1 |
Tomėnienė, Laima; Tamutytė, Svetlana; Geležinienė, Renata. Specialiųjų poreikių mokinių matematinio raštingumo ugdymas: pragmatinis požiūris = Mathematical literacy of pupils with special needs: pragmatic approach // Salus. Societas. Scientia = Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 66-67. |
2 |
Geležinienė, Renata. Reflective activities of pupils with special educational needs and teachers in the self-educational process // Social welfare : interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2011, no. 1, p. 60-69. |
3 |
Geležinienė, Renata; Baranauskienė, Ingrida. Įgalinančių edukacinių aplinkų konstravimas skatinant mokinių mokymosi motyvaciją // Mokymosi motyvaciją skatinantys veiksniai : tarptautinės mokslinės-metodinės-praktinės konferencijos medžiaga, 2011 m. gegužės 13 d., Šiauliai. Šiauliai : Lucilijus, 2011. ISBN 9789955321217. p. 8-15. |
4 |
Geležinienė, Renata. Проблематика профессиональной рефлексии в инклюзивной школе // Профессиональная рефлексия педагога как фактор инновационного развития образования : сборник научно-методических трудов : материалы V международной научно-практической конференции (3 ноября 2011 года). Ульяновск : УИПКПРО, 2011. ISBN 9785743207107. p. 85-91. |
5 |
Geležinienė, Renata. Особенности рефлексивной деятельности педагога: анализ дневников // Стандарт специального образования : материалы Всероссийской (заочной) научно-практической конференции с международным участием (27 октября [2011]). Ульяновск : УИПКПРО. 2011, p. 16-25. |
6 |
Geležinienė, Renata. Emocijų ir elgesio sutrikimų turinčio mokinio ugdymo proceso modeliavimas : patirtys ir lūkesčiai = Modeling of educational activity of a student with emotional and behavioral difficulties : experiences and expectations // Salus. Societas. Scientia=Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 68. |
7 |
Jašinskytė, Ignė; Geležinienė, Renata. Dvikalbio vaiko ugdymo proceso modeliavimas: atvejo analizė = Modelling of educational process of bilingual children: case study // Salus. Societas. Scientia=Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 72-73. |
8 |
Geležinienė, Renata. Evidence based teacher's activity teaching students with emotional and behavioural disorders: a practical approach "how we educate?" // Responsibility, challenge and support in teachers' life-long professional development: ATEE 2010 annual conference proceedings. Brussels : ATEE, 2011. ISBN 9789081563925. p. 179-190. |
9 |
Geležinienė, Renata. Individualizuotų ugdymo programų rengimo ypatumai, jų pritaikymas specialiesiems mokinių ugdymosi poreikiams, inkliuzinio ugdymo planavimas bendrojo ugdymo mokyklos klasėse // Mokomės kartu : metodinės rekomendacijos mokytojams ir švietimo pagalbos teikėjams. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2011. ISBN 9789955786351. p. 73-114. |
10 |
Geležinienė, Renata (sudarytojas); Vasiliauskienė, Laima (sudarytojas); Vyšniauskienė, Aušra (sudarytojas). Mokomės kartu : metodinės rekomendacijos mokytojams ir švietimo pagalbos teikėjams / rengėjai : Renata Geležinienė, Laima Vasiliauskienė, Aušra Vyšniauskienė. Vilnius : Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, 2011. 136 p. ISBN 9789955786351. |
11 |
Geležinienė, Renata. Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio ugdymo proceso modeliavimas = Modeling of educational activity of a student with behavioral and emotional disorders // Profesinės studijos: teorija ir praktika = Professional studies: theory and practice. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras. ISSN 1822-3648. 2011, Nr. 8, p.137-144. [DB: Index Copernicus] |
12 |
Jašinskytė, Ignė; Geležinienė, Renata; Aidukienė, Teresa. Dvikalbio ir daugiakalbio vaiko ugdymo proceso modeliavimas multikultūriniu aspektu = Modelling of process of education of bilingual and multilingual children within multicultural aspects // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2011, Nr. 2, p.42-50. |
13 |
Geležinienė, Renata. Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio įgalinimas skatinant dalyvavimą ugdymo procese = Empowerment of a pupil with behavioural and emotional disorders: encouraging participation in the educational process // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 1, p. 128-138. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_1_24/18_geleziniene_lt_doc.pdf>. [DB: Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index, Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier] |