VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Renata Geležinienė' publikacijų sąrašas

2024
1 Geležinienė, Renata (interviu, duodantis). Ryto garsai. Kokius klausimus apie saugumą kelia klaipėdiečiai? // LRT.lt/Radijas. Vilnius : LRT. 2024, sausio 12, p. [1]. Prieiga per internetą: <https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000314038/ryto-garsai-kokius-klausimus-apie-sauguma-kelia-klaipedieciai>.

2023
1 Garbenis, Simas; Geležinienė, Renata. Adaptation trait development for scholars with severe educational needs during primary school physical education // Revista de la Universidad del Zulia. Maracaibo : Universidad del Zulia. ISSN 0041-8811. eISSN 2665-0428. 2023, vol. 14, no. 41, p. 456-472. DOI: 10.46925//rdluz.41.24. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), ERIH Plus]
2 Greimaitė, Renata; Geležinienė, Renata. The impact of relationship-building strategies at the individual and classroom/group level in the context of the positive behaviour support and intervention system in Lithuanian education // 5th Research Symposium of the PBS-Europe Network, November 16th, 2023, Zwolle, The Netherlands : conference program. 2023, p. 6.

2022
1 Kaffemanienė, Irena (sudarytojas, redaktorius); Geležinienė, Renata (sudarytojas, redaktorius); Jurevičienė, Margarita (sudarytojas, redaktorius); Tomėnienė, Laima (sudarytojas, redaktorius). Autizmas: pažinti, suprasti, padėti : Recenzuota mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga / Irena Kaffemanienė, Renata Geležinienė, Margarita Jurevičienė, Laima Tomėnienė (sud. ir red.). Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2022. 176 p. eISBN 9786090707326.
2 Babinskienė, Aurelija; Blažytė, Vaida; Geležinienė, Renata (interviu, duodantis). Įtraukusis ugdymas pasiekimų ir reitingų kulto sąlygomis – misija (ne)įmanoma? // LRT.lt. Vilnius : LRT. 2022, spalio 20, p. [1]. Prieiga per internetą: <https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1804846/itraukusis-ugdymas-pasiekimu-ir-reitingu-kulto-salygomis-misija-ne-imanoma>.

2021
1 Geležinienė, Renata (vertėjas); Paulauskas, Rolandas (vertėjas). CPI saugi intervencija: pagrindai : dalyvių darbo knyga / mokomosios knygos lietuvišką versiją pritaikė ir redagavo Renata Geležinienė, Rolandas Paulauskas. Milwaukee, WI : Crisis Prevention Institute, 2021. 84 p.

2020
1 Garbenis, Simas; Geležinienė, Renata; Šiaučiulytė, Greta. Development of emotional intelligence in students with special educational needs // Social welfare : interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2020, vol. 10, no. 1, p. 106-120. DOI: 10.21277/sw.v1i10.525. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]
2 Miltenienė, Lina; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Tomėnienė, Laima. Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste = Special education transformations in the context of inclusive education. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2020. 687 p. ISBN 9786098179316. eISBN 9786098179309.

2019
1 Nordness, Philip D.; Lambert, Matthew C.; Geležinienė, Renata; Kuhn, Miriam. Convergent and concurrent validity of the Lithuanian version of the behavioral and emotional rating scale-2 teacher rating scale // Journal of international special needs education : Division of International Special Education and Services (DISES). ISSN 2159-4341. eISSN 2331-4001. 2019, vol. 22, no. 1, p. 35-42. DOI: 10.9782/16-00049. [DB: ERIH Plus]
2 Melienė, Rita; Tomėnienė, Laima; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Kairienė, Daiva. Development of lifelong learning perspectives for students with special educational needs in special schools in Lithuania // Niepełnosprawność – zagadnienia, problemy, rozwiązania = Disability – issues, problems, solutions. Warszawa : Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. ISSN 2084-7734. 2019, 1(30), p. 7-29. Prieiga per internetą: <http://kn.pfron.org.pl/kn/poprzednie-numery?page=1>. [DB: CEJSH, Index Copernicus]
3 Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Tomėnienė, Laima. Mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys = Experiences of pupils with severe special educational needs at special education institutions // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2019, Nr. 1(39), p. 9-27. DOI: 10.21277/se.v1i39.416. [DB: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Education Source, Educational Research Complete, Scopus]
4 Geležinienė, Renata. Pageidaujamo elgesio konstravimo strategijos – visi už vieną VERSUS vienas prieš visus // SHELDON: mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, išmanusis mokymosi motyvacijos intervencijos modelis : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų tezės / Šiaulių universitetas; sudarytojai Liuda Radzevičienė, Lina Miliūnienė. Vilnius : Litera, 2019. ISBN 9786094820298. p. 25-27.
5 Geležinienė, Renata. The management of teenagers' positive behavior in Lithuanian schools: in institutional, group and individual levels // EPBS-2019: International conference on education, psychology, and behavioral science, Istanbul, October 25-26, 2019 : conference proceedings. Istanbul : EUROKD. 2019, p. 35.

2018
1 Sointu, Erkko; Lambert, Matthew C; Nordness, Philip D; Geležinienė, Renata; Epstein, Michael H. An initial study of the diagnostic utility of the emotional and behavioural screener in Lithuania // European journal of special needs education. Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 0885-6257. eISSN 1469-591X. 2018, vol. 33, iss. 1, p. 73-85. DOI: 10.1080/08856257.2017.1300165. [DB: Scopus, Current Contents / Social & Behavioral Sciences, Social Sciences Citation Index (Web of Science)]
2 Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kairienė, Daiva; Tomėnienė, Laima. Education and assessment of learning outcomes in Lithuanian special schools // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference, May 25th-26th. Rēzekne : Rēzeknes tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, vol. 3: Special pedagogy, p. 91-106. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3233>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]

2016
1 Masiliauskienė, Erika; Geležinienė, Renata; Šiaučiulienė, Rūta. School choice criteria: the case of Šiauliai city // Social welfare : interdisciplinary approach / Šiauliai University; Open International University of Human Development “Ukraine”. Šiauliai : Šiauliai university. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2016, Vol. 6(2), p. 42-53. DOI: 10.21277/sw.v2i6.254. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), SocINDEX with Full Text]
2 Merz-Atalik, Kerstin; Tiemann, Heike; Weber, Katja; Snorradóttir, Fanney; Sævarsdóttir, Hrafnhildur; Egilsdóttir, Ásta; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Ališauskienė, Stefanija; Geležinienė, Renata; Adams, Alain; Brendel, Michelle; Powell, Justin J. W.; Simón Rueda, Cecilia; Echeita Sarrionandia, Gerardo; Sandoval Mena, Marta; Persson, Elisabeth; Schwartz, Anneli. Bringing you inspiring practice for inclusive education [Electronic resource] : material for education professionals : video material Inspiring practices from six countries. Luxsemburg : TdiverS, 2016. 1 kompakt. diskas.

2015
1 Sointu, Erkko T.; Geležinienė, Renata; Lambert, Matthew C.; Nordness, Philip D. Internal consistency and cross-informant agreement of the Lithuanian-translated behavioral and emotional rating scale // International journal of school and educational psychology. Philadelphia : Taylor & Francis. ISSN 2168-3603. eISSN 2168-3611. 2015, vol. 3, iss. 2, p. 135-141. DOI: 10.1080/21683603.2015.1037975. [DB: ERA]
2 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla mokinių, jų tėvų ir pedagogų požiūriu : (Šiaulių miesto atvejis) // Švietimo naujienos : informacinis leidinys. Priedas "Švietimo panorama". Vilnius : Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN 1648-5874. 2015, Nr. 1, p. 2-3.
3 Geležinienė, Renata; Melienė, Rita; Vaitkevičienė, Asta. Children and adolescents in virtual space: girls' and boys' behaviour and attitude to parental control // Society, integration, education : proceedings of the international scientific conference, May 22nd-23rd, 2015. Vol. IV / edited by Velta Lubkina, Svetlana Usca. Rēzekne : Rēzeknes Augstskola, 2015. ISBN 9789984441696. p. 372-382. (Sabiedriba Integracija Izglitiba-Society Integration Education, ISSN 2256-0629 ; vol. 4). DOI: 10.17770/sie2015vol4.400. [DB: Conference Proceedings Citation Index (nenaudotinas)]

2014
1 Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata. Ensuring equal opportunities for children with special education needs in Lithuania (duration – 60 min.) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 19.
2 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla vaikų požiūriu (Šiaulių miesto atvejis) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 29-30.
3 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla. Kokią ją mato šiauliečiai? // Šiaulių kraštas. ISSN 1392-7639. 2014, lapkričio 29, p. 2.
4 Geležinienė, Renata (sudarytojas); Melienė, Rita (sudarytojas). Gera pamoka visiems ir kiekvienam : metodinių priemonių rinkinys [elektroninis išteklius] / sudarytojai: Renata Geležinienė, Rita Melienė. [Šiauliai] : [Lucilijus], 2014. 1 elektron. opt. diskas. ISBN 9789955322757.
5 Nordness, Philip D. ; Lambert, Matthew C. ; Epstein , Michael H.; Geležinienė, Renata. Factor analysis of teacher ratings for the Lithuanian translated behavioral and emotional rating scale // Social welfare: interdisciplinary approach // Šiauliai university, Faculty of social welfare and disability studies; Open international university of human development “Ukraine”, Social technologies institute. Kyiv : Publishing House of University “Ukraine”. ISSN 2029-7424. 2014, Nr. 4 (2), p. 47-56. [DB: SocINDEX with Full Text, Index Copernicus]

2013
1 Kvedaraitė, Nida; Jasnauskaitė, Rima; Geležinienė, Renata; Strazdienė, Gražina. Forms of educational activities that enhance self-directed learning of adults // Problems of education in the 21st century. Šiauliai : Scientific Methodical Center Scientia Educologica. ISSN 1822-7864. eISSN 1822-7864. 2013, vol. 56, p. 74-85. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2014/457-1420055887.pdf> [žiūrėta 2016-04-15]. [DB: Index Copernicus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Educational Research Complete, The Asian Education Index]
2 Ališauskas, Algirdas; Geležinienė, Renata; Tomėnienė, Laima. Experience of conducting trainings of special pedagogues in Lithuania // Sborník z konference k projektu „Inovace propedeutických disciplín pro studijní obory se speciální pedagogikou“. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci. 2013, p. 95-102.
3 Bakutytė, Rima; Geležinienė, Renata; Gumuliauskienė, Aušrinė; Juodraitis, Adolfas; Jurevičienė, Margarita; Šapelytė, Odeta. Socializacijos centro veiklos modeliavimas: ugdytinių resocializacijos procesų valdymas ir metodika. Vilnius : BMK leidykla, 2013. 322 p. ISBN 9786098080520.
4 Geležinienė, Renata; Melienė, Rita; Vaitkevičienė, Asta; Poškienė, Irena. Mokinių informacinių komunikacinių technologijų naudojimo įpročiai mokytojų požiūriu = Pupils' habits in the use of information and communication technologies from the teachers' standpoint // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2013, Nr. 2, p. 194-204. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas_2013_2_29/27_geleziniene_meliene_vaitkeviciene_poskiene_lt_doc.pdf>. [DB: Scopus, Education Research Index, TOC Premier, Educational Research Complete, Current Abstracts, MLA, Index Copernicus]

2012
1 Geležinienė, Renata. Implementation of the participatory action research in the teacher's daily activities, educating pupils with special educational needs // ICERI 2012: 5th International Conference of Education Research and Innovation, 19-21 November, 2012, Madrid, Spain : proceedings [CD]. Valenica : IATED, 2012. ISBN 9788461607631. ISSN 2340-1095. p. 723-731. Prieiga per internetą: <https://library.iated.org/view/GELEZINIENE2012IMP> [žiūrėta 2021-10-07]. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Geležinienė, Renata. Implementation of the participatory action research in the teacher's daily activities, educating pupils with special educational need // ICERI 2012: 5th International Conference of Education Research and Innovation, Madrid (Spain), 19th - 21st November 2012 : abstracts [CD]. Valenica : IATED publications, 2012. ISBN 9788461607648. p. 121.
3 Geležinienė, Renata (sudarytojas); Jurevičienė, Margarita (sudarytojas); Tomėnienė, Laima (sudarytojas). Informacinių komunikacinių technologijų taikymas individualizuojant ugdymą skirtingų gebėjimų vaikams = Application of information and communication technologies in the process of education of children with different skill levels : mokslo straipsnių rinkinys / sudarytojai: Renata Geležinienė, Margarita Jurevičienė, Laima Tumėnienė. Šiauliai : Lucilijus, 2012. 0. ISBN 9789955321842.
4 Šumskienė, Jolita; Geležinienė, Renata. Informacinių komunikacinių technologijų taikymo patirtys ir galimybės specialiajame ugdyme = Experience and possibilities of information and communication technologies application in special education // Informacinių komunikacinių technologijų taikymas individualizuojant ugdymą skirtingų gebėjimų vaikams = Application of information and communication technologies in the process of education of children with different skill levels : mokslo straipsnių rinkinys [elektroninis optinis diskas]. Šiauliai : Lucilijus, 2012. ISBN 9789955321842. p. 23-34.

2011
1 Tomėnienė, Laima; Tamutytė, Svetlana; Geležinienė, Renata. Specialiųjų poreikių mokinių matematinio raštingumo ugdymas: pragmatinis požiūris = Mathematical literacy of pupils with special needs: pragmatic approach // Salus. Societas. Scientia = Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 66-67.
2 Geležinienė, Renata. Reflective activities of pupils with special educational needs and teachers in the self-educational process // Social welfare : interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2011, no. 1, p. 60-69.
3 Geležinienė, Renata; Baranauskienė, Ingrida. Įgalinančių edukacinių aplinkų konstravimas skatinant mokinių mokymosi motyvaciją // Mokymosi motyvaciją skatinantys veiksniai : tarptautinės mokslinės-metodinės-praktinės konferencijos medžiaga, 2011 m. gegužės 13 d., Šiauliai. Šiauliai : Lucilijus, 2011. ISBN 9789955321217. p. 8-15.
4 Geležinienė, Renata. Проблематика профессиональной рефлексии в инклюзивной школе // Профессиональная рефлексия педагога как фактор инновационного развития образования : сборник научно-методических трудов : материалы V международной научно-практической конференции (3 ноября 2011 года). Ульяновск : УИПКПРО, 2011. ISBN 9785743207107. p. 85-91.
5 Geležinienė, Renata. Особенности рефлексивной деятельности педагога: анализ дневников // Стандарт специального образования : материалы Всероссийской (заочной) научно-практической конференции с международным участием (27 октября [2011]). Ульяновск : УИПКПРО. 2011, p. 16-25.
6 Geležinienė, Renata. Emocijų ir elgesio sutrikimų turinčio mokinio ugdymo proceso modeliavimas : patirtys ir lūkesčiai = Modeling of educational activity of a student with emotional and behavioral difficulties : experiences and expectations // Salus. Societas. Scientia=Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 68.
7 Jašinskytė, Ignė; Geležinienė, Renata. Dvikalbio vaiko ugdymo proceso modeliavimas: atvejo analizė = Modelling of educational process of bilingual children: case study // Salus. Societas. Scientia=Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 72-73.
8 Geležinienė, Renata. Evidence based teacher's activity teaching students with emotional and behavioural disorders: a practical approach "how we educate?" // Responsibility, challenge and support in teachers' life-long professional development: ATEE 2010 annual conference proceedings. Brussels : ATEE, 2011. ISBN 9789081563925. p. 179-190.
9 Geležinienė, Renata. Individualizuotų ugdymo programų rengimo ypatumai, jų pritaikymas specialiesiems mokinių ugdymosi poreikiams, inkliuzinio ugdymo planavimas bendrojo ugdymo mokyklos klasėse // Mokomės kartu : metodinės rekomendacijos mokytojams ir švietimo pagalbos teikėjams. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2011. ISBN 9789955786351. p. 73-114.
10 Geležinienė, Renata (sudarytojas); Vasiliauskienė, Laima (sudarytojas); Vyšniauskienė, Aušra (sudarytojas). Mokomės kartu : metodinės rekomendacijos mokytojams ir švietimo pagalbos teikėjams / rengėjai : Renata Geležinienė, Laima Vasiliauskienė, Aušra Vyšniauskienė. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2011. 136 p. ISBN 9789955786351.
11 Geležinienė, Renata. Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio ugdymo proceso modeliavimas = Modeling of educational activity of a student with behavioral and emotional disorders // Profesinės studijos: teorija ir praktika = Professional studies: theory and practice. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras. ISSN 1822-3648. 2011, Nr. 8, p.137-144. [DB: Index Copernicus]
12 Jašinskytė, Ignė; Geležinienė, Renata; Aidukienė, Teresa. Dvikalbio ir daugiakalbio vaiko ugdymo proceso modeliavimas multikultūriniu aspektu = Modelling of process of education of bilingual and multilingual children within multicultural aspects // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2011, Nr. 2, p.42-50.
13 Geležinienė, Renata. Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio įgalinimas skatinant dalyvavimą ugdymo procese = Empowerment of a pupil with behavioural and emotional disorders: encouraging participation in the educational process // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 1, p. 128-138. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_1_24/18_geleziniene_lt_doc.pdf>. [DB: Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index, Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier]

2010
1 Geležinienė, Renata. Evidence-based teacher activity-teaching students with emotional and behavioural disorders: a practical approach "how do we educate?" // Responsibility, challenge and support in teachers' life-long professional development: 35th annual conference of the Association for Teacher Education in Europe.(ATEE) Budapest, 26th-30th August, 2010: programme and abstracts. Budapest : Eszterházy Károly College ISC, Eger. 2010, p.111.
2 Geležinienė, Renata; Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena. Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaiko socialinių gebėjimų raiška daugialypėse aplinkose ir jų ugdymo gairės // Specialioji pedagogika: nuo defektologijos iki inkliuzinės pedagogikos: tarptautinė mokslinė konferencija: stendinių pranešimų santraukos, 2010 m. spalio 28 d., Šiaulių universitetas, Lietuva [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300387. p. 27-28.
3 Geležinienė, Renata. Reflektyvios mokytojo veiklos raiška specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymo(si) procese = Expression of teacher reflective activity during teaching/learning process of schoolchildren with special educational needs // Mokslas ir edukaciniai procesai = Science and processes of education. Šiauliai : Lucilijus. ISSN 1822-4644. 2010, nr.4(13), p. 6-22. [DB: Index Copernicus]
4 Geležinienė, Renata. Development of evidence-based teacher`s activity: analysis of case „Tinker student- encouragment of positive behavior versus control" // International conference of young scientists: program and abstracts, April 29-30, 2010, Šiauliai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. 2010, p. 20.
5 Jurevičienė, Margarita; Geležinienė, Renata. Social skills definitions, assumptions and claddification of children with moderate learning difficulties // International conference of young scientists: program and abstracts, April 29-30, 2010, Šiauliai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. 2010, p.20.
6 Geležinienė, Renata. The efficiency of evidence-based activity of teachers: teaching students with emotional and behavioural difficulties // Embracing inclusive approaches for children and youth with special education needs: conference program, Riga, Latvia, 11-14 July, 2010. Riga. 2010, p. 68.
7 Geležinienė, Renata. Development of an 'evidence based' teacher's activity teaching students with emotional and behavioural difficulties // Korenie kultūry. 1.: zborník vedeckých štúdií. Banská Bystrica : Univerzity Mateja Bela, 2010. ISBN 9788080839826. p. 52-64. Prieiga per internetą: <https://www.ff.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=11451>.
8 Baranauskienė, Ingrida; Geležinienė, Renata; Tomėnienė, Laima; Vasiliauskienė, Laima; Valaikienė, Aistė. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymo bendrojo lavinimo mokyklose metodika. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. 246 p. ISBN 9786094300295.
9 Ruškus, Jonas; Eskytė, Ieva; Ruolytė, Rūta; Melienė, Rita; Elijošius, Egidijus; Ruškė, Jūratė; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata. Aned country report on equality of educational and training opportunities for young disabled people. [Leeds] : 2010, 2010. 19 p. Prieiga per internetą: <http://www.disability-europe.net/content/aned/media/Report%20on%20equality%20of%20educational%20and%20training%20opportunities%20for%20young%20disabled%20people%20-%20Lithuania.pdf>.
10 Strazdienė, Gražina; Kvedaraitė, Nida; Jasnauskaitė, Rima; Geležinienė, Renata. Savivaldaus mokymosi motyvacijos didinimas pasitelkiant edukacines veiklas aukštojo mokslo kontekste // Aukštojo mokslo erdvės: iššūkiai ir galimybės = Higher Education Studies: Challenges and Opportunites: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2010 m. balandžio 15 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras, 2010. ISBN 9786094150142. p. 1.
11 Geležinienė, Renata. Mokytojo veiklos konstravimas remiantis įrodymais grįsta praktika = Construction of the teacher’s activities on the basis of evidence based practice // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. ISSN 1392-5369. 2010, nr.1(22), p. 59-71. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]

2009
1 Geležinienė, Renata; Gerulaitis, Darius; Povilaitienė, Neringa; Venckus, Remigijus. Kūrybiškumas ir socialinė integracija : Metodinis leidinys. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 109 p. ISBN 9786094300028.

2008
1 Geležinienė, Renata; Ruškus, Jonas; Blinstrubas, Artūras. Mokytojų veiklos ir patirčių analizė sprendžiant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčio mokinio problemas = The analysis of teacher activities and experiences in solving problems of a student with emotional and behaviour difficulties (EBD) // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2008, nr. 1(18), p. 34-45. Prieiga per internetą: <http://etalpykla.lituanistikadb.lt/obj/LT-LDB-0001:J.04~2008~1367161148094>. [DB: MLA: Modern Language Association International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, MLA]
2 Geležinienė, Renata. Исследовательская деятельность учителя в интегрированном классе общеобразовательной школы // Специальное образование: традиции и инновации: материалы международной научно-практической конференции г. Минск, 10-11 апреля 2008 г. Минск : БГПУ, 2008. ISBN 9789855015643. p. 83-87.
3 Geležinienė, Renata; Žymantienė, Atena. Išgirstame ir suprantame kiekvieną // Mokyklų sėkmės istorijos. Vilnius : Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra, 2008. ISBN 9789955568711. p. 121-128.
4 Strazdienė, Gražina; Geležinienė, Renata. Mokymosi modelių taikymo prioritetai imitacinėje verslo įmonėje = Priorities in applying learning models at a simulation business enterprise // Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. ISSN 1392-6241. 2008, Nr.15, p. 102-115. [DB: Index Copernicus, TOC Premier, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
5 Geležinienė, Renata; Ruškus, Jonas; Balčiūnas, Sigitas. Mokytojų veiklų, ugdant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčius vaikus, tipologizavimas = Typology of teachers' activities in educating a child with emotional and behaviour difficulties // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2008, Nr. 2, p. 45-58. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2007
1 Geležinienė, Renata (sudarytojas); Gerulaitis, Darius (sudarytojas). Specialusis ugdymas: priedai / sudarytojai: Renata Geležinienė, Darius Gerulaitis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 156 p.
2 Bružienė, Vaiva; Geležinienė, Renata. Muzikinės raiškos poreikio ugdymas heterogeninėje klasėje = The development of the need for musical expression in a heterogeneous group // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2007, nr.1(16), p. 128-139. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2006
1 Geležinienė, Renata. Mokytojas kaip tyrėjas: koncepto operacionalizacija ir veiklos perspektyva ugdant emocijų ir elgesio problemų turinčius vaikus = Teacher as a researcher: operationalisation of the concept and prospects in educating students with emotional and behaviour difficulties // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 1392-5369. 2006, Nr. 2, p. 27-36. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2004
1 Ruškus, Jonas; Pocevičienė, Rasa; Geležinienė, Renata; Urbelytė, Ingrida. Ugdymo turinys kaip specialiųjų poreikių vaikų socialinio ir edukacinio dalyvavimo prielaida: tyrimo duomenys. [Šiauliai] : [s.n.], 2004. 76 p.