VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Simona Daniutė' publikacijų sąrašas

2022
1 Staliūnienė, Ingrida; Daniutė, Simona. Vaikų fonologinių gebėjimų vertinimas // Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675164. p. 64-65. DOI: 10.7220/9786094675164.
2 Mačiunaitė, Rūta; Daniutė, Simona. Ikimokyklinio amžiaus vaikų rašomosios kalbos suvokimas // Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675164. p. 67-68. DOI: 10.7220/9786094675164.
3 Daniutė, Simona; Kairienė, Daiva. Evidence based phonological disorder treatment strategies: “Why SLTs do what they do”? = Įrodymais grįstos fonologinio sutrikimo įveikimo strategijos: „kodėl logopedai daro tai, ką daro?“ // Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675164. p. 48-49. DOI: 10.7220/9786094675164.
4 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina; Balčiūnas, Sigitas. Structure and expression of evidence-based practice in speech and language therapy via treatment decision making for children with phonological disorder: a survey of speech and language therapists in Lithuania // New frontiers in speech and language therapy: advancing practice, research and education : 1th ESLA congress of speech and language therapy : book of abstracts. Salzburg, Austria : ESLA. 2022, p. 27.
5 Kairienė, Daiva (redaktorius); Daniutė, Simona (redaktorius); Kaffemanienė, Irena (redaktorius); Ališauskienė, Stefanija (redaktorius). Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts / Daiva Kairiene, Simona Daniute, Irena Kaffemaniene, Stefanija Alisauskiene (Eds). Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. 84 p. ISBN 9786094675164. DOI: 10.7220/9786094675164.
6 Lahtein, Marju; Mailend, M.-L.; Padrik, M.; Daniutė, Simona; Kairienė, Daiva; Martikainen, A.-L.; Vanhala-Haukijärvi, M. Diagnostic features of childhood apraxia of speech in Estonian, Finnish and Lithuanian: a survey of slps // Stem-, Spraak- en Taalpathologie,: vol. 27, suppl. : Abstracts of the 8th International Conference on Speech Motor Control Groningen, August 2022. Groningen : University of Groningen. 2022, vol. 27, suppl. p. 266-267. DOI: 10.21827/32.8310/2022-115.

2021
1 Daniutė, Simona; Staliūnienė, Ingrida. Fonologinių gebėjimų apibrėžtis, įvertinimas bei sąsajos su skaitymo sutrikimu (disleksija) = Definition, assessment of the phonological skills and their correlations with the reading disability (dyslexia) // Specialusis ugdymas = Special education. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2021, t. 2, Nr. 43, p. 53-108. DOI: 10.15388/se.2021.v2i43.6. [DB: Scopus, ERIH Plus, Education Research Complete, Dimensions]

2020
1 Daniutė, Simona. Differential characteristics of dysarthria, childhood apraxia of speech, articulation and phonological disorders // 7th speech language therapists‘ congress of the Baltic states: fluency in speech and reading, [March 6–7, 2020, Riga, Latvia] : book of abstracts. Riga : Speech therapists’ association of Latvia, 2020. ISBN 9789934877810. ISSN 2661-5517. p. 50-51. Prieiga per internetą: <http://logopedi.lv/faili/faili/kongr_2020/abstract2020sltc.pdf>.

2019
1 Daniutė, Simona. Fonologinio suvokimo gebėjimai ir jų formavimosi nuoseklumas // Pagalba vaikui ir šeimai: galimybės, iššūkiai perspektyvos [Elektroninis išteklius, CD] : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys / sudarytojai: Jurgita Pintulienė, Laima Tomėnienė. Vilnius : Litera, 2019. ISBN 9786094820328. p. 8-14.

2018
1 Daniutė, Simona. Theoretical principles of evidence-based practice in speech and language therapy // Alternative and augmentative communication: more than words... : the 5th Congress of Baltic states SLTs‘, 26-27 April, 2018, Šiauliai : book of abstracts. Šiauliai : Šiauliai University, 2018. ISBN 9786098179156. ISSN 2255-9647. p. 24.
2 Daniutė, Simona; Jundo, Kristina. The skills of phonological awareness in children // Effectiveness. Speech and language therapy. Science. Practice : 10th CPLOL Congress of speech and language therapy, 10-12 May 2018, Cascais, Portugal : book of abstracts. Paris : Standing Liaison Committee of E.U. Speech and Language Therapists and Logopedists, 2018, abstract no. PO-052-(1417). ISBN 9782955250518. p. 139.

2017
1 Daniutė, Simona. Phonological disorder in children and evidence based treatment approaches // Eat safe, speak brave! : 4th Congress of Baltic speech and language therapists, Riga, Latvia, 24-25 February, 2017 : book of abstracts. Riga : Speech therapists’ association of Latvia, 2017. ISBN 9789934191466. ISSN 2255-9647. p. 36-37.

2016
1 Daniutė, Simona. Fonologinis (kognityvinės-lingvistinės kilmės) sutrikimas. // XXI amžiaus kalbos tyrimai: nuo garso iki teksto = Language studies for the 21st century: from sound to text : III tarptautinė mokslinė konferencija, 2016 m. rugsėjo 15 d., Vilnius. [Vilnius] : [Lietuvos edukologijos universitetas]. 2016, p. 5-6. Prieiga per internetą: <http://www.leu.lt/laikrastis/tezes_LF/3TarptautineKonferencijatezes20160915.pdf>.

2015
1 Kairienė, Daiva; Daniutė, Simona. Teoriniai vaikų garsų tarimo sutrikimų identifikavimo ir diferencijavimo aspektai // Vaikų kalbėjimo ir kalbos vertinimas, sutrikimų diferencijavimas ir identifikavimas : metodinė priemonė. [Vilnius] : Lietuvos logopedų asociacija, 2015. eISBN 9786099579009. p. 5-10. Prieiga per internetą: <http://www.logopeduasociacija.lt/images/6_priedas_Metodinis_leidinys.compressed_1_1.pdf> [žiūrėta 2016-01-04].
2 Kairienė, Daiva; Musteikienė, Gražina; Sirvydaitė, Edita; Kurmanskienė, Ingrida; Ivoškuvienė, Regina; Daniutė, Simona. Klausimyno, vaikų kalbėjimo motorikai įvertinti ir artikuliacijos sutrikimams diferencijuoti, konstravimas // Vaikų kalbėjimo ir kalbos vertinimas, sutrikimų diferencijavimas ir identifikavimas : metodinė priemonė. [Vilnius] : Lietuvos logopedų asociacija, 2015. eISBN 9786099579009. p. 11-20, 29-30. Prieiga per internetą: <http://www.logopeduasociacija.lt/images/6_priedas_Metodinis_leidinys.compressed_1_1.pdf> [žiūrėta 2016-01-04].
3 Kairienė, Daiva; Daniutė, Simona. Motorinės kilmės vaikų garsų tarimo sutrikimų apibrėžtys, identifikavimas ir diferencinės charakteristikos = Definitions, identification and differential characteristics of motor origin speech sound disorders in children // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. 2015, Nr. 2, p. 47-67. [DB: Scopus, MLA, TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Educational Research Complete]
4 Kairienė, Daiva; Daniutė, Simona. Kognityvinės-lingvistinės kilmės vaikų garsų tarimo sutrikimų apibrėžtys, identifikavimas ir diferencinės charakteristikos = Definitions, identification and differential characteristics of cognitive-linguistic speech sound disorders in children // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. 2015, Nr.2, p. 91-109. [DB: Scopus, MLA, TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Educational Research Complete]
5 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų skirtybių pripažinimo ir toleravimo kompetencija = Educators and future educator's competence of acknowledging and tolerating diversity // Mokytojų ugdymas / Šiaulių universitetas. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 1822-119X. eISSN 2424-3302. 2015, Nr. 24, p. 4-24. Prieiga per internetą: <http://www.su.lt/images/leidiniai/MU/mokytoju_ugdymas_2015_1.pdf> [žiūrėta 2016-03-10]. [DB: Educational Research Complete]

2014
1 Daniutė, Simona; Miltenienė, Lina. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų skirtybių pripažinimo ir toleravimo kompetencija // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 30.
2 Miltenienė, Lina; Daniutė, Simona. Pedagogų ir būsimųjų pedagogų kompetencija ugdyti įvairių poreikių turinčius mokinius inkliuzinio švietimo kontekste = Teachers' and prospective teachers' competence to educate students with different needs in the context of inclusive education // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai [i.e. Vilnius] : [BMK Leidykla]. ISSN 1392-5369. 2014, Nr. 1(30), p. 9-26. [DB: Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, TOC Premier, MLA]
3 Daniutė, Simona. Specialiųjų pedagogų pasirengimas mokyti bendradarbiaujant = Special pedagogues’ preparation for collaborative teaching // Jaunųjų mokslininkų darbai = Journal of young scientists / Šiaulių universitetas. Vilnius : BMK Leidykla. ISSN 1648-8776. 2014, nr. 2(42), p. 31-39. [DB: C.E.E.O.L, Index Copernicus]