosofija = Game – philosophy of child’s creation and life // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2015, t. 118, Nr. 2, p. 159-173. DOI: 10.15823/p.2015.012. [DB: Scopus, Educational Research Complete, Index Copernicus, MLA]
3 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. Tėvų požiūris į bendradarbiavimo raišką ikimokyklinėje bendruomenėje = Parental attitudes towards manifestation of cooperation in community of pre-school education // Mokytojų ugdymas / Šiaulių universitetas. Vilnius : BMK leidykla. ISSN 1822-119X. eISSN 2424-3302. 2015, Nr. 24, p. 101-113. [DB: Educational Research Complete]

2014
1 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. Peculiarities of the collaboration between the family and the pre-school educational institution: the qualitative aspect // Wychowanie w Rodzinie. Kraków : DjaF. ISSN 2082-9019. eISSN 2300-5866. 2014, T. 2(10), p. 193-204.
2 Malinauskienė, Daiva. The diagnostics of metaphorical thinking by means of proverbs in the primary school // INTED 2014 : 8th international technology, education and development conference, 10-12 March, 2014, Valencia, Spain : conference abstracts. [Valencia] : IATED, 2014. ISBN 9788461684113. p. [1].
3 Malinauskienė, Daiva. Quality of children’s education in a pre-school and pre-primary school establishment // INTED 2014 : 8th international technology, education and development conference, 10-12 March, 2014, Valencia, Spain : conference abstracts. [Valencia] : IATED, 2014. ISBN 9788461684113. p. [1].
4 Malinauskienė, Daiva. Quality of children’s education in a pre-school and pre-primary school establishment // INTED 2014 : 8th international technology, education and development conference, 10-12 March, 2014, Valencia, Spain : conference proceedings. [Valencia] : IATED, 2014. ISBN 9788461684120. p. 4067-4074. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
5 Malinauskienė, Daiva. The diagnostics of metaphorical thinking by means of proverbs in the primary school // INTED 2014 : 8th international technology, education and development conference, 10-12 March, 2014, Valencia, Spain : conference proceedings. [Valencia] : IATED, 2014. ISBN 9788461684120. p. 4037-4043. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
6 Malinauskienė, Daiva. Žaidimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaiko socializacijai = The importance of game for preschool child's socialization // Socialinis ugdymas : postmodernios visuomenės iššūkiai vaikų ir jaunimo socializacijai : recenzuojamas tęstinis mokslo straipsnių rinkinys [elektroninis išteklius, CD-ROM]. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 2351-6208. eISSN 2351-6194. 2014, [Nr.] 7, p. 33-38.
7 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. Šeimos įtraukimas į ikimokyklinės įstaigos veiklą – veiksnys, užtikrinantis kokybišką vaiko ugdymą(si) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 18.
8 Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva. Pedagogų požiūris į bendradarbiavimo raišką ikimokyklinėje bendruomenėje = The attitude of educators towards the expression of collaboration in the pre-school community // Jaunųjų mokslininkų darbai = Journal of young scientists / Šiaulių universitetas. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 1648-8776. 2014, nr. 2 (42), p. 69-74. [DB: C.E.E.O.L, Index Copernicus]

2013
1 Malinauskienė, Daiva. Gyvenimą paskyrusi vaikystės studijoms // Švietimo panorama : informacinio leidinio "Švietimo naujienos" priedas. Vilnius : Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN 1648-5874. 2013, Nr. 9, p. 8-9.
2 Malinauskienė, Daiva. Children's rights expression at school: pupils opinion // Children's rights research: from theory to practice: conference 24-25 September, 2013. Madrid : Centro Superior de Estudios de Gestión. 2013, p. 10.
3 Malinauskienė, Daiva. Socialinio ugdymo aktualijos: VII mokslinės praktinės konferencijos diskusijų idėjos = Topicalities os social education: discussion ideas of VII scientific practical conference // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Vilnius : BMK leidykla. ISSN 1822-119X. 2013, Nr. 21, p. 129-136. [DB: Index Copernicus, Educational Research Complete]
4 Malinauskienė, Daiva; Šiaučiulienė, Rūta. Vaikystės fenomenologinių studijų pradininkė Lietuvoje = Pioneer of childhood phenomenology studies in Lithuania // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Vilnius : BMK leidykla. ISSN 1822-119X. 2013, Nr. 20, p. 143-152. [DB: Index Copernicus, Educational Research Complete]

2012
1 Malinauskienė, Daiva; Pranaitytė, Roberta. The quality of child training in the pre-school institution: parents' points of view // Problems of education in the 21st century (Education: general issues - 2012). Šiauliai : SMC Scientia Educologica. ISSN 1822-7864. 2012, vol. 45, p. 40-50. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2014/457-1413727414.pdf> [žiūrėta 2016-04-15]. [DB: The Asian Education Index, Index Copernicus, Education Research Complete]
2 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa. Suinteresuotų grupių kaip socialinės ir švietimo politikos subjektų dalyvavimas mokyklų tinklo pertvarkoje: sąlygos ir galimybės kaimo vaikų socialinio mobilumo kontekste // Švietimas ir ugdymas: metodologinių kontekstų kaita ir prakseologija : mokslo leidinys. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301704. p. 172-203.
3 Malinauskienė, Daiva; Lukavičienė, Vilhelmina. Ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos – veiksnys, sąlygojantis vaikų ugdymo(si) kokybę // Švietimas ir ugdymas: metodologinių kontekstų kaita ir prakseologija : mokslo leidinys. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301704. p. 135-146.
4 Malinauskienė, Daiva. Šiaulių universiteto Edukologijos katedrai penkiasdešimt: tarp pastovumo ir kaitos // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education Policy, Management and Quality. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. 2012, Nr. 2(11), p. 47-53. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2014/513-1395048488.pdf>. [DB: ResearchBib, Index Copernicus, Genamics]
5 Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Malinauskienė, Daiva. Individualių konsultacijų, rengiant kursinius ir baigiamuosius darbus, organizavimo vadovas. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 71 p. ISBN 9786094301179.
6 Malinauskienė, Daiva. Edukologijos katedros raida ir perspektyvos // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos : X tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301766. p. 5-7.
7 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika. Regioniškumo principo raiška mokyklų tinklo pertvarkoje ir pasekmės kaimo vaikų socialinei gerovei = Manifestation of principle regionalism in school network reorganization and consequences for rural children’s social welfare // Acta humanitarica universitatis Saulensis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-7309. 2012, t. 14, p. 417-428. Prieiga per internetą: <http://new.su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/acta/2012_14/juodaityte_malinauskiene_.pdf> [žiūrėta 2021-06-18]. [DB: MLA: International Bibliography, Index Copernicus]

2011
1 Malinauskienė, Daiva. Vaikų smurtinį elgesį mokykloje skatinantys veiksniai = Factors affecting violent behavior of children in school // Socialinis darbas : mokslo darbai = Social work : academic papers / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 1648-4789. 2011, Nr. 10(2), p. 229-240. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/11589> [žiūrėta 2021-04-12]. [DB: Ebsco (nenaudotinas), Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Social Work Abstracts, SocINDEX with Full Text]
2 Pocevičienė, Rasa; Malinauskienė, Daiva. School network optimization consequences for social mobility of rural children: problems and challenges in the context of sustainable development // Sustainable development. Culture. Education : 9th international JTEFS/BBCC conference, May 18-21, Siauliai University, Lithuania : abstract book. Šiauliai : Šiaulių universiteto biblioteka, 2011. ISBN 9786094300684. p. 21.
3 Malinauskienė, Daiva. Vaikų metaforinio mąstymo raiška kognityvinės raidos kontekste = The expression of children metaphoric thinking within cognitive development context // Pedagogika. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2011, t.101, p. 57-62. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Scopus, MLA: International Bibliography]
4 Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika; Malinauskienė, Daiva. Individualių konsultacijų, rengiant kursinius ir baigiamuosius darbus, organizavimo vadovas [Elektroninis išteklius] : mokomoji knyga. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 1 optinis diskas (CD). ISBN 9786094300790.
5 Pocevičienė, Rasa; Malinauskienė, Daiva. School network optimization consequences for social mobility of rural children: problems and challenges in the context of sustainable development // Sustainable development. culture. education : 9th internationalJTEFS/BBCC conference, May 18-21, Siauliai University, Lithuania : conference proceedings [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : Šiaulių universiteto biblioteka, 2011. ISBN 9786094300776. p. 40-47.
6 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa. Kaimo teritorinės savivaldos seniūnų dalyvavimas mokyklų tinklo pertvarkos politikoje: tikslai, veiklos, sprendimų priėmimas = Participation of rural local government heads in the policy of school network reorganization: aims, activities, decision making // Socialinių mokslų studijos: mokslo darbai = Social sciences studies: research papers. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras. ISSN 2029-2236. 2011, Nr. 3, p.817-835. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/bitstream/handle/007/11012/795-1467-1-SM.pdf?sequence=2&isAllowed=y>. [DB: SocINDEX with Full Text, Index Copernicus]
7 Pocevičienė, Rasa; Malinauskienė, Daiva. Mokinių dalyvavimas mokyklų tinklo pertvarkoje ir sprendimai dėl adaptavimosi sąlygų mokykloje = Pupils participation in school network reorganization and decisions because of the conditions of adaptation in school // Socialinis ugdymas : socialinės ir švietimo politikos dermės nepakankamumo veiksnių įtaka kaimo vaikų socialiniam mobilumui : recenzuojamas tęstinis mokslo straipsnių rinkinys. T. 6. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. ISBN 9786094301056. p.63-80.
8 Kazlauskienė, Aušra; Malinauskienė, Daiva. Vaikų kultūros tyrimų socialinis-edukacinis diskursas postmodernioje visuomenėje = Social-educational discourse on researches into children’s culture in the post-modern society // Mokytojų ugdymas=Teacher Education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2011, Nr. 17, p. 111-118. [DB: Index Copernicus]
9 Pranaitytė, Roberta; Malinauskienė, Daiva. Pedagogų nuomonė apie kokybišką vaikų ugdymą sąlygojančius veiksnius ikimokyklinėse įstaigose = Teachers’ opinions about factors governing quality education of children in pre-school institutions // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2011, Nr. 3, p.54-61. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]

2010
1 Malinauskienė, Daiva. Ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos: diagnostinis aspektas // Profesinis rengimas:tyrimai ir realijos. ISSN 1392-6241. 2010, Nr.19, p.102-114. [DB: TOC Premier, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Malinauskienė, Daiva; Juodaitytė, Audronė Juzė. Отражение метафорического мышления детей дошкольного возраста в значениях пословиц и поговорок // Актуальные вопросы современной психологии и педагогики : сборник докладов международной научной заочной конференции (Липецк, 20 марта 2010 г.). Т.1. Педагогические науки. Кн.1. Липецк : Де-факто, 2010. ISBN 5901510054. p. 36-41.
3 Malinauskienė, Daiva; Gumuliauskienė, Aušrinė. Smurto raiškos mokykloje socioedukacinė prevencija: mokinių požiūris = Socio-educational prevention of violence expression in school: pupils' opinion // Socialinis ugdymas: smurto ir patyčių prevencija ugdymo įstaigose: recenzuojamas tęstinis mokslinių-praktinių stripsnių rinkinys. V. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300363. p. 197-209.
4 Malinauskienė, Daiva; Augienė, Dalia. Mokyklos vadovų lyderių savybių raiška mokyklų bendruomenės veikloje (pedagogų nuomonės tyrimas) = Manifestation of traits of school managers leaders in activities of school communities (research on teachers' opinion) // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2010, nr.15(2), p.134-145. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]
5 Malinauskienė, Daiva. Naujos tyrimais grįstos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo informavimo sistemos projektavimo galimybės = New research-based possibilities of designing the system of informing about pre-schoolandpre-primary education // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2010, nr.14(1). [DB: Index Copernicus]
6 Gumuliauskienė, Aušrinė; Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva. Tyrimais grįstos smurto ir patyčių prevencijos galimybių paieškos = Research-based searches for violence and bullying prevention possibilities // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2010, nr.14(1). [DB: Index Copernicus]

2009
1 Kalinauskienė, Kristina; Malinauskienė, Daiva. Klasių auklėtojų požiūris į bendravimo ir bendradarbiavimo su mokiniais iš probleminių šeimų kokybę = The opinion of class mentors about the quality of communication and collaboration with students from problematic families // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2009, nr.2(23), p. 142-147. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2008
1 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva. Apgintos edukologijos daktaro disertacijos: mokslinės empirinės idėjos ir reikšmingumas = Defended doctoral dissertations in educations studies: scientific-empirical ideas and significance // Mokytojų ugdymas = Teacher Education:mokslo darbai. ISSN 1822-119X. 2008, Nr. 10, p. 173-180. [DB: Index Copernicus]
2 Malinauskienė, Daiva. Значимость прав детей для учащихся начальной школы А.Ю.Юодайтите // Психология и педагогика в инновационных процессах современного образования:материалы Всероссийской научно-практической конференции, посвященной 210-летия Герценовского университета и 10-летию психолого-педагогического факультета. СПб : Изд-во РГПУ им.А.И.Герцена, 2008. ISBN 9785806413209. р.224-228.
3 Valiuškevičiūtė, Audronė (sudarytojas); Zulumskytė, Aušrinė (sudarytojas); Malinauskienė, Daiva (sudarytojas); Martišauskienė, Elvyda (sudarytojas); Sajienė, Laima (sudarytojas); Teresevičienė, Margarita (sudarytojas); Linkaitytė, Giedra Marija (sudarytojas); Gedvilienė, Genutė (sudarytojas). Savarankiško darbo rengimo metodologija : mokomoji knyga studentui / [Vytauto Didžiojo universitetas ; parengė Audronė Valiuškevičiūtė ... [et al.]]. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2008. 104 p. ISBN 9789955034902.

2007
1 Augienė, Dalia; Malinauskienė, Daiva. Особенности мотивации изучения иностранных языков взрослыми в разных сранах // Kultura, literatura i sztuka w edukacji językowej w švietle badań empirycznych. Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2007. ISBN 9788373382725. p. 522-531.
2 Navickaitė, Ramunė; Malinauskienė, Daiva. Reklaminio-vizualinio teksto reikšmingumas priešmokyklinio amžiaus vaikų perkeltinės prasmės suvokimo formavimui (-si) = Peculiarities of percieving promotional-visual texts and their educational importance for pre-school age children // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.1(12), p. 68-75. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Augienė, Dalia; Malinauskienė, Daiva. Pedagogų karjeros pokyčiai socialinių transformacijų kontekste = Shifts in the teachers' career in the context of social transformations // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2007, Nr.86, p. 30-35. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2005
1 Vidraitė, Janeta; Malinauskienė, Daiva. V-VII klasių moksleivių savivaldos ypatumai = Forms V–VII students’ autonomy in education reality // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2005, Nr. 1, p. 93-98.
2 Neifachas, Sergejus; Malinauskienė, Daiva. Вектор эволюции образовательного пространства: архетипы времени в субкультуре детства = Trend of development of educational environment: archetypes of time in the subculture of childhood // Edukacja dla przyszłošci. T. 2. Białystok, 2005. ISBN 8387256900. p. 321-329.
3 Malinauskienė, Daiva. Priešmokyklinio ugdymo pakopos svarba vaikų socialinės kompetencijos ugdymui = Importance of education of pre-school children social competences in education process // Socialinis darbas : mokslo darbai / Mykolo Romerio universitetas. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras. ISSN 1648-4789. 2005, 2006, Nr. 5(1), p. 116-122. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/13081> [žiūrėta 2021-04-06]. [DB: Social Work Abstracts, Ebsco (nenaudotinas), SocIndex]

2004
1 Juodaitytė, Audronė; Malinauskienė, Daiva. Vaikų socialinės globos projektų rengimas specialiosiose mokyklose : vadybinis - teisinis aspektas = Preparation of childrens social care projects at special schools : management and law // Socialinis darbas : mokslo darbai. Vilnius : LTU Leidybos centras. ISSN 1648-4789. 2004, Nr. 3(1), p. 89-99. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/13176> [žiūrėta 2021-04-06].
2 Butvilas, Tomas; Malinauskienė, Daiva. Preparing teachers for the school crisis management and prevention // Teorija un prakse skolotāju izglītībā II : starptautiskā zinātniskā konference 2004. gada 5.-6. aprīlis. Rīga, 2004. ISBN 9984689298. p. 483-488.
3 Malinauskienė, Daiva; Ramaneckienė, Irena. Patarlių ir mįslių edukacinio konteksto rekonstrukcijos ugdant vaikų metaforinį mąstymą = The educational context's reconstructions of proverbs while educating children's metaphorical thinking // Tiltai. Priedas: Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija. Klaipėda : Klaipėdos universitetas. ISSN 1648-3979. 2004, nr. 22, p. 80-85.
4 Lastauskaitė, Danutė; Malinauskienė, Daiva. Dorinio ugdymo kaitos bendrojo lavinimo mokykloje teorinis modelis = Theoretical model of changes in moral education in a comprehensive school // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2004, nr. 3, p. 68-73.
5 Malinauskienė, Daiva; Šilėnienė, Birutė; Šaparnytė, Erika. Pirmokų adaptacijos mokykloje tyrimo rezultatų apžvalga // Prioritetinės Šiaulių miesto vaikų ekologijos strategijos kryptys : 1-ųjų, 5-ųjų, 11-ųjų klasių moksleivių adaptacijos problematika: būklė, esminės tendencijos, gairės ugdymo proceso tobulinimui. Šiauliai : Lucilijus, 2004. ISBN 9955655011. p. 4-23.
6 Malinauskienė, Daiva. Patarlės fenomenas: praktiniai -metodiniai aspektai. Šiauliai : ŠU leidykla, 2004. 67 p. ISBN 998638558X.
7 Šilėnienė, Birutė; Malinauskienė, Daiva. Mokytojo asmenybės savybių įtaka pirmoko adaptacijai: vaikų ir tėvų požiūris = The influence of teacher's personal features for the first grader's adaptation: children's and parents' attitude // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2004, Nr. 3, p. 89-96.

2003
1 Malinauskienė, Daiva; Lastauskaitė, D. Влияние микроклимата семьи на духовное становление ребенка // Сравнительная педагогика в условиях международного сотрудничества и европейской интеграции : сборник материалов международной научно-практической конференции 25-26 сентября 2003 года. Брест, 2003. ISBN 9854730433. p. 72-76.
2 Malinauskienė, Daiva. Pedagogų kaip ugdymo realybės ekspertų kompetenciją = Competence of teacher as education reality experts // Nuo pokyčio link sisteminės kaitos darželyje ir pradinėje mokykloje : konferencijos pranešimų tezės. Vilnius, 2003. ISBN 9986698448. p. 42-45.
3 Lastauskaitė, Danutė; Malinauskienė, Daiva. Dekalogo vaidmuo formuojantis paauglių dorovinėms vertybėms // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2003, Nr. 1, p. 67-71.
4 Malinauskienė, Daiva. Metaforų funkcijos - empyrinis patarlių supratimo indikatorius ir veiksnys = The function of metaphors - empirical indicator and factor of proverb of grasping // Ugdymo integracijos dimensijos: dabartis ir perspektyvos: konferencija prof. J.Laužiko 100-osioms gimimo metinėms, Vilnius, 2003 spalio 23-24 : pranešimai. Vilnius : Vilniaus Pedagoginis universitetas. 2003, p. 99-105.
5 Malinauskienė, Daiva. Pedagogų kvalifikacinės kategorijos įtaka vaikų metaforinio mąstymo diagnostikai = The influence of teachers' qualification on diagnosing children's metaphorical thinking // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Mokslas. ISSN 1392-0340. 2003, Nr. 69, p. 132-136.