VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Lina Miltenienė' publikacijų sąrašas

2022
1 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina; Balčiūnas, Sigitas. Structure and expression of evidence-based practice in speech and language therapy via treatment decision making for children with phonological disorder: a survey of speech and language therapists in Lithuania // New frontiers in speech and language therapy: advancing practice, research and education : 1th ESLA congress of speech and language therapy : book of abstracts. Salzburg, Austria : ESLA. 2022, p. 27.
2 Miltenienė, Lina; Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda; Balčiūnas, Sigitas; Petukienė, Evandželina; Bugenytė, Meda. Vadovų požiūris ir veikmė kuriant įtraukią mokyklą = The attitude and actions of leaders in developing an inclusive school // Specialusis ugdymas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2022, t. 1, Nr. 44, p. 9-54. DOI: 10.15388/se.2022.v1i44.11. [DB: Scopus, Education Research Complete, MLA]

2021
1 Ališauskienė, Saulė; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Rutkienė, Aušra; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; O'Mahony, C.; Lee, L.; Guðjónsdóttir, H.; Kristinsdóttir, J.V.; Wozniczka, A.K. Innovative teacher education through personalised learning: designing teaching and learning scenarios // INTED 2015 : 9th international technology, education and development conference, March 2nd-4th, 2015, Madrid, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788460657637. p. 5809-5818. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1173.
2 Rutkienė, Aušra; Kaminskienė, Lina; Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Guðjónsdóttir, Hafdís; Kristinsdóttir, Jónína Vala; Woźniczka, Anna Katarzyna. Tools for personalized learning-based teacher education // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība = Society. Integration. Education. Rezekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2021, vol. 1, p. 537-548. DOI: 10.17770/sie2021vol1.6348.
3 Kaminskienė, L.; Galkienė, A.; Navaitienė, J.; Ignatova, N.; Kasperiūnienė, J.; Rutkienė, A.; Monkevičienė, O.; Miltenienė, L.; Melienė, R. The power of the school community in increasing inclusion // ICERI2021 proceedings: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021, online conference. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788409345496. ISSN 2340-1095. p. 9865-9873. DOI: 10.21125/iceri.2021.2330. [DB: Dimensions]

2020
1 Ališauskienė, Stefanija; Guðjónsdóttir, Hafdis; Kristinsdóttir, Jónína Vala; Connolly, Tracey; O'Mahony, Catherine; Lee, Laura; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Kazlauskienė, Aušra; Wozniczka, Anna Katarzyna. Personalized learning within teacher education: a framework and guidelines / The INTERPEARL project partners: Stefanija Alisauskiene ... [et al.]. Geneva : IBE‐UNESCO, 2020. 50 p. (Current and Critical Issues in Curriculum, Learning and Assessment ; no. 37). Prieiga per internetą: <https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043?fbclid=IwAR0H9a6pvp340bGLBVeB_h8kDUnX65ij7lZ0K8MeU7IQnk5RsD3v2P6jP_I> [žiūrėta 2020-10-27].
2 Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kazlauskienė, Aušra; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Širiakovienė, Asta. Innovative teacher education through personalised learning // ICERI 2020: 13th international conference of education,research and innovation, 9th-11th November 2020, Seville (Spain) : proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409242320. p. 2944-2952. DOI: 10.21125/iceri.2020.0676. [DB: IATED digital library]
3 Miltenienė, Lina; Valuckienė, Jūratė; Damkuvienė, Milda; Balčiūnas, Sigitas. Culture and practice of inclusive education in Lithuanian school: the students’ perspective // ICERI 2020: 13th international conference of education, research and innovation, 9th-10th November, 2020 : conference proceedings. [Valencia] : IATED Academy, 2020, art. no. 354. ISBN 9788409242320. p. 1335-1342. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095, eISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2020.0354. [DB: IATED digital library]
4 Miltenienė, Lina; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Tomėnienė, Laima. Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste = Special education transformations in the context of inclusive education. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2020. 687 p. ISBN 9786098179316. eISBN 9786098179309.

2019
1 Melienė, Rita; Tomėnienė, Laima; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Kairienė, Daiva. Development of lifelong learning perspectives for students with special educational needs in special schools in Lithuania // Niepełnosprawność – zagadnienia, problemy, rozwiązania = Disability – issues, problems, solutions. Warszawa : Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. ISSN 2084-7734. 2019, 1(30), p. 7-29. Prieiga per internetą: <http://kn.pfron.org.pl/kn/poprzednie-numery?page=1>. [DB: CEJSH, Index Copernicus]
2 Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Tomėnienė, Laima. Mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys = Experiences of pupils with severe special educational needs at special education institutions // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2019, Nr. 1(39), p. 9-27. DOI: 10.21277/se.v1i39.416. [DB: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Education Source, Educational Research Complete, Scopus]
3 Powell, Justin J. W.; Merz-Atalik, Kerstin; Ališauskienė, Stefanija; Brendel, Michelle; Echeita, Gerardo; Guðjónsdóttir, Hafdís; Karlsdóttir, Jóhanna; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Óskarsdóttir, Edda; Persson, Bengt; Persson, Elisabeth; Simón, Cecilia; Sandoval, Marta; Schwartz, Anneli; Tieman, Heike; Weber, Katja. Teaching diverse learners in Europe: inspiring practices and lessons learned from Germany, Iceland, Lithuania, Luxembourg, Spain and Sweden // The SAGE handbook of inclusion and diversity in education / Edited by Matthew J. Schuelka, Christopher J. Johnstone, Gary Thomas and Alfredo J. Artiles. London : SAGE Publications, 2019. ISBN 9781526435552. p. 321-337.

2018
1 Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kairienė, Daiva; Tomėnienė, Laima. Education and assessment of learning outcomes in Lithuanian special schools // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference, May 25th-26th. Rēzekne : Rēzeknes tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, vol. 3: Special pedagogy, p. 91-106. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3233>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Inkliuzinis ar įtraukusis ugdymas: socialinių konstruktų interpretacijos švietimo kaitos kontekste = Inclusive or engaging (‘absorbing’) education: interpretations of social constructs in the context of change in education // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2018, Nr. 1(38), p. 11-32. DOI: 10.21277/se.v1i38.430. [DB: Scopus, Educational Research Complete, Education Source, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, MLA]

2017
1 Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Educational environment of the modern school in the aspects of learning factors, school climate and education paradigms = Šiuolaikinės mokyklos edukacinė aplinka mokymosi veiksnių, mokyklos klimato ir ugdymo paradigmų aspektais // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 126, Nr. 2, p. 62–82. DOI: 10.15823/p.2017.20. [DB: MLA, Educational Research Complete, TOC Premier, Education Source, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Scopus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Inclusive education – the need for systemic changes = Kształcenie integracyjne – konieczność zmian systemowych // Multicultural studies. Wrocław : Uniwersytet Wrocławski. ISSN 2451-2877. 2017, vol. 4, p. 167-188. DOI: 10.23734/mcs.2017.2.167.188. [DB: DOAJ, CEJSH]

2016
1 Merz-Atalik, Kerstin; Tiemann, Heike; Weber, Katja; Snorradóttir, Fanney; Sævarsdóttir, Hrafnhildur; Egilsdóttir, Ásta; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Ališauskienė, Stefanija; Geležinienė, Renata; Adams, Alain; Brendel, Michelle; Powell, Justin J. W.; Simón Rueda, Cecilia; Echeita Sarrionandia, Gerardo; Sandoval Mena, Marta; Persson, Elisabeth; Schwartz, Anneli. Bringing you inspiring practice for inclusive education [Electronic resource] : material for education professionals : video material Inspiring practices from six countries. Luxsemburg : TdiverS, 2016. 1 kompakt. diskas.

2015
1 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina; Valuckienė, Jūratė. Inquiry-based learning in social field studies in higher education: Lithuanian experience // EDULEARN15 Proceedings : 7th international conference on Education and new learning technologies, Barcelona, Spain, 6-8 July, 2015. [Valenica] : [IATED], 2015. ISBN 9788460682431. ISSN 2340-1117. p. 7699-7710. Prieiga per internetą: <http://library.iated.org/view/ALISAUSKIENE2015INQ> [žiūrėta 2015-08-13]. [DB: Conference Proceedings Citation Index (nenaudotinas)]
2 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla mokinių, jų tėvų ir pedagogų požiūriu : (Šiaulių miesto atvejis) // Švietimo naujienos : informacinis leidinys. Priedas "Švietimo panorama". Vilnius : Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN 1648-5874. 2015, Nr. 1, p. 2-3.
3 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų skirtybių pripažinimo ir toleravimo kompetencija = Educators and future educator's competence of acknowledging and tolerating diversity // Mokytojų ugdymas / Šiaulių universitetas. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 1822-119X. eISSN 2424-3302. 2015, Nr. 24, p. 4-24. Prieiga per internetą: <http://www.su.lt/images/leidiniai/MU/mokytoju_ugdymas_2015_1.pdf> [žiūrėta 2016-03-10]. [DB: Educational Research Complete]

2014
1 Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata. Ensuring equal opportunities for children with special education needs in Lithuania (duration – 60 min.) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 19.
2 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla vaikų požiūriu (Šiaulių miesto atvejis) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 29-30.
3 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų skirtybių pripažinimo ir toleravimo kompetencija // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 30.
4 Ališauskas, Algirdas; Miltenienė, Lina. The practice of evaluation and meeting special educational needs in Lithuania // 38th annual IARLD conference : International academy for research in learning disabilities conference : [abstracts book], Vilnius university, Lithuania, July 3-5, 2014. [Vilnius]. 2014, p. 9.
5 Miltenienė, Lina; Melienė, Rita. Profesionals' readiness to work with pupils having learning disorders // 38th annual IARLD conference : International academy for research in learning disabilities conference : [abstracts book], Vilnius university, Lithuania, July 3-5, 2014. [Vilnius]. 2014, p. 128-129.
6 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla. Kokią ją mato šiauliečiai? // Šiaulių kraštas. ISSN 1392-7639. 2014, lapkričio 29, p. 2.
7 Ališauskas, Algirdas; Masiliauskienė, Erika; Miltenienė, Lina. Mokytojo pasirengimas tenkinti įvairius besimokančiųjų poreikius // Mokytojo ugdymas inkliuzinei mokyklai [elektroninis šaltinis] : tarptautinė konferencija, 2014 m. rugsėjo 26–27 d. : [tezės]. [Šiauliai] : [Šiaulių universitetas]. 2014, p. [1].
8 Miltenienė, Lina; Daniutė, Simona. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų kompetencija ugdyti įvairių poreikių turinčius mokinius inkliuzinio švietimo kontekste = Teachers' and prospective teachers' competence to educate students with different needs in the context of inclusive education // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai [i.e. Vilnius] : [BMK Leidykla]. ISSN 1392-5369. 2014, Nr. 1(30), p. 9-26. [DB: Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, TOC Premier, MLA]

2013
1 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Meeting children’s special educational needs in school. A Lithuanian case // Sabiedrība, integrācija, izglītība : Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2013.gada 24.-25.maijs. II daļa = Society, integration, education : proceedings of the international scientifical conference, May 24th-25th, 2013. Vol.II. Rēzekne : Rēzeknes Augstskola. ISSN 1691-5887. 2013, p. 113-125. DOI: 10.17770/sie2013vol2.552. [DB: Conference Proceedings Citation Index (nenaudotinas)]
2 Biliūnienė, Jovita; Miltenienė, Lina. Tėvų, įveikiančių vaikų elgesio ir emocijų sunkumus, patirtis: anketinės apklausos rezultatų analizė = The experience of parents in overcoming emotional and behavioral difficulties of their children: a survey analysis // Jaunųjų mokslininkų darbai. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 1648-8776. 2013, Nr. 2, p. 25-32. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]
3 Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kairienė, Daiva. Specialistų kompetencija dirbti su mokiniais, turinčiais specifinių mokymosi sutrikimų = Specialists’ competence to work with pupils having specific learning disorders // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2013, Nr. 1, p. 73-84. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_1_28/14_milteniene_meliene_kairiene_lt_doc.pdf>. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, Current Abstracts, Educational Research Complete, TOC Premier, Education Research Index]

2012
1 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Kaffemanienė, Irena; Miltenienė, Lina. Leidinių, skirtų asmenims, turintiems negalių, turinio metodologinis kryptingumas = Methodological purposefulness of the content of publications for people with disabilities // Specialusis ugdymas = Special education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2012, Nr. 2(27). Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2012_2_27/14_alisauskas_alisauskiene_milteniene_kaffemaniene_lt_doc.pdf>. [DB: Educational Research Complete, TOC Premier, Education Research Index, Index Copernicus, MLA: International Bibliography, Current Abstracts]
2 Miltenienė, Lina; Venclovaitė, Indrė. Pedagogų bendradarbiavimas inkliuzinio ugdymo kontekste = Teacher collaboration in the context of inclusive education // Specialusis ugdymas = Special education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2012, Nr. 2(27), p. 99-110. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2012_2_27/18_milteniene_venclovaite_lt_doc.pdf>. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, Current Abstracts, Educational Research Complete, TOC Premier, Education Research Index]

2011
1 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimas: Lietuvos patirtis užsienio šalių kontekste : [mokslo studija]. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 250 p. ISBN 9786094300899.
2 Miltenienė, Lina. Teacher education for inclusion country report. [s.l.] : [s.n.], 2011. 0.
3 Gevorgianienė, Violeta; Kairienė, Daiva; Bliumergienė, Vida; Ališauskienė, Stefanija; Šapelytė, Odeta; Miltenienė, Lina. Metodinė medžiaga kompleksinės pagalbos teikimui / rengė: Violeta Gevorgianienė, Daiva Kairienė, Vida Bliumergienė, Stefanija Ališauskienė, Odeta Šapelytė, Lina Miltenienė. Vilnius : Švietimo ir mokslo ministerija, 2011. 57 p.
4 Ališauskas, Algirdas; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Inkliuzinis ir specialusis ugdymas tėvų požiūriu = Parents’ point of view towards inclusive and special education // Specialusis ugdymas = Special education: mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 2, p.113-127. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_2_25/20_alisauskas_kaffemaniene_meliene_milteniene_lt_rtf.pdf>. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier, Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index]
5 Ališauskas, Algirdas; Gerulaitis, Darius; Miltenienė, Lina. Ugdymo modelių, tenkinant mokinių specialiuosius poreikius, realizavimas Lietuvoje = The realization of educational models in Lithuania, meeting students’ special needs // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 1, p. 105-116. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_1_24/16_alisauskas_gerulaitis_milteniene_lt_doc.pdf>. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier, Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index]

2010
1 Miltenienė, Lina; Mauricas, Dainius. Vaiko dalyvavimas tenkinant specialiuosius ugdymo(si) poreikius bendrojo lavinimo mokykloje // Specialioji pedagogika: nuo defektologijos iki inkliuzinės pedagogikos: tarptautinė mokslinė konferencija: stendinių pranešimų santraukos, 2010 m. spalio 28 d., Šiaulių universitetas, Lietuva [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300387. p. 41-44.
2 Miltenienė, Lina; Mauricienė, Daiva. Komandinio darbo ypatumai tenkinant specialiuosius ugdymo(si) poreikius bendrojo lavinimo mokykloje // Specialioji pedagogika: nuo defektologijos iki inkliuzinės pedagogikos: tarptautinė mokslinė konferencija: stendinių pranešimų santraukos, 2010 m. spalio 28 d., Šiaulių universitetas, Lietuva [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300387. p. 45-48.
3 Miltenienė, Lina. Pedagogų rengimas inkliuziniam ugdymui: studijų programų turinio analizės rezultatai = Result of professional competence and study methods interrelation in colleges: case of business manager and lawyers // Aukštojo mokslo erdvės: iššūkiai ir galimybės: tarptautinė mokslinė konferencija: pranešimų anotacijos, Šiauliai, 2010 m. balandžio 15 d. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras, 2010. ISBN 9786094150142. p.98-99.
4 Ruškus, Jonas; Eskytė, Ieva; Ruolytė, Rūta; Melienė, Rita; Elijošius, Egidijus; Ruškė, Jūratė; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata. Aned country report on equality of educational and training opportunities for young disabled people. [Leeds] : 2010, 2010. 19 p. Prieiga per internetą: <http://www.disability-europe.net/content/aned/media/Report%20on%20equality%20of%20educational%20and%20training%20opportunities%20for%20young%20disabled%20people%20-%20Lithuania.pdf>.
5 Miltenienė, Lina; Melienė, Rita. Specialiojo ugdymo formos inkliuzinio ugdymo kontekste: Olandijos patirtis = Forms of special education in the context of inclusive education: the Dutch experience // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2010, nr.1(22), p. 133-140. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]
6 Miltenienė, Lina; Mauricienė, Daiva. Komandinio darbo struktūra ir kryptingumas tenkinant specialiuosius ugdymo(si) poreikius mokykloje = The structure and purposefulness of teamwork meeting special educational needs at school // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. ISSN 1392-5369. 2010, nr.2(23), p. 116-126. [DB: TOC Premier, SocINDEX with Full Text, SocIndex, Sociological Abstracts]

2009
1 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Šapelytė, Odeta. Specialiosios pedagoginės pagalbos poreikis ir tenkinimo lygis ugdymo proceso dalyvių vertinimu = Special educational support: the demand and the level of provision from the point of view of the participants of the process of education // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2009, nr.1(20), p. 119-130. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]

2008
1 Miltenienė, Lina; Borkertienė, Aušra. Bendrųjų programų adaptavimas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams: programų turinio analizės rezultatai = Adaptation of general curricula for special educational needs children: results of curricula content analysis // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 2, p. 156-163. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Miltenienė, Lina. Vaiko dalyvavimas tenkinant specialiuosius ugdymosi poreikius bendrojo lavinimo mokykloje = Child's participation meeting special educational needs in a mainstream school // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2008, Nr. 1, p. 179-190. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]
3 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Šapelytė, Odeta. Ugdymo proceso dalyvių pasitenkinimas psichologine, specialiąja pedagogine ir specialiąja pagalba = Educational process participants' satisfaction with psychological, special educational and special support // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2008, Nr. 2, p. 92-101. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]
4 Jones, Sue; Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Learning to be critical thinkers: comparative case study of training for future professionals in social field in Lithuania and United Kingdom // Socialiniai mokslai. ISSN 1392-0758. 2008, Nr. 2, p. 81-89. [DB: TOC Premier, SocINDEX with Full Text, SocIndex, Sociological Abstracts, Current Abstracts]
5 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Šapelytė, Odeta. Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo lygis ir poreikis Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose = The level and demand for special educational support in Llithuanian mainstream schools // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2008, Nr. 1, p. 124-136. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier, Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index]

2007
1 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina; Dapkevičienė, Virginija. Tarpininkavimo programa įsidarbinimo situacijoje : projekto "Neįgaliųjų profesinės reabilitacijos paslaugų teikimas taikant novatoriškas veiklas" mokymo programa. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 19, [1] p.
2 Miltenienė, Lina. Rekomendacijos ir priemonės specialiosios pedagogikos studentams ir dėstytojams bei specialiesiems pedagogams ir mokiniams lyčių lygiavertiškumui lavinti // Lyčių studijos ir tyrimai. ISSN 1822-6310. 2007, Nr. 4, p. 48-51.

2006
1 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Developing of critical thinking in teacher education for inclusive school // ATEE Spring University: Teacher of the 21st century: Quality Education for Quality Teaching [elektroninis išteklius]. Riga, 2006. ISBN 9984617955. p. 285-293.
2 Miltenienė, Lina. Mokyklos vadovų nuostatos į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių integruotą ugdymą = Head teachers' attitudes towards integration of students with special educational needs // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 1392-5369. 2006, Nr. 2, p. 19-26. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2005
1 Miltenienė, Lina. Specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimas: ugdytinių požiūrio ir vaidmens ypatumai // Šiuolaikinis ugdymas: priešmokyklinukas, pradinukas, socialinė integracija: respublikinės teorinės ir praktinės konferencijos medžiaga, 2005 m. sausio 20 d. Šiauliai : Lucilijus, 2005. ISBN 9955655062. p. 103-107.
2 Miltenienė, Lina. Bendradarbiavimo realybė tenkinant vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius bendrojo lavinimo mokykloje = Reality of collaboration in meeting special educational needs in a comprehensive school // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2005, Nr. 2, p. 34-44.

2004
1 Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina. Bendradarbiavimas tenkinant specialiuosius ugdymosi poreikius : Taikomasis mokslo leidinys. Mokomoji knyga. Šiauliai : ŠU leidykla, 2004. 95 p. ISBN 9986385458.
2 Miltenienė, Lina. Pedagogų nuostatos į specialųjį ugdymą ir ugdymo dalyvių bendradarbiavimą: struktūros ir raiškos ypatumai = Teachers' role of the material enviroment and its relations with artistic education in a consumer society // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 2(11), p. 151-165.
3 Miltenienė, Lina. Socialinių tinklų kūrimas edukacinėje aplinkoje: tėvų vaidmuo tenkinant specialiuosius ugdymosi poreikius // Socialinis darbas. Vilnius : Lietuvos teisės universitetas. ISSN 1648-4789. 2004, nr. 3(2), p. 106-113.

2003
1 Miltenienė, Lina; Ruškus, Jonas; Ališauskas, Algirdas. Tėvų, auginančių specialiųjų ugdymosi poreikių turintį vaiką, nuostatų į dalyvavimą ugdymo procese struktūra ir raiška = The structure and expression of sen child's parents' attitude to participation in educational process // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2003, Nr. 2(9), p. 24-37.